Cevi za intercooler
Cevi za intercooler
Tole je moj material, bom v kratkem zamenjal serijskega.
Mam dolgo cev gumjasto do 8barov naj bi drzala, pa kote.
Zaj pa me zanima ce lahko dam tole ravno cev npr 0,5metra do icja al morem medmes dati trdo cev.
Kak je glede stiskanja cevi ko doseze turbina poln boost.
Lahko pride do problemov, se stisne tolko da bi znala zmanjsati pretok? Ker original mam iz gume do 20centi kotne cevi.
Tole pa bi blo malo vec.
lp
To si vzel cev za vodo, uporabljajo to na tovornjakih in podobno. uniči jo samo olje in še to rabi nekaj časa. Cev ne moreš upogibat, tam kjer jo moraš drugače peljati moraš dati krivino. Obvezno na krivino privari vsaj 20mm ravnega dela cevi drugače neboš mogel zatisniti cevi. Uporabi normine šelne=objemke za takšne cevi ena sicer stane nekje 300sit ampak ima močen navoj in ti cevi nebo dol metalo.monster_d napisal/-a:Ja hemingwey me je res tvoj filmck zmedu , no hoto nekak tak napisat da ko ga stisnes cev na sesalnem namesto okrogla ko je raza ovalna, nekak tak, bo drzalo da zadevo razteguje.
Torej treba dat medmes trdo cev?
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
corsa_A napisal/-a:To je rotoflex cev med drugim se na truckih uporablja za vodo,zrak,..monster_d napisal/-a:ne ni navadna cev za vodo. mam en kos take ze na izhodu iz turbine pa drzi.
1m je nekje 10-15€
Zdrzi 8barov pa do 150stopinj, naj bi tudi na olje bla odporna ce pa ni pa useeno zdrzi, ker odkar sem kupo avto je en taka cev gor pa se zaj dihta
- Bug Customs
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19
Če ti je Ljubljana blizu pojdi v P.R.I.T. to je v jakšič centru tam majo cevi pa objemke kakršne hočeš, tud za oljne hladilnike jih nardijo z fitingi po želji zdžijo pa 160 barov al pa za klimo pa tud taflonske-jeklene gibljive cevi za zavore namesto gumjastih.Kar se pa tistega interkulerja tiče bi pa jz že zaradi estetike naredu vse cevi iz nerjavečega jekla polirane pa potem samo kratke gumjaste povezavce med motorjem in cevjo ...