Stran 1 od 1

Še uporabno kompresisko razmerje za N/A motor

Objavljeno: 21 Jan 2007, 03:18
Napisal/-a TITan
Počasi bom začel s sestavlanjem enega N/A motorja za vsakodnevno rabo (g60 za ob vikendih).
Mam že ogledan 2.0 blok, 1.8 glava (se bom šel domače portanje), večja loputa na sesalnem kolektorju/povečana lukna v sesalnem kolektorju, lajšan vztrajnik, višana kompresija....

Problem nastane pri kompresiji. Kakšno kompresisko razmerje se splača imet še na NA motorju, ki bo laufal na petrolov 98 oktanski bencin?
Original pride na okoli 10.5:1. Kaj je nek še priporočliv maksimum? Avto bo imel "knock sensor" za spreminjanje timinga če prihaja do predčasne detonacije.

L.P. Tit

Objavljeno: 21 Jan 2007, 11:49
Napisal/-a Charger
11:1 ce nimas sodobne elektronike, ki bo skrbela za motor.
To zgornje seveda na 100 oktanski OMV benz.

Objavljeno: 21 Jan 2007, 23:36
Napisal/-a TITan
Pol se raj ne igram s nižanjem glave, samo ravnanjem?

Objavljeno: 22 Jan 2007, 17:14
Napisal/-a sašo
TITan napisal/-a:Pol se raj ne igram s nižanjem glave, samo ravnanjem?
Kolk je original dihtunga? 12mm?Če maš koga,da kvalitetno dela ti jo lahk za 10-15% komot tanjša(včasih je bil zakon v Zgrebu -Rogina)za Daihatcu smo dost tam vozli delat