Pihni izklop DA ali NE

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

WRC sound je vecinoma compressor surge, ki je skodljiv za turbino.

Ce imas pri blowoffu "veverica sound", potem blowoff v vecini primerov ne deluje prav in ne odpira dovolj hitro iziroma dovolj visoko.

/jan
Uporabniški avatar
Turbobitch
...GOBA...
Prispevkov: 204
Pridružen: 27 Mar 2005, 08:30
Kraj: In my Bitch

Odgovor Napisal/-a Turbobitch »

st bi tazga ka nardi pcssssss
Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

2.7TT napisal/-a: Ce imas pri blowoffu "veverica sound", potem blowoff v vecini primerov ne deluje prav in ne odpira dovolj hitro iziroma dovolj visoko.

/jan
sej tak sound je itaq več ali manj v nizkih obratih kjer je še premal b00sta da bi to normalno delalo, pol v srednjih pa višjih obratih pa bov ma da se lepo odpre in lepo kihne kot kkšn prehlajen delfin
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
dawet
Prestrašeni polžek
Prispevkov: 152
Pridružen: 16 Mar 2006, 12:44
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a dawet »

SunShiner napisal/-a: kihne kot kkšn prehlajen delfin
:lol: :D:

lp
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Re: Pihni izklop DA ali NE

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Turbobitch napisal/-a:Zanima me če ma kkšn dobre argumente zakaj imeti Blow Off. Razmišljam mal da bi si ga ubodu pa nism čist prepričan..Kar se mene tiče je tkole..

+ "naj" bi pomagal pri ohranjenosti turbine

- un glas ka ga spusti je postal malce "Rajz"
In kok ti bo to na petki turbo pomagal? V originalu ga petke niso imele, ker je mašina vse prebavla, pa tut če ga montiraš ne bo nič pripomoglo zaradi frgazerja, ki resnično prežveči vse kar mu daš.

Če boš pa EFI mašinco dal v petko, potem pa boš rabil blow off.
Uporabniški avatar
Turbobitch
...GOBA...
Prispevkov: 204
Pridružen: 27 Mar 2005, 08:30
Kraj: In my Bitch

Re: Pihni izklop DA ali NE

Odgovor Napisal/-a Turbobitch »

nebivedu napisal/-a:
Turbobitch napisal/-a:Zanima me če ma kkšn dobre argumente zakaj imeti Blow Off. Razmišljam mal da bi si ga ubodu pa nism čist prepričan..Kar se mene tiče je tkole..

+ "naj" bi pomagal pri ohranjenosti turbine

- un glas ka ga spusti je postal malce "Rajz"
In kok ti bo to na petki turbo pomagal? V originalu ga petke niso imele, ker je mašina vse prebavla, pa tut če ga montiraš ne bo nič pripomoglo zaradi frgazerja, ki resnično prežveči vse kar mu daš.

Če boš pa EFI mašinco dal v petko, potem pa boš rabil blow off.
Končno en pravi odgovor:D
Slika
Slika
Slika
Slika
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

SunShiner napisal/-a:
2.7TT napisal/-a: Ce imas pri blowoffu "veverica sound", potem blowoff v vecini primerov ne deluje prav in ne odpira dovolj hitro iziroma dovolj visoko.

/jan
sej tak sound je itaq več ali manj v nizkih obratih kjer je še premal b00sta da bi to normalno delalo, pol v srednjih pa višjih obratih pa bov ma da se lepo odpre in lepo kihne kot kkšn prehlajen delfin

Točno tako surge je zajabana zadeva povečini imajo probleme z tim enobatni blow offi ki so slabo odzivni tako v majhnih obrati ne spustijo tlaka ven, mogoče se fajn sliši ampak ni dobro za os kompresorja (kabum stuff), Če pupustiš vzmet ponavadi ne tesni če pa preveč stisneš pa imaš surge. Najbolje kupiti nekaj dvobatnega kot npr Bailey, HKS in ta Bonalume ki je očitno tudi dvobaten.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Odgovori