Stran 1 od 2

Oil catch can

Objavljeno: 03 Okt 2006, 09:34
Napisal/-a mloncar
Na šihtu imam preveč časa in sem malo brskal po netu o teh zadevcah (predvsem so me zanimale DIY varjante) in opazil sem, da dosti ljudi dela te oil catch can-e iz filtra za kompresor, dveh priključkov in malo cevi...

Primer 1 (Elentra)
Primer 2 (Impreza WRX STI)
Primer 3 (Acura TSX)
Primer 4
in tako naprej (tage je kar veliko na netu)...

nekateri se tega lotijo malo drugače:
- malo rezanja in švasanja
- ali pa enostavno nabavijo

meni je še najbolj zanimiva prva varjanta, pa me zanima če ima kdo kaj izkušenj s tem? tej filtri za kompresor pridejo okoli 5k, kar je majhen strošek napram kupljenim "lovilcem oljnih hlapov"...

zanimivo sem mi zdi, da se očitno nabere kar precej olja v teh zadevcah.. ..npr. nekaj takšnega v 500tih miljah...

Objavljeno: 03 Okt 2006, 10:13
Napisal/-a Charger
Dovolj je ena konzerva z dvema luknjama. Ali pa speljes vse skupaj v zrak.

Objavljeno: 04 Okt 2006, 06:29
Napisal/-a JohnyR
Men se zdi najbolša varianta tista "- malo rezanja in švasanja"

Edino kar bi jst spremenu je to, da bi namesto filtra, peljal cev na sesalni kolektor. Olje je tako že izločeno, oljni hlapi, ki pa ostanejo v zraku pa jih skuri motor.

Prav tako ne bi notr filal železne volne, ker ni potrebna, ampak bi pustil da se zadeva cedi nazaj v karter.

Objavljeno: 04 Okt 2006, 08:00
Napisal/-a eXtreme
Meni še vedno ni jasno v čem je trik tega :-k Jaz imam samo filterček na pokrovu ventilov, pa čisto nič olja ne šprica,... če bi dal catch can bi znal ujet kako kapljico olja vanj, ampak čemu :-k

Objavljeno: 04 Okt 2006, 08:04
Napisal/-a JohnyR
eXtreme napisal/-a:Meni še vedno ni jasno v čem je trik tega :-k Jaz imam samo filterček na pokrovu ventilov, pa čisto nič olja ne šprica,... če bi dal catch can bi znal ujet kako kapljico olja vanj, ampak čemu :-k
Ti maš verjetno montiran športni filter, kar pomeni da nimaš več cevke ki povezuje pokrov glave motorja z sesalnim kolektorjem. Če bi jo imel, bi videl da se kaj rado zgodi, da ti ob spuščanju plina pri visokih obratih potegne olje iz glave v sesalni kolektor. Posledica je dim iz auspuha, in masten sesalni kolektor.

Bit Oil catch can-a je to da olje ne pride v sesalni kolektor.

Objavljeno: 04 Okt 2006, 10:50
Napisal/-a mloncar
Kolikor sem zastopil je finta steklene volne v tem, da deluje kot filter in se v njen ulovi olje, torej brez nje vprašanje če bi oil catch can opravljal svojo nalogo tako kot mora.

Verjetno bom kr tist filter za kompresor nabavil in ko se bo napolnil, bo enostavno zlil olje nazaj v mašino..

pri moji mašini je tako nareto, da gre iz pokrova ventilov 2 cevki (ene debelejša in ena tanjša).. ..tanjša gre na sesalni kolekotr, debelejša pa v airbox. tanjšo cevko bi pustil na miru, debelejšo pa bi speljal na oil catch can...

