Stabilizator - swaybar

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Stabilizator - swaybar

Odgovor Napisal/-a kennmann »

Pozdrav! Glede na to, da sem prebral ze velik o tej zadevi, nimam pa 200$+shipping, da bi ga narocil za moj avto, me zanima, ce si ga je mogoce naredit sam.
Swaybar je (kot itak vsi vemo) ravna vzmet, in je narejena iz enakega materiala kot so vzmeti na avtu, torej spring steel. Zdej pa mene zanima, kako se da ta material obdelovat, oblikovat itd. Ga je potrebno segret, in potem krivit, kako ga krivit, da ne poci, ali izgubi vseh lastnosti trdnosti in proznosti, poleg tega ga je pa po oblikovanju treba dat kalit.
tle je en fajn link za prebrat,
http://www.theherd.com/articles/swaybar.html
mene pa zanima vase mnenje in izkusnje.

LP
Kennman
Howgh.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

200$ za shiping iz kje?
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
bajta
Edini tukaj ki obožuje avte
Prispevkov: 186
Pridružen: 31 Avg 2006, 16:53
Kraj: ravne na kor.

Odgovor Napisal/-a bajta »

napisu je 200$ + shipping *
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

200$ PLUS shipping tam okol 80$....
Howgh.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

smo že nekej študirali in prišli do zaključka,da je najboljše(če obstaja varianta) dodat še enga,alpa istemu pač zmanjšat ročico alpa na roki vpet čim bolj ven...
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

Se en dodaten bi bil prevec, ker raste trdota s 4. potenco debeline.
Kar se pa vpetja tice...hm mogoce pa res, samo bi blo treba menjat tako koncne tie rode kot tud tiste dele, ki se na sasijo pritrdijo...
Kje ste se pa to menli, o swaybarih? Tle kje na forumu? Bi si mal prebral...
Po moje bi blo najlazje naredit novo iz debelejsega materiala, samo ce bi znal pravilno segrevat .... za krivit ni tolk problema, mam dostop do preše... :D
se kako mnenje?
Howgh.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

debelejše palce se dobi,ampak so drage kot žafran,glede segrevanja pa imaš različne variante materialov-nekateri vzmetni materiali imajo celo tako sestavo,da ko ga zviješ,se pač segreje in ta temperatura ga ?zakali?
pogovarjal pa sem se z enim možem tle pri nas(vzmeti bačar),pa mi je dal naslov od ene firme mislim,da v ptuju,ampak sem ga zgubil...je pa rekel,da bo stvar 200 eur/kom sigurno,če ne še več...
205t16
Pejnourt
Prispevkov: 18
Pridružen: 06 Feb 2007, 22:04
Kraj: Wajdušna

Odgovor Napisal/-a 205t16 »

Tista firma ki jo omenja Ferarist je PVT ali PTV (ptuj tovarna vzmeti) firma dela same velike vzmeti...pomojem materijal ni tako drag...Bačar je najbrš mislu da bi ti to stvar izdelali. Kar se tiče kaljenja uzmetnega jekla pa tako-je že "jekleno" in ga je potrebno po preoblikovanju samo popuščati 200-250C° da odpravimo notranje napetosti
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

205t16 napisal/-a:Tista firma ki jo omenja Ferarist je PVT ali PTV (ptuj tovarna vzmeti) firma dela same velike vzmeti...pomojem materijal ni tako drag...Bačar je najbrš mislu da bi ti to stvar izdelali. Kar se tiče kaljenja uzmetnega jekla pa tako-je že "jekleno" in ga je potrebno po preoblikovanju samo popuščati 200-250C° da odpravimo notranje napetosti
evo!! To sem hotu zvedet!! hvala!! edin problem je k ne najdem nikjer kontakta za Tovarno vzmeti Ptuj!
po mojih "raziskavah" bi rabu high carbon spring steel, npr. HDMB ali OTMB alloy, kako toplotno zakrivit in potem segrevat za koncno obliko in trdoto, bi pa lahko oni vedli.
Kako bi lahk prisel do kaksne njihove telefonske? Na TISu mi nic ven ne vrze, prav tako ne na najdi.si ali na google.com!
Kennman

p.s.: edin kar bi js rabu, je pac taksna high carbon stanga 19-20mm, iz vzmetnega jekla, ki bi jo sam preoblikoval po "modelu" zdejsnjega stabilizatorja.
to pa upam da ne bi blo 200€?!
Howgh.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

ne,ne...telih 200 eur je komplet narejena stvar...je pa tale firma,ja...je reku bačar,da delajo oni vzmeti za vagone itd,da se dajejo samo z debelimi vzmetmi...
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

