Stran 1 od 3

Montiranje turbine

Objavljeno: 11 Okt 2006, 21:25
Napisal/-a nedzo
zivjo veliko kolegov mi je reklo da nj kle odprem to debato
in me zanima naslednje

dom a imam masino od turbo calibre in mam se eno vozno calibro in me zanima ce dam lahko samo turbino gor in jo zaprem recmo na 0.5 bara ali je to mozno, ker mi vsi pravijo da naj kupm celo masino

prosim pomagajte

Lp nejc

Objavljeno: 11 Okt 2006, 21:39
Napisal/-a Charger
Ni mozno. Zamenjaj cel motor.

Objavljeno: 11 Okt 2006, 21:57
Napisal/-a nedzo
sam zakaj ne kaj pa ce bi dal odmicne druge not

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:05
Napisal/-a Charger
OK ni problema. Kar montiraj.

Upam, da nam bos potem predstavil to predelavo.

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:09
Napisal/-a nedzo
zato sm pa kle gor vas uprasal zakaj se nebi dal ker en v tacnu daje gor turbine na honde zakaj pa ne bi dal jast gor ker mam ubistvu 2 masine od turbo

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:13
Napisal/-a Pugi
Tko pišeš da te nič ne zastopm... Če sm prov dojel ti hočeš na NA mašino 2.0 montirat turbino od 2.0T?

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:33
Napisal/-a nedzo
ja na 2.0 16 v hocm dat od calibre turbino gor in me zanima zakaj se ne more to izvest

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:37
Napisal/-a Ferrarist
a ni bolj enostavno,da daš tisto mašino od turbo calibre noter? ](*,)

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:41
Napisal/-a nedzo
ne da se mi jo sestavljat sj jo mam doma sam sm mislu da bi blo lazje da dam sam turbino gor

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:41
Napisal/-a Pugi
2.0i 16v Cat
1998cc
1992-1995
150PS (110KW) @6000rpm 144.6Lb. ft(196Nm) @4800rpm 4-cylinder, double overhead camshafts and 16 valve alloy head, hydraulic tappets, electric cooling fan and thermostatically controlled engine oil cooler. Bosch Motronic M2.8 engine management system. DIS ignition system with dual spark control. Sequential port fuel injection with knock control dual spray fuel injectors valves and hot film air mass metering. Activated charcoal evaporation control canister. Lambda sensor and 3 way catalytic converter. Compression ratio 10.5:1 Unleaded Petrol only

2.0i Turbo
1998cc
1992-
204PS (150KW) @5600rpm 206.5Lb. ft(280Nm) @2400rpm 4-cylinder, double overhead camshafts and 16 valve alloy head, hydraulic tappets, electric cooling fan and thermostatically controlled engine oil cooler. Integral water cooled turbocharger with intercooler. Motronic M2.7 engine management system. Sequential port fuel injection with knock control and hot wire mass metering. Activated charcoal evaporation control canister. Lambda sensor and 2-way closed loop metallic monolith converter. Compression ratio 9.0:1 Unleaded Petrol



Če iz tegale teksta ne znaš ugotovit zakaj, potem se sploh ne lotevaj projekta.

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:45
Napisal/-a nedzo
ce ti po pravici povem nimam pojma ocitno to ne bo slo pol
potem pa hvala za informacije :-k

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:48
Napisal/-a Pugi
Kompresija je pri NA motorjih precej višja. Tud bati morjo na turbo motorjih mal več zdržat. +treba je še precej dost dela s cevmi, ICjem, preprogramiranjem itd. Mal premisli.

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:53
Napisal/-a nedzo
bom jutri sporocu naprej kaj se bo lahko izvedlo
hvala usen ce ne pa na vse ali nic pa ma da razfuka te jajca

Lp

Objavljeno: 11 Okt 2006, 22:54
Napisal/-a Pugi
bo razfukal.

Objavljeno: 12 Okt 2006, 16:30
Napisal/-a nedzo
smo se odlocili da bomo probali na eni astri 1.4 motor bom pa sporocu da se bomo lahko smejal

Objavljeno: 12 Okt 2006, 16:32
Napisal/-a 2.7TT
Brez skrbi bo. Posnemi veliki pok na kamero. Me prav zanima, kaj naredi 10,5:1 kompresija in 0,5bara :)

Kot predvziga mu bo okoli in okoli zavrtelo...

/jan

Objavljeno: 12 Okt 2006, 16:48
Napisal/-a nedzo
vem sam lej poslus lih tebe sm hotu mam 2 masine od calibre turbo koplet strom instalacijo racunalnik

aja pa se to 2 je dobra so bati lepi 1 je pa stala na dezjuu

Objavljeno: 12 Okt 2006, 16:53
Napisal/-a nedzo
kako naj vem da so kovani jest sam vem da so od turboo

Objavljeno: 12 Okt 2006, 19:24
Napisal/-a corsa_A
apropo bati od NA motorja c20xe so kovani se pravi forged, bati so bili za tisti čas nekaj najboljšega na trgu (Mahle).

Turbina na c20xe nebo delalo dolgo zaradi kompresije in goriva kar so ti že ostali povedali, sestavi raje c20let mašino in imaš z serijsko turbino lahko 300km kar pa je za cesto že itak skoraj preveč.

Objavljeno: 12 Okt 2006, 19:44
Napisal/-a nedzo
pol bi bilo se najbolje da eno sestavm in dam not bolse dele