Stran 1 od 2

Tehnični pregled

Objavljeno: 14 Nov 2006, 10:40
Napisal/-a djsly
Evo lihkar prišel s tehničnega pregleda. kratko poročilo:
zavore-
1. os leva [N] = 1830; desna [N] =1770; Skupaj [N] = 3600; Razlika [N] = 3
2. os leva [N] = 1260; desna [N] =1200; Skupaj [N] = 2460; Razlika [N] = 5

Parkirna zavora: leva [N] = 1680; desna [N] =1710; Skupaj [N] = 3390; Razlika [N] =2

Učinek delovne zavore: 55% (je to uredu?? nekam majhna cifra se mi zdi)
Učinek parkirne zavore: 31%(je to uredu??)

Sedaj pa najbolj zaskrbljujoč podatek:
CO [%] = 5,43 ! ! (Vrednost, s katero te spustijo čez je 3!!)

Torej vrgli so me samo zaradi plinov. Vse ostalo je rekel mojster da je ok.

Tale CO se da zmanjšati z nastavitvijo vplinjača?

Kaj pomeni visok CO? Avtomatična večja poraba bencina?

Objavljeno: 14 Nov 2006, 10:55
Napisal/-a croma_man
na fergazerju zapri zrak...avto nebo šel nikamor...co2 bo pa tud posledično manjši :-°

tak jst ponavadi cliota čez pline spravim.

Objavljeno: 14 Nov 2006, 14:49
Napisal/-a Pugi
A ni fora COja da nastane pri nepopolnem zgorevanju, CO2 je neki druzga... Mogoče je mešanca v pizdi?

Objavljeno: 14 Nov 2006, 14:58
Napisal/-a smile4me
bombo kisika pa čez frgazer spust bo najbol čist

Objavljeno: 14 Nov 2006, 15:54
Napisal/-a Pugi
Kisik je vnetljiva snov, zato mamo pa N2O :D:

Objavljeno: 14 Nov 2006, 18:48
Napisal/-a monster_d
konkretno ga stiraj. Sem mel na jugotu emisije 9.xx po drag race-u v sg pa je slo skoz, blo nekaj malega pod 3 :D

Objavljeno: 15 Nov 2006, 07:10
Napisal/-a djsly
Sej tehnični kot tak ni problem mi narest. veze.press. ampak bi rad vedo kaj pomeni povišan CO. Pugi pravi da zaradi nepopolnega izgorevanja.
Slišal sem da nekateri pred tehničnim omejijo zrak na fergazerju, samo avto potem slabše gre, pa sploh to ni dolgotrajna rešitev.

Je ob višjem CO-ju s tem tudi višja poraba bencina?

Objavljeno: 15 Nov 2006, 07:21
Napisal/-a red_mamba
tko kt ti je pugi reku, nepopolno zgorevanje.
prebogata mešanica je, in ne more ves bencin zgoret zato maš pa povišan CO.

Objavljeno: 15 Nov 2006, 08:00
Napisal/-a JohnyR
Tako je.

Povečan CO pomeni da je v mešanici preveč goriva. Če je mašina na frgazer, se to enostavno naštela z enim vijakom, kar bi ti lahko naredil tut tam na tehničnem, če že meri CO in ostalo sranje.

Kar se tiče moči je pa tako, da z presežkom goriva v mešanici dobiš par konjev, ampak moraš pazit da ni preveč. Teorija je taka, da ob popolnem razmerju (stehiometrijskem) mešanica zgori do konca, ampak je fora v tem, da vse skupaj izgoreva še takrat, ko so že odprti izpušni ventili. Če hočeš več moči, moraš poskrbet da se vse izgorevanje zgodi preden se odpre izpuh. Glede na to da je količina zraka v cilindru konstanta, moraš poskrbet da ves ta zrak zgori preden se odpre izpuh. Edini način da dosežeš to, je ta da daš presežek goriva, ker se v tem primeru porabi ves zrak že v cilindru. Stehiometrijsko razmerje je v tem primeru 1,1.

Upam da je razumljivo.

Objavljeno: 15 Nov 2006, 08:04
Napisal/-a Pugi
Če maš 14.7 delov zraka in 1 bencin zgori vse.

Ti morš met manj (11:1 recimo) da ti tko kaže. Avti ko pospešujejo majo okol 12.5-13:1 (tanovi ajnšpircarji), v štantgasu pa je mešanca precej revna (15+). Če je mešanca revna se porabi vse, temperatura celindra pa je višja kot če not ostane bencin, ki zadevo hladi.

