Vuga
Vuga
lp
zanima me če je res da lahk vuga spusti avto še za par cm,pač nevem kaj nardi z amortizerji pa to me mal zanima kake izkušnje imate z njim,ker sm mi zdi Bravo še vedno previsok pa čeprav mam H&R vzmeti not
zanima me če je res da lahk vuga spusti avto še za par cm,pač nevem kaj nardi z amortizerji pa to me mal zanima kake izkušnje imate z njim,ker sm mi zdi Bravo še vedno previsok pa čeprav mam H&R vzmeti not
super hvala ti,kk se ti pa kaj avto obnaša če maš dol porezane vzmeti ker mam še doma orginal in so prednje vzmeti čist iste tk da bi tiste riskiral,kr orginal zadnje bi pa porezal h&r...
ga bom jutr poklico,ker grem v torek v IT mal pogledat za mašino pa mu avto tam pustim,kk dolgo ti je delal...
a ga je težko najt delavnico
ga bom jutr poklico,ker grem v torek v IT mal pogledat za mašino pa mu avto tam pustim,kk dolgo ti je delal...
a ga je težko najt delavnico
Koliko nižje pa je s porezanim HR fedrom?Pugi napisal/-a:Js sm na HR vzmeteh porezal en navoj spredej (no vuga ga je), amortizerje prilagodi, trdoto pa uravnava z oljem. Tko k boš reku, tko bo naredu. Ni da ni.
Jest sem razmišljal, da bi pri sebi dodatno nižal (-20mm) in tršal. Seveda pride zadaj tudi trši sway bar.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Delal ni dolg, amortizerje precej hit skup sklamfa, za fedr pa rab cca 40 sekund
Avto se obnaša supr, edin kar je da tist navoj taprvi malo blaži te rahle vibracije s ceste, ampak men moj avto ni nikakor moteč. Lega pa dojaja.
Nižje je ene 2-3cm.
Avto se obnaša supr, edin kar je da tist navoj taprvi malo blaži te rahle vibracije s ceste, ampak men moj avto ni nikakor moteč. Lega pa dojaja.
Nižje je ene 2-3cm.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
Sori, ampak sm zgleda prvi, ki sovražim vugo. Polomu mi je H&R fedre, pa ni hotu prevzet nobene odgovornosti. No, po dooolgem teženju, mi je kupu nove fedre, ampak Vmaxx (šou sm z "eibacha" na "apex"). Pol čim je biu avto sestavljen, mi je v levem amortizerju neki pokal (kao to normalno, ko se trša in krajšajo štible Brick wall , sam jst sm mel prej že 1x tršan avto pr jenkotu, pa je blo ok, pa tud moj prejšn avto in vsi kolegi k so dal pr jenkotu zrihtat, ni nikol pokal). No, v pol leta mi je vseskup spustlo, tko da se mi zdej avto pelje kot katrca in plava na cesti, amortizerji so čist prazni, tko da poka pa tolče da je joj, vuga pa lepo aroganten, kao da to ni njegova krivda (no direktno res ne, ker je delu silvo). Če se ne bo dal zmenit, ga lepo vržem v vse cajtnge pa na tv, pol pa sam še stožim, tolk da bo lahk sam še zapru, ker itak dela vse na fuš brez računov večinoma.
Isti čas kot meni, je delal tudi kolegu. Uniču mu je nova sprednja amortizerja, od katerih je tud zdej že en prazen.
En drugi kolega je kupil avto, ki je imel stisnjene sprednje fedre "the vuga style" (termično stiskanje fedrov, ki v živo izgleda takole: brener v roko pa zapognit zgornji 2 rinki - seveda vugi ni blo všeč, ker sem v delavnico vpadel v nepravem trenutku). Meni je vuga na ta način polomil 2 fedre, samo je bil k sreči avto na miru, kolegu so se pa zlomili med vožnjo ---> posledice: odlomljen kos fedra mu je odškrbnil del lite feltne, amortizer je pa vrglo s šalčke in mu je prebil na vrh haubo. Vuga spet nič kriv seveda...
Toliko o njegovi profesionalnosti...
Lep pozdrav _VeNoM_
No, jst sm isto zadevo slišal za Amortizer pr Litiji, pa za jenkota, a pa je v resnici tko kot vsi takile pravijo?
Večini ljudi, ki je katerikoli od teh treh štimal avtomobile je bilo dobr, če se ni pretiravalo in je bila normalna vožnja. Tistim, ki pa sami pretiravajo na cesti, skačejo čez kake ležeče policaje al pa kej podobnega, je pa hitr spustilo in je blo zanič. (velja za vugo, jenka in amortizerja).