Ferrarist napisal/-a:ne,ne...telih 200 eur je komplet narejena stvar...je pa tale firma,ja...je reku bačar,da delajo oni vzmeti za vagone itd,da se dajejo samo z debelimi vzmetmi...
a mas ti mogoc od tega Bačarja kak kontakt? da magar njega vprasam za telefonsko od TVP?
Howgh.
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Nebos verjel ampak iskalnik aka najdi.si dela cudeze :D

http://www.tvp-vzmeti.si/kontakt.htm

lp
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

ho ho ho :) stari ti si ZAkon :D haha HVALA!
K.
Howgh.
205t16
Pejnourt
Prispevkov: 18
Pridružen: 06 Feb 2007, 22:04
Kraj: Wajdušna

Odgovor Napisal/-a 205t16 »

Glede vzmeti za vagone....Bačar je naroču pr nih dva fedra za okras...od oka...premer 350, višina 600, žica od 40 , teža 50kg =D> =D>
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

evo model na TVP je ful car in se da vse z njim zment in mi bo naredu debelejsi swaybar.
Kar se podvozja tice, poleg bodocega swaya, so gor ze KYB Ultra SR, na montazo se caka 50 kom poliuretanskih silenov, ki trenutno bivakirajo na pisalni mizi... :D
tako, poleg fedrov H&R je to to o podvozju...

no, ker se avto ne dela v smislu dragracov, ampak bolj "ovinki performance" , se bojo naslednje stvari delale v smeri weight distributiona... avto bo sicer spredaj tezko olajsat (edin acu v prtljaznik), bom ga pa obtezil zadaj,verjetno s kaksnimi masivnejsimi ojacitvami.
Ma kdo kaksn predlog, kam bi se taksne "utezi" najbolje montirale? Cim nizje verjetno, da se spusti tezisce nizje ne? V ravnini zadnje "osi"?
LP
Kennman
Howgh.
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Brez da bi stehtal diagonale je brezveze kaj delat, pejt do enega dirkača ti imajo ponavadi vage in ti bo stehtal tako boš videl kje imaš težišče in kakšne teže imaš na posameznem kolesu, potem lahko razporediš npr akku.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Idealno bi bilo da imaš vso maso med obema osema, na sredini in čim nižje.
Drugače sem pa imel v svojem prvem avtu (ford fiesta) v prtljažniku woofer in akumulator, avto pa je bil samo spredaj znižan in se je presenetljivo dobro peljala čez ovinke.
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

kennmann napisal/-a:evo model na TVP je ful car in se da vse z njim zment in mi bo naredu debelejsi swaybar.
kakša je cena?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

alanq4 napisal/-a:Idealno bi bilo da imaš vso maso med obema osema, na sredini in čim nižje.
Drugače sem pa imel v svojem prvem avtu (ford fiesta) v prtljažniku woofer in akumulator, avto pa je bil samo spredaj znižan in se je presenetljivo dobro peljala čez ovinke.
ja stekam ja, da bi bla teza "zbrana" v eni sami tocki...
hec je v tem, da sem vagal avto na smetiscu (ne se smejat...) no in ma sprednji del 590kg, zadnji pa 410kg, brez voznika.
vem da je to tko okvirno, ampak za orientacijo je. Glede na to razmerje 59:41 bi rad dosegel recimo okol 60:50. Sprednjega dela se ne da olajšat, še posebej zato ne, ker pride notr kompresor, IC, cevi itd..., tko da bo treba "obtezit zadaj.
Ma kdo kaksno idejo, kje? sam sem razmisljal tako, da bi pri ojacitvi spodnjega dela sasije zadaj uporabil vec in jeklene profile(ali cevi), spredaj pa manj in alu cevi. Res bi rad dal obtezitev cim nizje tlom, torej mogoce med vpetje zadnjih rok? Zgleda bi bilo potrebno dat zadaj okoli 90 kg... to se mi pa zdi precej velik...
evo za priblizno predstavo se shema mojega podvozja:
http://shrani.si/?podvozjeshwjz9.jpg
od zgoraj:
http://shrani.si/?tloriswjza.jpg
in slika, sicer bolj slaba...
http://shrani.si/?img91901085060.jpg
Howgh.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

mloncar napisal/-a:
kennmann napisal/-a:evo model na TVP je ful car in se da vse z njim zment in mi bo naredu debelejsi swaybar.
kakša je cena?
za ceno je reku da se ne ve tocno, ampak da bi znalo bit okol 80 EUR. Se mi zdi kr ugodno no.
Kennman
Howgh.
Odgovori