Suhi karter oz. dry sump in par vprasanj.
Suhi karter oz. dry sump in par vprasanj.
Naj moderator to temo prestavi v pravi podforum, sam nisem 100% kam pase.
Torej, zacel bi s projektom suhega karterja, vecina stvari mi je jasna, sem videl parkrat u zivo kako in kaj, prebral dosti tem na netu ampak bi prosil za kako pametno besedo in koristno informacijo.
Torej to bi naredil na moji 33-ki ki je zadnje case bolj ribezen kot avto
Oljne pumpe morajo biti dve kot sem zasledil, oz. je sesalna in tlacna pumpa zdruzena na eni osi in poganjana z eno jermenico.
Zanima me pa najbolj tole:
Kje bi jaz lahko kupil oljno pumpo za ta projekt? Po moznosti pri nas u Sloveniji.
So kake slike, kako je izvedeno pobiranje olja iz karterja?
Ce se koga kaj zanima lahko vprasa, upam da se razvije ena konkretna debata, ker iskanje po forumu mi ni pomagalo oz. nisem nasel vseh odgovorov.
Torej, zacel bi s projektom suhega karterja, vecina stvari mi je jasna, sem videl parkrat u zivo kako in kaj, prebral dosti tem na netu ampak bi prosil za kako pametno besedo in koristno informacijo.
Torej to bi naredil na moji 33-ki ki je zadnje case bolj ribezen kot avto
Oljne pumpe morajo biti dve kot sem zasledil, oz. je sesalna in tlacna pumpa zdruzena na eni osi in poganjana z eno jermenico.
Zanima me pa najbolj tole:
Kje bi jaz lahko kupil oljno pumpo za ta projekt? Po moznosti pri nas u Sloveniji.
So kake slike, kako je izvedeno pobiranje olja iz karterja?
Ce se koga kaj zanima lahko vprasa, upam da se razvije ena konkretna debata, ker iskanje po forumu mi ni pomagalo oz. nisem nasel vseh odgovorov.
Za suhi sistem mazanja je osnova oljna pumpa. Cena od 1000EUR dalje, odvisno koliko stopenj mazanja, sesanja ima.
Potem rezervoar za olje, in predelan karter, da se olje odsesa direkt v rezevoar in naprej v pumpo. Nosilec in pogon oljne pumpe, cevi za olje.
Ze narejeni kompleti za razne avtomobile stanejo okoli 2000 EUR.
Ce kdo kaj rabi lahko dobi pri meni (vprasanje je bilo, ce se dobi pri nas)
Potem rezervoar za olje, in predelan karter, da se olje odsesa direkt v rezevoar in naprej v pumpo. Nosilec in pogon oljne pumpe, cevi za olje.
Ze narejeni kompleti za razne avtomobile stanejo okoli 2000 EUR.
Ce kdo kaj rabi lahko dobi pri meni (vprasanje je bilo, ce se dobi pri nas)
Anglesko je dry sump.
prednosti:
-Motor lahko postavis nizje ker ni treba globoke posode za olje
-Ker je olje posebaj v rezervoarju lahko povecas kolicino in s tem bolje hladis olje
-Nikoli ne ostanes brez olja pri sunkovitih gibih avtomobila
To je samo nekaj prednosti, edini minus pa je nazalost cena
@ charger
Zakaj pa stane pumpa 1000 eurov, kaj je tako posebnega na njej?
prednosti:
-Motor lahko postavis nizje ker ni treba globoke posode za olje
-Ker je olje posebaj v rezervoarju lahko povecas kolicino in s tem bolje hladis olje
-Nikoli ne ostanes brez olja pri sunkovitih gibih avtomobila
To je samo nekaj prednosti, edini minus pa je nazalost cena
@ charger
Zakaj pa stane pumpa 1000 eurov, kaj je tako posebnega na njej?