Objavljeno: 04 Okt 2006, 11:16
Napisal/-a Jolly
Tukaj imas se eno varjanto: http://honda-tech.com/zerothread?id=757695

Objavljeno: 04 Okt 2006, 12:06
Napisal/-a iKst
Jaz sem zadevo rešil s pločecinko od zavornega olja (pol litra), vezicami in nekaj gumjaste cevi :) Ne zgleda sicer tako dobro kot te kupljene varjante, je pa poceni in učinkovito :)

Objavljeno: 04 Okt 2006, 14:11
Napisal/-a mloncar
Jolly napisal/-a:Tukaj imas se eno varjanto: http://honda-tech.com/zerothread?id=757695
uff.. ..tole pa lepo zgleda :D kje bi pri nas dobil takšno (ali podobno) škatlico (kovinsko seveda)?

Objavljeno: 04 Okt 2006, 22:37
Napisal/-a iKst
V lesnini so včasih prodajali rostfrei posodice za milo. Podobna velikost in oblika, pa še svetijo se :) Še kak mesec nazaj sem videl te posodice v LJ v lesnini.

Drugače pa verjetno tudi v kakem merkurju ali baumaxu prodajajo kaj podobnega na oddelku s kopalniško opremo.

Objavljeno: 05 Okt 2006, 06:13
Napisal/-a JohnyR
mloncar napisal/-a:Kolikor sem zastopil je finta steklene volne v tem, da deluje kot filter in se v njen ulovi olje, torej brez nje vprašanje če bi oil catch can opravljal svojo nalogo tako kot mora.
Če že misliš dat notri nekaj kar deluje kot filter, potem daj tako snov, da boš siguren, da ti ne morejo delci te snovi ostati v olju, ker bi to lahko škodilo mašini.
mloncar napisal/-a:pri moji mašini je tako nareto, da gre iz pokrova ventilov 2 cevki (ene debelejša in ena tanjša).. ..tanjša gre na sesalni kolekotr, debelejša pa v airbox. tanjšo cevko bi pustil na miru, debelejšo pa bi speljal na oil catch can...
Oil catch can mora iti kot vmesnik na tisto cevko, ki povezuje glavo z sesalnim kolektorjem za loputo plina. V tem delu kolektorja se ustvarja podtlak. Ko je mašina v obratih in plin spuščen, vleče zrak iz glave motorja, posledično tudi olje ki se znajde blizu. Namen oil catch can-a je da pobira kapljice olja, ki jih mašina prisesa iz glave, zato mislim da volna ni potrebna, če je le posoda dovolj visoka.

Objavljeno: 11 Jan 2008, 09:20
Napisal/-a JAKAn

Objavljeno: 11 Jan 2008, 09:24
Napisal/-a JohnyR
JAKAn napisal/-a:http://www.nissan-si.net/forum/viewtopic.php?t=1536

če koga zanima pm please O:)
copy/paste nared, ker se je treba prijavit.

Objavljeno: 11 Jan 2008, 09:40
Napisal/-a JAKAn
Upam da zej dela kot more te kompi #-o

Objavljeno: 11 Jan 2008, 09:44
Napisal/-a Symon
JAKA hoče ti povedti da se je treba za odpreti to temo registrirati na forum. ](*,) Torej al prilepi slike sem ali pa nič..

Objavljeno: 11 Jan 2008, 09:59
Napisal/-a drmo
a je tolk težko...
MOMENTOs napisal/-a:Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: 11 Jan 2008, 10:04
Napisal/-a JAKAn
lol tnx. Vem kwa mi je hotu povedat...zej je že... ](*,)

Objavljeno: 14 Jan 2008, 23:26
Napisal/-a dules
po večini imajo vsi motorji to cev za odvod hlapov že kar speljano v filter ter potem v motor tak da ne vem če je tlele potreba po temu !

Objavljeno: 15 Jan 2008, 13:23
Napisal/-a JAKAn
Zakaj le pa bi motor kuril oljne hlape če lahko zrak =D>

Objavljeno: 16 Feb 2008, 21:24
Napisal/-a Maxss
... Na vsaki stari Alfi 75 ga imaš in ni težko to zmontirat na motor ... za Turbo motorje ga pa vzameš dol z Kake Lancie Theme Dedre ali 155 Q4 ... manj olja ti bo zmanjkovalo ko boš vlekel motor visoko ... L.p. M.