Poliuretanski sileni

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Poliuretanski sileni

Odgovor Napisal/-a kennmann »

Pozdrav! Zanima me, kje v Sloveniji (ce sploh) bi se dalo dobit poliuretanske "gumice" za podvozje, silene, pa se nosilce za motor iz istega materiala. Mislim na varianto kot od Energy Suspension:
http://www.energysuspension.com/pages/chassis.html
mogoce bi _BANDIT_ vedu?

LP
Kennman
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Huh, v Slo boš tole pomoje težko dobu. Jest mam energy suspension v avtu vendar sem to nabavail v USA.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

aha. kolk pa kej pridejo tele zadeve, ce jih narocis iz USA? pa verjetno so posebej za vsak avto "po meri"?
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Jah v USA so ponavadi taki kompleti po pribl $150 (odvisno od avta pa kolk je teh zadev v kompletu), pol za sem dobit pa najbolje da kontaktiraš uprabnika Charger na tem forumu.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Drugace je tud kolegu za hyundai-ja scoupe-ja naredil Brane Pogacar (mehanik), podrejal iz tistih kosov plastike-gume sam tist je blo konkretno trdo, bom Seba(door_man) povprasal kaj je takrat naredil in ti sporocim...
je pa naredil takrat nosilce za motor...

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Ja jst mam nosilce motorja predelane, tko da je guma zamenjana s pvcjem in je efekt full hud, sploh se precej na trakciji pozna. Je pa downside, da v kabini tok ruži od vibracij, da ni za civilno uporabo. Kar se silenov tiče in ostalih gumic na podvozju obstaja pa neki od superpro polyurethane, in to za zelo znosno ceno. Naročit se da tud v italiji, sam je ql če veš part no. Mail je info@offquattro.com, za mojga recimo pride komplet za cel avto €150.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

door_man napisal/-a:Ja jst mam nosilce motorja predelane, tko da je guma zamenjana s pvcjem in je efekt full hud, sploh se precej na trakciji pozna. Je pa downside, da v kabini tok ruži od vibracij, da ni za civilno uporabo. Kar se silenov tiče in ostalih gumic na podvozju obstaja pa neki od superpro polyurethane, in to za zelo znosno ceno. Naročit se da tud v italiji, sam je ql če veš part no. Mail je info@offquattro.com, za mojga recimo pride komplet za cel avto €150.
na trakciji se pozna, ce menjas nosilce motorja? to si pa ne znam predstavlat...??
neki me zanima- KOLK ste DEJANSKO opazli razlike med prej in potem, ko ste sli na poliuretanske zadeve? a je vredna modifikacija svojega denarja, predvsem glede handlinga?
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Na trakciji se fuuuuuull pozna. Zakaj? Zato ker pri normalnih nosilcih ima mašina možnost premikanja naprej-nazaj in pri speljevanju jo zategne nazaj in imaš wheel hop, tukej pa tega ni tko da kolesa full kasnej zavrti v prazno ker jih ne dviguje. Druga pozitivna stvar je da se full lepš in bol natančno šalta, ker pač motor ne pleše sem in tja. Minusi so pa kokr sm že reku neznosn hrup in vibracije v kabini, pa verjetn prov dolg karoserija ne bo zdržala tazga matranja in jo bo kje raztegnil al pa zlomil, tko k je blo pr Koširju. Jst pa ne vem povedat ker sm jo prej sam uniču. Tko da je kr nuja da se pošvasajo spoji pa kšna kletka.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

door_man napisal/-a:Na trakciji se fuuuuuull pozna. Zakaj? Zato ker pri normalnih nosilcih ima mašina možnost premikanja naprej-nazaj in pri speljevanju jo zategne nazaj in imaš wheel hop, tukej pa tega ni tko da kolesa full kasnej zavrti v prazno ker jih ne dviguje. Druga pozitivna stvar je da se full lepš in bol natančno šalta, ker pač motor ne pleše sem in tja. Minusi so pa kokr sm že reku neznosn hrup in vibracije v kabini, pa verjetn prov dolg karoserija ne bo zdržala tazga matranja in jo bo kje raztegnil al pa zlomil, tko k je blo pr Koširju. Jst pa ne vem povedat ker sm jo prej sam uniču. Tko da je kr nuja da se pošvasajo spoji pa kšna kletka.
aha, dobr tok radikalnih stvari kot je kletka se ne bom sel na daily driverju. tist glede bolj natancnega saltanja je pa kul, ja, ne vem kako je pri drugih hyundaih, ampak Accent ma FUL nenatancen menjlanik. VEDNO se neki zatika.
aja, kaj se je pa Kosirju zogdilo s karoserijo? kako zlomilo? drugace pa hvala za odg., ze pisem mail v it.!
LP
Kennman


UUUU JESSSS nism vec TUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! \:D/ :banana: :metallica :party :metallica :cool :banana: \:D/
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Te trdni nosilci so res zelo obremenjujoči za karoserijo. Pač ne absorbirajo tresljajaev in to se slej ko prej nekje pozna. Za cestno uporabo priporočam poly. Jaz sem gledal Energy, in so zelo ugodni pa nič slabega še nisem slišal o njih.

