Razstavljanje turbine

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Razstavljanje turbine

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

Pozdravljeni,

zopet se na vas obračam za pomoč. Iščem nekoga ki zna razstaviti turbino in ima primerno znanje in orodje za ločiti izpušni del od srednjega dela z ležaji. Lagerjev ni treba nič šraufat, samo srednji del moram obrniti, da bo dotok olja vertikalen. Po domače povedano je treba clockat turbino.

Odstranil sem že vse vijake, samo zadeva noče narazen. Ne vem ali je vse skupaj tako zapečeno ali je kakšen trik za to spravit narazen... Tako da če ima kdo izkušnje s tem in je pripravljen to spravit narazen za pivo, naj se mi javi....

Turbina je pa od Uno Turbo... IHI
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Ponavadi se zapeče tam okrog, tak da rahle odarce po ohišju in sproti preverjaš ce se je kaj premaknilo.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Gumijasto kladivo, pa udri po siromaku.
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

nebivedu napisal/-a:Gumijasto kladivo, pa udri po siromaku.
Tolku sm že tolk po tej turbini, da sm že mislu, da bom ohišje razbil... Zato pa tudi sem obupal, ker sem že uporabil tavečje kladiv k ga imam, pa še vedno ni uspelo. Glih z vso silo si pa tud ne upam gor udarit, da ne zdrobim ohišja.

Sm klical v turbomedja pa mi je tip za rastavil rekel samo moja ura dela stane €40 pa ne vem koliko časa bom porabil da jo odprem...

Tako, da če jo kdo zna razdret in je pripravljen pomagat...
georg
Pawa user
Prispevkov: 136
Pridružen: 29 Dec 2005, 23:26
Kraj: prekmurje

Odgovor Napisal/-a georg »

hmm.. jaz sem jo moral segreti da se jo je dalo potem obrnit.
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Uporabi vecjo macolo. Resno.
Uporabniški avatar
Turbobitch
...GOBA...
Prispevkov: 204
Pridružen: 27 Mar 2005, 08:30
Kraj: In my Bitch

Odgovor Napisal/-a Turbobitch »

MI smo jo obrnil tko da smo dal pač palco v uno lukno en je držal in smo obrnil da je prou kazala
Slika
Slika
Slika
Slika
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

Charger napisal/-a:Uporabi vecjo macolo. Resno.
Po tem, ko sem bil 1 uro preveč nežen in sem turbinco samo božal s kladivom, mi je zmanjkalo živcev, vzel sem macolo in užgal gor je šla zadeva narazen! Tako da je projekt uspel! Zadeva je že clockana in vse je obrnjeno v pravo smer. Sam še cevi je treba gor priključit...

U glavnem gretje ni pomagalo, WD-40 tudi ne,

just brute force and ignorance!
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Sem ti že mnogo prej napisal;
nebivedu napisal/-a:Gumijasto kladivo, pa udri po siromaku.
Drugič boš pa prej upošteval nasvet.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Gumijasto kladivo je neuporabno. Rabis original zelezno macolo.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Charger napisal/-a:Gumijasto kladivo je neuporabno. Rabis original zelezno macolo.
Do sedaj mi je s kilo in pol težko macolo vedno ratalo. V bauhausu dobiš gumijast nastavek(manj kot 2 eura), ki se ga nabije na železno macolo(na tisti del s katerim udarjaš po materialih) in s tem potem tolčem po turbini in ostalih kovinaskih zadevah, ki nočejo narazen.
Odgovori