Stran 2 od 3

Objavljeno: 13 Okt 2006, 19:33
Napisal/-a TypeKoshiR
Injektorji so na sesalnem kolektorju res pa da dost bliz glave...
taka je razlaga ne samo mene ampak dosti folka...injektorji so pri serijskem avto samo zaradi nizkih obratov tko blizu, ce bi bil prosti tek visje postavljen bi bili injektorji lahko se visje po sesalnem koletorju gor, kar pomeni vecja atomizacija zraka in bencina in z tem boljsa mesanica...sej bomo kmal videli ITBje z dvemi seti injektorji eni na orig. poziciji drugi pa pred loputam, zadeva bo preklapjala glede rpm, sem pa o tem jaz studiral ze dlje casa....

LP

Objavljeno: 13 Okt 2006, 19:45
Napisal/-a TypeKoshiR
Sem mal spet pogledal svoj IM in je fora tukaj samo da se ne polira zaradi zraka ki se more zvrtinciti vsaj malo

Slika

Tole je pa to o cem sem govoril, sem ze mal prevec v ITB

Slika

Drugace vsi obdelovalci glav pravijo da sesalne kanale ne polirat, izpusne pa

LP

Objavljeno: 13 Okt 2006, 19:51
Napisal/-a TypeKoshiR
Zelo priznan ameriski honda tuner ENDYN

One more view of the chamber and the transition from the ports to the cylinder .....the all important valve seats. This view also shows the port texture on the intake side pretty well. As you can see, it's not smooth. You can also see where the texture has been "altered" to energize the flow a bit on each side of the intake bowls, beginning approximately .85" below the seats. Notice the texturizing in the sides of the chambers between the intake and exhaust valve seats. More mixture conditioning.

Slika

Vir: http://www.theoldone.com/articles/b16a% ... ndex2.html

LP

Objavljeno: 13 Okt 2006, 19:54
Napisal/-a jajcek
Če se spravim delat kolektor, na kaj naj pazim. Je kje kakšno pravilo za velikost komore, dolžino kanalov...

Objavljeno: 13 Okt 2006, 19:55
Napisal/-a _BANDIT_
Predlani v Ilirski bistrici sem gledal enega golfa, ki je mel ITBje in ta je imel se mi zdi injektorje na koncu trobentic in ko je tam pred nami lavfal motor, se je fino videlo, kako leti benz-meglica iz injektorja proti loputi.

Če bom našel slike, jih prilimam ;)

Objavljeno: 13 Okt 2006, 19:58
Napisal/-a TypeKoshiR
Ce je bil bel je to od Braneta in on je imel ITBje gor in ma na koncu injektorje, zdej dela nov set ITBjev ki bodo imeli se na zacetku injektorje zaradi low rpm...on je tudi men predeloval glavo in govorim kar je on meni povedal in sem potem tudi dost po netu pogledal in vsi isto pravijo...

LP

Objavljeno: 13 Okt 2006, 19:58
Napisal/-a _BANDIT_
Je pa tud ena fora baje, da je fino met malo pred vhodom v cilinder na sesalni strani ena kao "štengo", kjer se zrak zavrtinči in pospeši. O tem je dosti napisano tudi v raznih knjigah, verjetno bi pa Hemingway kaj vedel o tem, ker je te stvari preštudiral.

Objavljeno: 13 Okt 2006, 19:59
Napisal/-a _BANDIT_
Ne, bil je en tujec, švaba pomoje. Bla sta 2 taka golfa z ITBji, le da je mel eden injektorje pol loputami, drug pa čist na koncu trobentic.

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:00
Napisal/-a TypeKoshiR
Venturi efekt !
tudi slisal dosti o temu :-k
ene original grbe ne smes pobrati, kolikor sem jaz zastekal do grbe vse razsiris pol pa pustis, je pa tud hemy ze pisal o tem ja O:)

LP

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:06
Napisal/-a TypeKoshiR
http://www.hrusica.net/gallery/d/1289-2/IMG_5231.jpg

Tega ma Brane sam sem se zdej spomnu da ma na novih ITBjih pred trobentam k formula, na starih je pa nekak tako kot je na tisti moji sliki od ITB...pismu se mi ze blede od teh design-ov #-o

Ce jih mislis imeti samo pred trbenticam moras imet nor prosti tek !!!

LP

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:09
Napisal/-a _BANDIT_
Jp, ker moraš pol met lopute kr dost odprte, da zadeva sploh lavfa in če lavfa, ima full visok štandgas potem.

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:13
Napisal/-a jajcek
Kaj pa kar se tiče mašine z turbino in navadne mašine, so kakšne razlike med ITBji?

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:21
Napisal/-a _BANDIT_
Hehe, turbo motorji ne rabijo ITBjev :D

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:24
Napisal/-a jajcek
kaj pomeni ITB v prevodu? :oops:

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:26
Napisal/-a _BANDIT_
Posamezne lopute. Za vsak cilinder svoja loputa in ponavadi ima potem še trobentico na koncu.

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:30
Napisal/-a jajcek
Hvala, kako bi po eng reku sesalnemu kolektorju za turbo motor? turbo manifold?

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:32
Napisal/-a jajcek
Malo neumestno ampak vseeno.
Nekaj za Bandita
Slika

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:33
Napisal/-a _BANDIT_
Intake manifold ane. Sej je povsod isto al je turbo al ni. Povsod je to intake ;)

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:33
Napisal/-a jajcek
Pa še nekaj za hondaše
Slika

Objavljeno: 13 Okt 2006, 20:35
Napisal/-a _BANDIT_
@jajcek

Zanimiva zadeva ampak ne boš verjel, pravkar delam na še precej boljšem sistemu kot je tale in ga bom imel naslednjo sezono že zmontiranega. Bo pa na pol home made zadeva in precej boljša od tele na sliki.