Stran 2 od 3

Objavljeno: 06 Okt 2006, 18:28
Napisal/-a bocky
aja drugače obstaja projekt 406coupe biturbo ALESIA A45, ki ima okoli 450km, 4x4, in pod 5sekund do 100, ter končno 295 ali preko 315 odvisno od nastavitve 6.stopenjskega menjalnika; projekt je iz leta2001

Objavljeno: 06 Okt 2006, 19:01
Napisal/-a Charger
Turbo in poceni ne gre skupaj. Dajte si to ze enkrat dopovedati.

Oziroma, na tem forumu ni prostora za take "ideje". Za to so specializirani drugi forumi.

Objavljeno: 06 Okt 2006, 19:43
Napisal/-a drmo
Charger napisal/-a:Turbo in poceni ne gre skupaj. Dajte si to ze enkrat dopovedati.

Oziroma, na tem forumu ni prostora za take "ideje". Za to so specializirani drugi forumi.
:D ](*,)

ala avtomobilizem.com ](*,)

Objavljeno: 06 Okt 2006, 22:26
Napisal/-a monster_d
pri taki kompresiji bi glavo ven porinlo :D :banana:

Objavljeno: 06 Okt 2006, 22:39
Napisal/-a bocky
zakaj nebi smel imeti ideje? pač če lahko dobim turbino zastonj je že to poceni, tu se kar nekaj tolarčkov ujame.

"turbo ni poceni" - zame npr. predelava je poceni okli 500k sit za na avto s katerim imam cca. 1.5mio stroška letno... Za nekoga, ki cel življenje že razne jugote pa unote pa petke šraufa je pa 50k sit veliko :-°

S tem vprašanjem sem mislil edino to, da nebi ker "stručko" zdj prjavu: ja tole bo pa 2mio sit za 50konjev. In pa mnenje koliko se splača, dati malo turbinco gor (da bi čim manj uniču motor) pa da se čim manj vidi, (brez ICja in drugih pizd....)

Objavljeno: 06 Okt 2006, 23:24
Napisal/-a Charger
Razlika je med fantazijami in idejami,ki se tudi uresnicijo. Tukaj se ne fantazira. Tukaj se kaj naredi. Od Hemija, ki je prav zares zmontiral kompresor na Fiesto, do Bandita, ki je naredil 11 sec car. Ali Pugija, ki je pravi Zex strucko.
In noben ni zacel s "kako priti poceni skozi" . Vedeli so kaj jih caka.

Prej omenjeno je fantazija. Za to so drugi forumi.

Kaj ni fantazija?

"Kaj rabim da zmontiram twin turbo kit na moj avto, bi kdo znal pomagati? Vem da bo stalo krepko prek milijon SIT"

Objavljeno: 06 Okt 2006, 23:48
Napisal/-a nebivedu
Charger napisal/-a: "Kaj rabim da zmontiram twin turbo kit na moj avto, bi kdo znal pomagati? Vem da bo stalo krepko prek milijon SIT"
Denar lahko pr mer pustiš, dost bi bilo vprašanje;
Kaj rabim da zmontiram twin turbo kit na moj avto, bi kdo znal pomagati?

Glede twin turbo;
če ena turbina polni drugo, je še vseeno turbo luknja na avtu, samo zanima me pa kakšna je ta turbo luknja - prva turbina fila drugo, torej je luknja preden prva začne filat in dokler ne fila tok, da se druga tut orenk zavrti - torej je krajša od tega če bi bila samo T3 turbina na avtu, vendar daljša od tega če bi bila T2 na avtu. Govorim za 1.4 mašino.

Samo kaj je pa s pretokom - mala turbina ima manjši pretok od velike in če fila mala turbinca tavelko, bi potem velika turbina bila omejena s prepustom zraka iz male, al bi se to kako drugače uredilo. Recimo z dodatnim dotokom zraka?

Čeprav se mi zdi tole najboljša varianta
Slika

Tukajle je pa dost napisanega o twin-turbo zadevah
http://www.autozine.org/technical_schoo ... Twin-turbo

Objavljeno: 07 Okt 2006, 07:23
Napisal/-a door_man
Twin turbo na V6 motorjih se najlažje izvaja tko da imaš dve enaki turbini, ki potem polnita vsaka po 3 valje. Tako ali tako imaš pri V6 motorju praktično vse podvojeno. Sekvenčne turbine so pain in the ass za naštelat da delajo tko k treba.

