Stran 1 od 2

Suhi karter oz. dry sump in par vprasanj.

Objavljeno: 14 Apr 2007, 21:03
Napisal/-a alanq4
Naj moderator to temo prestavi v pravi podforum, sam nisem 100% kam pase.

Torej, zacel bi s projektom suhega karterja, vecina stvari mi je jasna, sem videl parkrat u zivo kako in kaj, prebral dosti tem na netu ampak bi prosil za kako pametno besedo in koristno informacijo.

Torej to bi naredil na moji 33-ki ki je zadnje case bolj ribezen kot avto :D

Oljne pumpe morajo biti dve kot sem zasledil, oz. je sesalna in tlacna pumpa zdruzena na eni osi in poganjana z eno jermenico.

Zanima me pa najbolj tole:
Kje bi jaz lahko kupil oljno pumpo za ta projekt? Po moznosti pri nas u Sloveniji.
So kake slike, kako je izvedeno pobiranje olja iz karterja?

Ce se koga kaj zanima lahko vprasa, upam da se razvije ena konkretna debata, ker iskanje po forumu mi ni pomagalo oz. nisem nasel vseh odgovorov.

Objavljeno: 14 Apr 2007, 21:10
Napisal/-a Charger
Za suhi sistem mazanja je osnova oljna pumpa. Cena od 1000EUR dalje, odvisno koliko stopenj mazanja, sesanja ima.
Potem rezervoar za olje, in predelan karter, da se olje odsesa direkt v rezevoar in naprej v pumpo. Nosilec in pogon oljne pumpe, cevi za olje.
Ze narejeni kompleti za razne avtomobile stanejo okoli 2000 EUR.

Ce kdo kaj rabi lahko dobi pri meni :D (vprasanje je bilo, ce se dobi pri nas)

Objavljeno: 14 Apr 2007, 21:25
Napisal/-a GorazdO
Verjetno debilno vprašanje - v čem je prednost teh "suhih karterjev"; al pa vsaj angleški izraz, da pogooglam...

Objavljeno: 14 Apr 2007, 21:31
Napisal/-a alanq4
Anglesko je dry sump.

prednosti:
-Motor lahko postavis nizje ker ni treba globoke posode za olje
-Ker je olje posebaj v rezervoarju lahko povecas kolicino in s tem bolje hladis olje
-Nikoli ne ostanes brez olja pri sunkovitih gibih avtomobila

To je samo nekaj prednosti, edini minus pa je nazalost cena ](*,)

@ charger

Zakaj pa stane pumpa 1000 eurov, kaj je tako posebnega na njej?

Objavljeno: 14 Apr 2007, 21:40
Napisal/-a Charger
Nimam pojma zakaj stane toliko? Vprasaj proizvajalce teh pump.

Glede na to, da se to uporablja samo za dirkalne avtomobile in da je vse okoli dirkalnih avtomobilov zelo drago, je tudi cena pumpe na tem nivoju.

Objavljeno: 14 Apr 2007, 23:30
Napisal/-a sketus
Prednost je tud, da lahko z avtom delas lupinge in podobno :D, pa ti olja ne zmanka tako hitro.

Objavljeno: 15 Apr 2007, 06:46
Napisal/-a corsa_A
Dele imaš tudi v Nemčiji poglej na www.isa-racing.de ali pa www.timms-autoteile.de vsekakor pa nebo poceni. Dvomim pa da boš rešil problem tega motorja. Raje kupi novo OEM pumpo povečaj karter(količino olja), malo našpanaj bypas ventil za malo večji tlak in upaj da bo dlje držalo.

Objavljeno: 15 Apr 2007, 07:55
Napisal/-a Bug Customs
oglasi se pri nas konc naslednga tedna pa bova dala 911-ko na dvigal pa boš pogledu če lohk kej skopiraš, k vem da rad vse sam zmajstoriš, pa kake skice ti bom zrihtu

Objavljeno: 15 Apr 2007, 13:49
Napisal/-a Ferrarist
no,mene pa zanima princip sesanja al kar že olja...a mora biti posoda z oljem nižje kot karter,da se izteka olje dol,al je ravno zaradi tega potreba tisto drago pumpo,da olje iz karterja sesa v posodo? :-k

Objavljeno: 15 Apr 2007, 14:34
Napisal/-a Charger
Posoda je lahko kjerkoli.