Dele imaš tudi v Nemčiji poglej na www.isa-racing.de ali pa www.timms-autoteile.de vsekakor pa nebo poceni. Dvomim pa da boš rešil problem tega motorja. Raje kupi novo OEM pumpo povečaj karter(količino olja), malo našpanaj bypas ventil za malo večji tlak in upaj da bo dlje držalo.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
- Bug Customs
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19
Misliš več pump žene 1 elektromotor in so potem serijsko vezane, ena med karterjem in rezervoarjem, druga pa iz rezervoarja v motor?Charger napisal/-a:Vse dela ena pumpa, ki ima vec stopenj. Serijske ni vec v motorju.
Bad things happen to good people all the time for no reason!
Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani
Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani
Na eni osi je več pump žene pa jo preko zobatega jermena glavna gred. V bistvu zgleda pumpa kot ena ampak jih je več v enem ohišju in ima več priključkov. Saj na tistih linkih ki sem jih dal so takšne črpalke. V nemščini se reče temu Trockensumfpumpe sistemu pa Trockensumfanlage ali suhi karter
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
- SunShiner
- DEJANSKO veliki b00st
- Prispevkov: 1220
- Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
- Kraj: Nissanmania
- Kontakt:
@alan - ideja je čist ql ampak a misliš da nebi rešil problema že z malce večjim karterjem ter hladilnikom za olje? stvar je velik bl simpl kukr pa suhi karter jst imam namreč tudi kr mal premal olja v motorju (3.7l z oljnim filtrom vred) in je to kr dost šibka točka motorja ki pa jo nameravam skenslat ravno na kkšn tak način, samo se bolj nagibam k kilerju za olje
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Jst imam tudi namen narediti suhi karter za svojo supro. (3,0 turbo in samo 4,5 litrov olja)
Moja ideja je bila, da naredim novi karter, nekje dobim električno pumpo sposobno prečrpat vroče olje v posodo, za tlačno pumpo pa uporabim kar originalno, s to razliko, da ji peljem olje direktno iz posode za olje.
Edino kar mi je neznanka, je el. pumpa za odvajanje olja iz karterja. Če ima kdo kakšno idejo nej napiše.
Moja ideja je bila, da naredim novi karter, nekje dobim električno pumpo sposobno prečrpat vroče olje v posodo, za tlačno pumpo pa uporabim kar originalno, s to razliko, da ji peljem olje direktno iz posode za olje.
Edino kar mi je neznanka, je el. pumpa za odvajanje olja iz karterja. Če ima kdo kakšno idejo nej napiše.
Preden bo se vec zaribanih motorjev. Ne izumljajte kar se nihce ni izumil.
Ce ni denarja za pravilno predelavo , pustite original sistem mazanja.
Ce pa kdo namereva vztrajat v tem stilu, mu priporocam ta forum
http://www.afrotechmods.com/
Namen ZUP foruma je, da se obdrzi nek tehnicni nivo.
Ce ni denarja za pravilno predelavo , pustite original sistem mazanja.
Ce pa kdo namereva vztrajat v tem stilu, mu priporocam ta forum
http://www.afrotechmods.com/
Namen ZUP foruma je, da se obdrzi nek tehnicni nivo.
Take poste, lahko zadržiš za sebe.Charger napisal/-a:Preden bo se vec zaribanih motorjev. Ne izumljajte kar se nihce ni izumil.
Ce ni denarja za pravilno predelavo , pustite original sistem mazanja.
Ce pa kdo namereva vztrajat v tem stilu, mu priporocam ta forum
http://www.afrotechmods.com/
Namen ZUP foruma je, da se obdrzi nek tehnicni nivo.
Prvo počakaj, da vidiš kaj bo ratalo pol pa pljuvaj. Ni smisel foruma, da na vsako vprašanje odgovoriš naroči iz USA za 2000$ + poštnina pa bo. Ideje so dobre, je pa tvoj problem če nimaš predstave o zamišljenih predelavah.