Drugače sem mel pa pri prejšnjem projektu zadaj aluminijaste v zadnjem mostu pa je razlika ogromna.
High on LSD
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

ok, mal sem precekiral tisto stran offquattro.com in majo za moj avto komplet 20 poliuretan bushingov za 100 EUR. to se mi zdi res dobra cena. zdej tu v tej temi ste se razpisali samo o poliuretan NOSILCIH MOTORJA, mene pa zanima predvsem primerjava navadnih gumi in poly gumic NA PODVOZJU.
ce ima kdo kaksne izkusnje, bom vesel vsakega nasveta.
LP
Kennman
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

ja?
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Zdaj se na nissan forumu menimo za en mini group buy za energy bushinge. Cel komplet pride cca 130 usd, odvisno od avta. Če te zanima mi pošlji PM s točmini podatki o tvojem avtu pa se lahko pozanimam, če imajo tudi za tebe na zalogi. Naročamo čez cca 3 tedne.
High on LSD
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

iKst napisal/-a:Zdaj se na nissan forumu menimo za en mini group buy za energy bushinge. Cel komplet pride cca 130 usd, odvisno od avta. Če te zanima mi pošlji PM s točmini podatki o tvojem avtu pa se lahko pozanimam, če imajo tudi za tebe na zalogi. Naročamo čez cca 3 tedne.
kul! mas PM. hvala za pomoc.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

kennmann napisal/-a:ok, mal sem precekiral tisto stran offquattro.com in majo za moj avto komplet 20 poliuretan bushingov za 100 EUR. to se mi zdi res dobra cena. zdej tu v tej temi ste se razpisali samo o poliuretan NOSILCIH MOTORJA, mene pa zanima predvsem primerjava navadnih gumi in poly gumic NA PODVOZJU.
ce ima kdo kaksne izkusnje, bom vesel vsakega nasveta.
LP
Kennman
torej, ce mi kdo iz prve roke lahko pove, kaksna se mu je zdela razlika med navadnimi in poliuretan bushingi NA PODVOZJU (ne nosilci motorja), bi mi prislo zlo prav. sem namrec 1mm pred narocilom :)
LP
Kennman
Howgh.
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Razlika bo kot dan in noč že zarad tega, ker boš menjal stare bushinge z novimi, pa nej bojo poly al pa navadna guma. Je pa poly malo trši, kar vpliva na odzivnost volana, predvsem pa naj bi precej dalj zdržal, tko da ti ni treba menjat lih vsaki 2 leti če se voziš malo bolj na hard.
cresh
test dummy
Prispevkov: 184
Pridružen: 18 Okt 2004, 18:44

Odgovor Napisal/-a cresh »

iKst napisal/-a:Zdaj se na nissan forumu menimo za en mini group buy za energy bushinge. Cel komplet pride cca 130 usd, odvisno od avta. Če te zanima mi pošlji PM s točmini podatki o tvojem avtu pa se lahko pozanimam, če imajo tudi za tebe na zalogi. Naročamo čez cca 3 tedne.
oj, a ste že naročil? K jst bi tud mogoče naročil.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

cresh napisal/-a:
iKst napisal/-a:Zdaj se na nissan forumu menimo za en mini group buy za energy bushinge. Cel komplet pride cca 130 usd, odvisno od avta. Če te zanima mi pošlji PM s točmini podatki o tvojem avtu pa se lahko pozanimam, če imajo tudi za tebe na zalogi. Naročamo čez cca 3 tedne.
oj, a ste že naročil? K jst bi tud mogoče naročil.
Nism čist notr glede tega, samo js tud rabm selene za peugeota. Kako je s tem?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

jaz bi vzel za audija,če se jih kje da dobit...iščem in iščem,pa nč ne najdem...a lahko kdo našteje proizvajalce teh poly-bushingov?ker ne dobim nikjer za moj avto :-k
Uporabniški avatar
OpaNkaR
Mal več k dim
Prispevkov: 51
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:52
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a OpaNkaR »

Ferrarist napisal/-a:jaz bi vzel za audija,če se jih kje da dobit...iščem in iščem,pa nč ne najdem...a lahko kdo našteje proizvajalce teh poly-bushingov?ker ne dobim nikjer za moj avto :-k
www.powerflex.co.uk

Kakšna je kej razlika v ceni, če se jih naroči al pa pri nas kupi?
. . : : Cuore Sportivo : : . .
Odgovori