Torej - za tehničnega naštimej mal bol redko mešanco.

Objavljeno: 15 Nov 2006, 08:26
Napisal/-a djsly
hja, sam če bom dal več zraka (na fergazrju en šrauf) bo pol tud štantgas večji? Al kako?

Objavljeno: 15 Nov 2006, 08:53
Napisal/-a croma_man
obrati so pa še en šraufek aka štantgas...vsaj tak mam na svojem renFaultu :D:

Objavljeno: 16 Nov 2006, 07:42
Napisal/-a JohnyR
Pugi napisal/-a:Če maš 14.7 delov zraka in 1 bencin zgori vse.

Ti morš met manj (11:1 recimo) da ti tko kaže. Avti ko pospešujejo majo okol 12.5-13:1 (tanovi ajnšpircarji), v štantgasu pa je mešanca precej revna (15+). Če je mešanca revna se porabi vse, temperatura celindra pa je višja kot če not ostane bencin, ki zadevo hladi.

Torej - za tehničnega naštimej mal bol redko mešanco.
Jst sm z 1,1 mislil na vrednost Lambda sonde, da ne bo pomote.

Tvoje številke so pa deleži mase. Se pravi na 14,7g zraka bi se moral porabiti 1g bencina.


V vsakem primeru je najbolje za motor in denarnico, da je fergazer naštiman na pravo stehiometrijsko razmerje.
-Če je premalo bencina, se motor bolj greje in gubi moč, ter proizvaja NOx.
-Če je preveč bencina, ma sicer nekoliko več moči, ampak tudi povečano porabo in emisije CO.

Objavljeno: 16 Nov 2006, 07:48
Napisal/-a djsly
JohnyR napisal/-a:
-Če je premalo bencina, se motor bolj greje in gubi moč, ter proizvaja NOx.
-Če je preveč bencina, ma sicer nekoliko več moči, ampak tudi povečano porabo in emisije CO.
Zakaj potem tunerji odvzemajo bencin in dajo več zraka da dobijo na moči?
V mojem primeru zgleda da je preveč bencina. Ampak avto ne gre nikamor, oz. bi moral iti bolje kot gre.


Ja nč, bom se čez vikend probu mal poigrat s frgazerjem. Če bo sploh kej suhega vremena #-o

Objavljeno: 16 Nov 2006, 09:33
Napisal/-a Pugi
djsly napisal/-a: Zakaj potem tunerji odvzemajo bencin in dajo več zraka da dobijo na moči?
V katerem primeru to ti misliš, ker jaz poznam obratno teorijo... Vsaj pri turbo/sc/NOS avtih mi kar konkretno rabimo bencin, ne samo 14.7, ampak od 10.5 naprej... Js bi mel najraj 12 pri pospeševanju... Za naravo skrbim pa že s tem, k nism cigan, mislim da mi nekaj COja ne bo zamerla.

Objavljeno: 16 Nov 2006, 11:02
Napisal/-a djsly
konkretno ga rabiš da ti bate ne stopi. Če pa daš manj benza dobiš več moči. S tem pa seveda temperatura večja, posledično topi bate...

Objavljeno: 16 Nov 2006, 13:14
Napisal/-a Pugi
djsly napisal/-a:konkretno ga rabiš da ti bate ne stopi. Če pa daš manj benza dobiš več moči. S tem pa seveda temperatura večja, posledično topi bate...
Zakaj bi blo več moči. Moč nastane z izgorevanjem bencina, ki ima določeno kalorično vrednost ane. Ne vem zakaj bi z revno mešanco kej pridobil. A se ti da mal razložit, k mi ni jasn. tnx.

Moč začne padat šele ko res zalivaš kolikor je meni znano.

Objavljeno: 16 Nov 2006, 14:22
Napisal/-a JohnyR
@djsly Na začetku teme ti ni blo jasn kaj je frgazer, zdej nas pa že krivoverja učiš #-o

Objavljeno: 16 Nov 2006, 14:24
Napisal/-a djsly
Ne vem zakaj ampak dva primera iz prakse.

croma ima čip katerega je pogledal in v visokih obratih ima zelo malo bencina avto, zato tudi veliko moči.

drugi T avto ki so ga čipali je dosegal večjo moč, če je blo več zraka, s tem temperatura izp. plinov večja. Če so dodali bencin je moč padala, izp. plini pa so bili hladnejši.

Objavljeno: 16 Nov 2006, 14:28
Napisal/-a croma_man
potrjujem izjavo...tak je senica reku...