Objavljeno: 07 Okt 2006, 10:46
Napisal/-a iKst
Lahko napišem svoj izračun za low-budget turbo conversion na moji E30 325, ki se ga imam namen lotiti, če ne bom prodal :)

- Turbina: okoli 80k za rabljeno turbino dobro do cca 300 konjev
- izpušni kolektor: 10k (imam srečo da paše od dizla z minimalnimi predelavami).
- bencinska pumpa: 25k sit (walbro 255)
- injektorji: cca 30k od forda
- vijaki za glavo: 15k sit
- Intercooler: 22k sit, od volvota
- Boost števec: 10k sit
- Megasquirt: 40k za osnovno varjanto, ki bi jo moral sam sestavit in zvezat v avto in stjunat. Ta varjanta bi bila samo za kontrolo bencina.
- TPS senzor: imam srečo da imam enega doma, drugač pa par jurjev.
- wideband O2: 50k

Poleg tega bi potreboval še tesnilo za glavo (serijsko), nove obročke, ojnične ležaje, teflone itd. Ker na staro mašino dajat turbino nima smisla, ker bo v kratkem vse skup ven porinlo. Pa seveda cevi za IC, pa downpipe pa take "malenkosti". To je vse skupaj še minimalno 100k.

Vse skupaj na okroglo 400k sit, s tem, da pri takih zadevah vedno pridejo še kakšni nepredvideni stroški. Večina stvari ki sem/jih bom kupil so rabljene, delal bom sam s frendi tako da bo to zastonj pa izbral sem najcenejši način za fuel management, ker ne bom vozil visokih tlakov. Če bi hotel še kontrolo vžiga pride vse skupaj še dražje in še 20x bolj se zakomplicira.

Objavljeno: 07 Okt 2006, 12:17
Napisal/-a Pugi
Nasvete glede fantaziranja od Chargerja le upoštevajte, nočem da forum pade v kvaliteti. Drugače pa le tako naprej.

Če kdo hoče pocen turbo, pol nej se obrne na koprona iz a.com :D: (ki je btw tudi naredil tistega peugeota)
Samo vam povem da kdorkoli se bo loteval predelav ala turbo, kompresor, nitro - če bo preveč šparal ga bo drago koštalo... Imam veliko opravka z raznimi nitro n00bi na tujih forumih in vam povem da je številka popravila precej večja včasih kot številka predelave... Osebno sem mnenja, da če pri takih predelavah nimaš še ene 50% denarja v rezervi, da se raj ne it. Keš je itak zmer ovira.

Bocky vse razn profi predelav (lahko se obrneš na chargerja) ti toplo/vroče odsvetujem. Tvoja mašina je precej fragile zadeva, tko da pazi kaj počneš z njo (je tudi draga za kupit). Turbine od dizlov ne pridejo v poštev.

Objavljeno: 07 Okt 2006, 13:46
Napisal/-a iKst
Turbine od dizlov ne pridejo v poštev.
Spet odvisno kakšne turbine od dizlov. Kaj takega tudi na bencinarjih kar lepo sika :)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HX35W-Ho ... enameZWDVW

Je pa res to glede rezerve keša. Pri vsaki predelavi je ogromno nepredvidenih stroškov. Tudi če si vse naprej splaniraš sigurno pozabiš precej malenkosti. Tudi če gre za kakšno objemko, cev, vijake in podobne zadeve. Vsega tega se na koncu lahko nabere ogromno.

Objavljeno: 07 Okt 2006, 14:06
Napisal/-a Pugi
Bocky ima precej drag avto, tako da se jes res 2x premislu. Gre za Peugeot 406coupe 3.0V6 24V.

Objavljeno: 07 Okt 2006, 14:37
Napisal/-a bocky
charger: razumem te glede foruma in to ko pravite kvalitete...

Jaz sem prvo vprašal kot popoln neved za turbinco, ker mi ni zdaj delati avto na 400+ konjev ker seveda se da iz V6 motorja. Ampak sem tak človek, da bi imel rad malenkost več kot drugi v identičnem avtu.Rad se postavim ob bok enakemu in potem sem boljši. Tako še iz časov 206 S16.
Drugo je da avto rabim za vsakodnevne potrebe.

