Stran 1 od 1

Ojnice?

Objavljeno: 17 Apr 2007, 17:11
Napisal/-a sketus
Skratka, imam nove ojnice Eaglove za hondo in opazil sem, da je zmešan američanek od katerega sem jih kupil na njih zarisal številke, da je vedel katera je prva, druga itd... ](*,) In to ni zarisal z flumastrom ampak kar tako pokrampano, kot da bi z iglo po železu!

No skratka, na faksu so nas učili, da na ojnicah ne sme bit takšni malih risov, saj s časoma postanejo veliki in nato ojnica poči.

Zanima pa me kaj je to res tako kritično, saj ojnice so skoraj 2x debelejše od originalnih in ali jih moram sedaj dati spolirat al kaj? :-s

Hvala


[/img]

Objavljeno: 17 Apr 2007, 20:35
Napisal/-a sketus
Evo slikce, upam, da se kaj vidi:

Objavljeno: 17 Apr 2007, 20:36
Napisal/-a sketus
Slika

Objavljeno: 17 Apr 2007, 20:38
Napisal/-a sketus
Slika

Objavljeno: 17 Apr 2007, 20:39
Napisal/-a sketus
Jaooo nisem vedo da bodo tak vlke. :-°

Objavljeno: 18 Apr 2007, 10:05
Napisal/-a corsa_A
Stari mojstri ponavadi od strani na mostiček in ojnico zatočkajo ali označijo da se ve kateri mostiček z katero ojnico, tako da zaradi tega nebo nič. Novejše ojnice so narejene tako da so mostički treti od ojnice in paše samo tisti mostiček na ojnico in nič drugega, sicer pa nesmeš nikoli zamenjevat mostičkov, že zaradi tolerance luknje, ker so ojnice obdelane skupaj z mostički.


Jaz pa sem mislil da pol ojnice manjka potem pa takšen mali ris :D

Objavljeno: 18 Apr 2007, 10:50
Napisal/-a sketus
Pol to ni neke panike, ne rabim dat polirat zadeve?

Ker sem nekje slišal kako morajo biti onjnice brez vsakršne praske, ker se na mestu prask začnejo širit raspoke!
:-s

Objavljeno: 18 Apr 2007, 19:19
Napisal/-a corsa_A
Pa to je samo malo z zarisno iglo potegnjeno itak neboš vlekel iz stroja 600 konjev da bi bile ojnice tako na udaro, teh 300-400 pa bodo že zdržale, kar bi raje jaz pri USA robi preveril so če sta obe luknji na istem razmaku in paralelni ter če so ojnice isto težke, da nebi bila kakšna čudna serija.

Objavljeno: 18 Apr 2007, 22:40
Napisal/-a sketus
Ok, hvala za pojasnilo.
JA ojnice so enako težke, prejšnji lastnik, ( ta ki je to zarisal na njih ), jih je dal zbalansirat, jih bom pa še enkrat pretehtal na eni fini tehnici.

LP vsem

Objavljeno: 19 Apr 2007, 08:25
Napisal/-a sketus
Ja zbalansirat! Al kakšen je izraz za uravnotežanje :-s . Skratka naj bi ble enkao težke.

Objavljeno: 19 Apr 2007, 09:10
Napisal/-a drmo
sketus napisal/-a:Ja zbalansirat! Al kakšen je izraz za uravnotežanje :-s . Skratka naj bi ble enkao težke.
....sm mislu da to že v fabrki nardijo, sploh ker se gre za performance part :-k

Objavljeno: 19 Apr 2007, 09:44
Napisal/-a sketus
Pa to zdaj sploh ni pomembno ](*,) . enako težke so. Sam glede tistih risov me je zanimalo!

Objavljeno: 19 Apr 2007, 14:33
Napisal/-a sketus
Ne, ne! Ojnice sem dobil zlo zlo poceni, v primerjavi z cenami v trgovini!

Objavljeno: 06 Jun 2007, 10:24
Napisal/-a cheno
če koga zanima, ojnice naj bi se balansiralo takole
http://www.angelfire.com/ca4/CorvAIRCRA ... lance.html

Objavljeno: 06 Jun 2007, 11:10
Napisal/-a Charger
Mogoce za ojnice izdelane pred 50 leti. Sodobna proizvodnja naredi vse enake.

Objavljeno: 06 Jun 2007, 11:18
Napisal/-a cheno
to je res, vendar serijska proizvidnja je še vedno štancanje, neka odstopanja so še vedno.

Objavljeno: 06 Jun 2007, 12:00
Napisal/-a Charger
Ampak nihce vec ne balansira ojnic. Ocitno ni potrebe.

Objavljeno: 06 Jun 2007, 13:40
Napisal/-a _BANDIT_
OK, sam kje je potem fora, da moraš narest takole stojalo in vse to? A nebi blo vseeno, če bi komplet ojnico lepo vrgu na eno full natančno vago in bi dobil full natančen rezultat, kolk vaga. Potem bi lepo zvagal vsako posebej in je to to.

Al je kje drugje fora? :-k

Objavljeno: 04 Sep 2007, 09:57
Napisal/-a 205t16
Eno uprašanje da nebom odpirau nove teme...
Zanima me kdo pri nas menjava ojnične puše-drsne lažaje sornikou?

LP