Stran 1 od 2

Obnova turbaka

Objavljeno: 27 Sep 2006, 13:34
Napisal/-a jajcek
Najprej lepo pozdravljeni na forumu! Imam nabavit turbo motor (delal bom predelavo) in me zanima kaj moram temeljito preveriti na motorju.
Verjetno bo šel motor v demontažo, menjani bodo ležaji na gredi, mogoče semeringi kakšni, dihtunge, kakšni tefloni...
Na kaj je še potrebno paziti pri tej stvari. Mogoče bi šel tudi v kakšen tuning. Motor je v osnovi 2.0 z cca 170KM.
Za tuning sem razmišljal o menjavi bencinske pumpe (jo itak rabim) menjavi injektorjev in čipanju.
Kaj predlagate?
Kaj bi še rabil za nastavit motor, kakšno opremo za merjenje telemetrije ali...

Re: obnova turbaka

Objavljeno: 27 Sep 2006, 21:12
Napisal/-a 2.7TT
jajcek napisal/-a:Imam nabavit turbo motor
Si lahko bolj specificen? Proizvajalec, letnik, oznaka, iz katerega avtomobila, ...

/jan

Objavljeno: 27 Sep 2006, 21:47
Napisal/-a jajcek
R21 turbo (2.0L, 177HP/5200rpm, 270Nm/3000rpm)

Objavljeno: 27 Sep 2006, 21:51
Napisal/-a jajcek
kaj to pomeni

derestricted downpipe 2 1/2 inch dia and 17psi boost

:-k

remap = čipanje??? :-k

Objavljeno: 27 Sep 2006, 21:54
Napisal/-a Charger
Premer izpuha od turbine dalje , na 1.2 bar.

Objavljeno: 27 Sep 2006, 21:57
Napisal/-a Little_tortilia_boy
2 1/2 inch dia je fi downpipe-a in je prbližn 6.35 cm, 17psi boost je pa pritisk kok turbina fila in je prbližn 1.2 bara....

lp Rok

Objavljeno: 28 Sep 2006, 05:57
Napisal/-a nebivedu
Za izpuh dej kr normalnih fi75, pa bo zadeva vredu delala.

Objavljeno: 28 Sep 2006, 06:37
Napisal/-a croma_man
se strinjam [-(

Objavljeno: 28 Sep 2006, 07:14
Napisal/-a djsly
croma_man napisal/-a:se strinjam [-(
Važič...

Ampak pred izpuhom je potrebno vse drugo zamenjati/obnoviti. Do izpuha je pot še dooolga.

Vso srečo pri projektu.

Objavljeno: 28 Sep 2006, 17:20
Napisal/-a jajcek
djsly napisal/-a:
croma_man napisal/-a:se strinjam [-(
Važič...

Ampak pred izpuhom je potrebno vse drugo zamenjati/obnoviti. Do izpuha je pot še dooolga.

Vso srečo pri projektu.
Kakšen nasvet :D

Objavljeno: 28 Sep 2006, 19:42
Napisal/-a 2.7TT
nebivedu napisal/-a:Za izpuh dej kr normalnih fi75, pa bo zadeva vredu delala.
Kaj je pa s trenutnim narobe (6,35cm) ?

za 2.0 masino pa do 1,4 bara cisto dovolj...

/jan

Re: Obnova turbaka

Objavljeno: 28 Sep 2006, 19:45
Napisal/-a 2.7TT
jajcek napisal/-a: Imam nabavit turbo motor (delal bom predelavo) in me zanima kaj moram temeljito preveriti na motorju.
Ne poznam teh motorjev, a je to MAF sistem merjenja vstopnega zraka?

/jan

Re: Obnova turbaka

Objavljeno: 28 Sep 2006, 20:31
Napisal/-a jajcek
2.7TT napisal/-a:
jajcek napisal/-a: Imam nabavit turbo motor (delal bom predelavo) in me zanima kaj moram temeljito preveriti na motorju.
Ne poznam teh motorjev, a je to MAF sistem merjenja vstopnega zraka?

/jan
MAF? :badidea

Objavljeno: 28 Sep 2006, 21:02
Napisal/-a Charger
Tile old school Renault motorji zdrzijo ogromno. Kaj tocno zelis narediti in koliko si pripravljen vlozit? 300, 400KM ni noben problem.

Objavljeno: 29 Sep 2006, 07:03
Napisal/-a Mrcina
Počekiraj na renault forumu, ena 21 turbo se vozi po LJ, lastnik pa je na forumu pod nickom Shusuglao... Obstaja tema o avtu cca 21 strani dolga...

Lp Mrcina

Objavljeno: 29 Sep 2006, 07:32
Napisal/-a nebivedu
2.7TT napisal/-a:
nebivedu napisal/-a:Za izpuh dej kr normalnih fi75, pa bo zadeva vredu delala.
Kaj je pa s trenutnim narobe (6,35cm) ?

za 2.0 masino pa do 1,4 bara cisto dovolj...

/jan
Sej je fi45 tut dost za T3 turbino in 2,2 bara pritiska :D :D :D !

Tko trdi tip, od katerega brat predeluje AX-a turbo na avtomobilizem.com!!!

Drgač jst osebno sem zato da za turbino najrajš čim širši izpuh, da je čimvečji pretok.

Objavljeno: 29 Sep 2006, 07:58
Napisal/-a djsly
res je. pri turbakih od viška ne boli glava.

Objavljeno: 29 Sep 2006, 13:29
Napisal/-a jajcek
Charger napisal/-a:Tile old school Renault motorji zdrzijo ogromno. Kaj tocno zelis narediti in koliko si pripravljen vlozit? 300, 400KM ni noben problem.
Mislim da v štartu bi blo 260-300KM dost. Lahko daš kakšen nasvet, lahko tudi na PM

Nikakor mi ne uspe najti teme na renault forumu, mi jo lahko prpopaš gor Mrcina

Objavljeno: 29 Sep 2006, 13:32
Napisal/-a Charger
Nova vecja turbina, vecji injektorji za gorivo, nova elektronika, vecji intercooler. Pri turbo motorjih gre to preprosto.

Objavljeno: 29 Sep 2006, 13:32
Napisal/-a mloncar
jajcek napisal/-a:
Charger napisal/-a:Tile old school Renault motorji zdrzijo ogromno. Kaj tocno zelis narediti in koliko si pripravljen vlozit? 300, 400KM ni noben problem.
Mislim da v štartu bi blo 260-300KM dost. Lahko daš kakšen nasvet, lahko tudi na PM

Nikakor mi ne uspe najti teme na renault forumu, mi jo lahko prpopaš gor Mrcina
http://rk.avtomobilizem.com/renaultforu ... =shusuglao