Druga zadeva je seveda odpreti še bolj izpuh in pri Senici na valjih prilagoditi elektroniko. Brane pravi, da se da in bi pridobil "iz glave" okoli 20km seveda na višjih obratih ker ima avto VVT (VTI). To je malo bolje kot ima kak drugi V6 406, ampak se mi zdi da ni take opazne razlike.

"Z mojim fantaziranjem, sem sam spedenal 206tko, krom look fletne (ki so jih tudi "najjači na tem forumu" kopirali) in ogromno drugih stvari ...... ter si prifantaziral 406c tazga kot sem hotel in je EDINI črn v Sloveniji. "

kar pa še bo pa bo :^o

Objavljeno: 07 Okt 2006, 14:57
Napisal/-a Charger
Tukaj ni govora o folijah na alu feltnah. Tukaj je govora o turbo predelavah. Vecini se niti sanja ne kako to izgleda in koliko dela je potrebno.
Zato tudo cveti styling, tuninga pa je bolj malo na vidiku.

Objavljeno: 07 Okt 2006, 16:06
Napisal/-a iKst
bocky, če ti še ni jasno kako zadeva poteka ti predlagam da začneš brati forume, članke in vse kar najdeš o turbinah.

Jaz zadnjih 14 dni intenzivno berem take zadeve, pa vem, da bodo komplikacije. Mehanskega dela me niti ni strah, ker smo s kolegi spravili skupaj že marsikaj. Pa tukaj ni nekega problema. Pač kupiš ali narediš kolektor, daš gor turbino, spelješ cevi za olje in zrak pa je. Pač se prej pozanimaš o zmogljivostih posameznih komponent, znižaš kompresijo če je treba...

Je pa cela znanost okrog elektronike, oziroma dovajanja pravilne količine bencina in pravočasnega vžiga. Zadeva je precej draga poleg tega pa lahko neizkušen človek zelo hitro uniči celo mašino.

Če nimaš namena vložiti v projekt ogromno svojega časa in dela potem se ti bolj splača plačati nekomu za predelavo.

Objavljeno: 07 Okt 2006, 18:29
Napisal/-a Roadking
mene čist neki tk zanima recimo da mi ne uspe dobit mašine od fiat coupeja 20v (220KM),bi blo pametno it v nabavo turbine,in pa drugih zadev da bi iz HGT-jeve mašine naredo turbo,to sta tk enaki mašini sm kar je tista že turbo pomojem nebi zadeva dovgo lafala al bi če se bi menjali še ostali deli od batov pa mogoče še blok motorja od 2.4 lancie kappe,denarja je kr neki za projekt tk mal me zanima ker z tisto mašino je prava umetnost da bi jo dobil

Objavljeno: 07 Okt 2006, 19:02
Napisal/-a Charger
Ce gre noter vzemi 2.0 turbo 4 cilindre , ki jih je vse polno in problem resen.

Predelava NA v turbo pa vzame kaksen milijon denarja in pol leta casa.
Ni problem narediti, problem je da se kdo sploh loti projekta.

Objavljeno: 07 Okt 2006, 19:10
Napisal/-a Roadking
ja moj bravo je 5 celindraš in zato iščem motor 5 valjni turbo od coupeja,ker paše v moj avto od 16v pa ne vem kk bi to pasalo not čeprav z malo muke se da vse,zdej bom vido ka se bo rešlo do drugega tedna ker zdej pa mislim resno in naj stane kar hoče bravo bo turbak počasi hehe :-$

Objavljeno: 08 Nov 2006, 21:23
Napisal/-a sašo
Da ne bo kdo jezen,ampak peugeot ni za take fore made in doma narjeno...tak ko je pugi napisal,lahk te stane še in še denarja...

Objavljeno: 08 Nov 2006, 21:55
Napisal/-a 2.7TT
door_man napisal/-a:Twin turbo na V6 motorjih se najlažje izvaja tko da imaš dve enaki turbini, ki potem polnita vsaka po 3 valje. Tako ali tako imaš pri V6 motorju praktično vse podvojeno. Sekvenčne turbine so pain in the ass za naštelat da delajo tko k treba.
Not entirely true.

Po trije cilindri ti poganjajo turbino (izpusni del), potem pa ponavadi obe turbini (kompresorski del) polnita vseh 6 cilindrov (en sesalni kolektor na sredini).

/jan