Moje osebno mnenje je tako, če hočeš met poceni, pojdi do vuge ali kogarkoliki to dela, vendar vedi, da bo delalo ob normalni vožnji in občasnih pretiravanjih. Če pa hočeš vsak dan pretiravat in imet kvaliteto za dalj časa, pa kupi novo že pripravljeno za to. Vendar bo tudi cena za to vsaj 10x višja od cene za katero to naredi vuga.
Samo ne pa pol jokat kok so slabo naredil, pa slabe reklame okol dajat, ker večinoma taki, ki to pišejo tut niso lih cvetke in so večinoma za te stvari sami krivi.
Večini ljudi, ki je katerikoli od teh treh štimal avtomobile je bilo dobr, če se ni pretiravalo in je bila normalna vožnja. Tistim, ki pa sami pretiravajo na cesti, skačejo čez kake ležeče policaje al pa kej podobnega, je pa hitr spustilo in je blo zanič. (velja za vugo, jenka in amortizerja).
Moje osebno mnenje je tako, če hočeš met poceni, pojdi do vuge ali kogarkoliki to dela, vendar vedi, da bo delalo ob normalni vožnji in občasnih pretiravanjih. Če pa hočeš vsak dan pretiravat in imet kvaliteto za dalj časa, pa kupi novo že pripravljeno za to. Vendar bo tudi cena za to vsaj 10x višja od cene za katero to naredi vuga.
Samo ne pa pol jokat kok so slabo naredil, pa slabe reklame okol dajat, ker večinoma taki, ki to pišejo tut niso lih cvetke in so večinoma za te stvari sami krivi.
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
kok ti pa kej vzame za to stvar? + obnova in tršanje amortizerjev?Pugi napisal/-a:Js sm na HR vzmeteh porezal en navoj spredej (no vuga ga je), amortizerje prilagodi, trdoto pa uravnava z oljem. Tko k boš reku, tko bo naredu. Ni da ni.
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
... žal niso dobri ključni elementi (podvozje, zavore) zastonj testirani in šele nato homologirani... brener pa fleksarca je pač tuning+.... zagotovo pa je Vuga ali bilo kdo drugi, stranko opozoril, da je to pač omenjen tuning+..., oziroma bi moral vsak malo pameten poznavalec avtomobilske tehnike to sam vedeti..._VeNoM_ napisal/-a:Sori, ampak sm zgleda prvi, ki sovražim.........................................................
Toliko o njegovi profesionalnosti...
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Men drži, pa ga ne šparam. Shiner, za vse 4 mislm da 30kosov.
Tistle k gor piše pa mislm da vem kera zgodba je in vem da je v tisti zgodbi za večino stvari KRIV LASTNIK vozila!!
Vuga še nikol ni odklonu popravila če ti kej ni pasal, pa ne me basat. Če takle člank napišeš že morš bit mal primitivca in takih noben ne mara.
Tistle k gor piše pa mislm da vem kera zgodba je in vem da je v tisti zgodbi za večino stvari KRIV LASTNIK vozila!!
Vuga še nikol ni odklonu popravila če ti kej ni pasal, pa ne me basat. Če takle člank napišeš že morš bit mal primitivca in takih noben ne mara.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Turnšek je ob cesti, ki pelje iz šentjakoba proti litiji. Je pa mal dražji kot vuga.Roadking napisal/-a:ja zdej pa res nevem ka nej nardim avto pač hočem met spuščen zarad tega ker ga ne šparam in ne vozim počasi,a da vuga kako garancijo al kako kje je ta turnšek doma in ali dela isto varjanto kot vuga
Turnšek je zakon,trideset let že za prave"driverje"dela in DEJANSKO če kdo kaj o tem ve,pol je to on. http://www.amortizer-sp.si/
Take izjave so tut blesave.sašo napisal/-a:Turnšek je zakon,trideset let že za prave"driverje"dela in DEJANSKO če kdo kaj o tem ve,pol je to on. http://www.amortizer-sp.si/
Samo enkrat sem bil pri turnšku, pa nikol več ne grem.
Zakaj?! ... Zato ker mi je začel razlagat da feder nima veliko opravila pri podvozju, pač drži avto na višini, ostalo pa amortizerji delajo. Sem mu reku hvala lepa, pa šel.
Pri Vugi sem bil že s tremi avti, in je vedno dobro naredil. Če ti ne paše trdota, ga pripelješ nazaj, in ponovi vajo (zastonj seveda). Karkoli ga vprašaš ve in zdi se mi da ne naklada.
Še vedno je po kvaliteti naslednji vrstni red:
1. gewinde oz. nastavljivo podvozje (po možnosti nastavljivo spredaj in zadaj)
2. razne "sport kit" variante (fedri + amortizerji)
3. šp fedri + tršanje by vuga, jenko, amortizer, ...
4. predelani fedri + tršanje