Ojnice?
Ojnice?
Skratka, imam nove ojnice Eaglove za hondo in opazil sem, da je zmešan američanek od katerega sem jih kupil na njih zarisal številke, da je vedel katera je prva, druga itd... In to ni zarisal z flumastrom ampak kar tako pokrampano, kot da bi z iglo po železu!
No skratka, na faksu so nas učili, da na ojnicah ne sme bit takšni malih risov, saj s časoma postanejo veliki in nato ojnica poči.
Zanima pa me kaj je to res tako kritično, saj ojnice so skoraj 2x debelejše od originalnih in ali jih moram sedaj dati spolirat al kaj?
Hvala
[/img]
No skratka, na faksu so nas učili, da na ojnicah ne sme bit takšni malih risov, saj s časoma postanejo veliki in nato ojnica poči.
Zanima pa me kaj je to res tako kritično, saj ojnice so skoraj 2x debelejše od originalnih in ali jih moram sedaj dati spolirat al kaj?
Hvala
[/img]
Stari mojstri ponavadi od strani na mostiček in ojnico zatočkajo ali označijo da se ve kateri mostiček z katero ojnico, tako da zaradi tega nebo nič. Novejše ojnice so narejene tako da so mostički treti od ojnice in paše samo tisti mostiček na ojnico in nič drugega, sicer pa nesmeš nikoli zamenjevat mostičkov, že zaradi tolerance luknje, ker so ojnice obdelane skupaj z mostički.
Jaz pa sem mislil da pol ojnice manjka potem pa takšen mali ris
Jaz pa sem mislil da pol ojnice manjka potem pa takšen mali ris
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
Pa to je samo malo z zarisno iglo potegnjeno itak neboš vlekel iz stroja 600 konjev da bi bile ojnice tako na udaro, teh 300-400 pa bodo že zdržale, kar bi raje jaz pri USA robi preveril so če sta obe luknji na istem razmaku in paralelni ter če so ojnice isto težke, da nebi bila kakšna čudna serija.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
c20let corsa
če koga zanima, ojnice naj bi se balansiralo takole
http://www.angelfire.com/ca4/CorvAIRCRA ... lance.html
http://www.angelfire.com/ca4/CorvAIRCRA ... lance.html