Objavljeno: 15 Apr 2007, 14:54
Napisal/-a Ferrarist
torej tista draga pumpa vleče olje iz karterja v posodo,da je karter vedno ?suh?,potem pa navadna oljna pumpa vleče olje pač iz posode v sistem? :-k

Objavljeno: 15 Apr 2007, 20:19
Napisal/-a Charger
Vse dela ena pumpa, ki ima vec stopenj. Serijske ni vec v motorju.

Objavljeno: 16 Apr 2007, 05:56
Napisal/-a red_mamba
Charger napisal/-a:Vse dela ena pumpa, ki ima vec stopenj. Serijske ni vec v motorju.
Misliš več pump žene 1 elektromotor in so potem serijsko vezane, ena med karterjem in rezervoarjem, druga pa iz rezervoarja v motor?

Objavljeno: 16 Apr 2007, 06:50
Napisal/-a corsa_A
Na eni osi je več pump žene pa jo preko zobatega jermena glavna gred. V bistvu zgleda pumpa kot ena ampak jih je več v enem ohišju in ima več priključkov. Saj na tistih linkih ki sem jih dal so takšne črpalke. V nemščini se reče temu Trockensumfpumpe sistemu pa Trockensumfanlage ali suhi karter :D

Objavljeno: 16 Apr 2007, 08:06
Napisal/-a sketus
Kaj 911 ima suhi karter 8-[ ?

Objavljeno: 16 Apr 2007, 09:25
Napisal/-a SunShiner
@alan - ideja je čist ql ampak a misliš da nebi rešil problema že z malce večjim karterjem ter hladilnikom za olje? stvar je velik bl simpl kukr pa suhi karter :-k jst imam namreč tudi kr mal premal olja v motorju (3.7l z oljnim filtrom vred) in je to kr dost šibka točka motorja ki pa jo nameravam skenslat ravno na kkšn tak način, samo se bolj nagibam k kilerju za olje :)

Objavljeno: 16 Apr 2007, 10:02
Napisal/-a Charger
sketus napisal/-a:Kaj 911 ima suhi karter 8-[ ?
Mislim da nima.

Objavljeno: 16 Apr 2007, 11:58
Napisal/-a JohnyR
Jst imam tudi namen narediti suhi karter za svojo supro. (3,0 turbo in samo 4,5 litrov olja)

Moja ideja je bila, da naredim novi karter, nekje dobim električno pumpo sposobno prečrpat vroče olje v posodo, za tlačno pumpo pa uporabim kar originalno, s to razliko, da ji peljem olje direktno iz posode za olje.

Edino kar mi je neznanka, je el. pumpa za odvajanje olja iz karterja. Če ima kdo kakšno idejo nej napiše.

Objavljeno: 16 Apr 2007, 12:08
Napisal/-a Charger
Preden bo se vec zaribanih motorjev. Ne izumljajte kar se nihce ni izumil.

Ce ni denarja za pravilno predelavo , pustite original sistem mazanja.

Ce pa kdo namereva vztrajat v tem stilu, mu priporocam ta forum
http://www.afrotechmods.com/


Namen ZUP foruma je, da se obdrzi nek tehnicni nivo.

Objavljeno: 16 Apr 2007, 12:14
Napisal/-a JohnyR
Charger napisal/-a:Preden bo se vec zaribanih motorjev. Ne izumljajte kar se nihce ni izumil.

Ce ni denarja za pravilno predelavo , pustite original sistem mazanja.

Ce pa kdo namereva vztrajat v tem stilu, mu priporocam ta forum
http://www.afrotechmods.com/


Namen ZUP foruma je, da se obdrzi nek tehnicni nivo.
Take poste, lahko zadržiš za sebe.

Prvo počakaj, da vidiš kaj bo ratalo pol pa pljuvaj. Ni smisel foruma, da na vsako vprašanje odgovoriš naroči iz USA za 2000$ + poštnina pa bo. Ideje so dobre, je pa tvoj problem če nimaš predstave o zamišljenih predelavah.