Stran 1 od 2

Varjenje -problem (help) !?

Objavljeno: 17 Apr 2007, 21:17
Napisal/-a TypeKoshiR
Mal se ubadam z svasanjem lukn na mk1 CRX in zdej sem komi zafilal luknje zadaj kamor pride pritrjen spoiler ker bo zdaj brez no in zdaj sem se lotil pa rezanja rje vn in pa svasanja novih plat na to mesto, sem svasal ze prej z elektro na elektrode in mije na koncu ze kar lepo ratal svas, zdej pa sem presaltal na CO2 M/M 200 turbo od Cefra-e in me zadeva jebe se pa se nikakor ne morem nastimat zadeve da bi lepo topil zico, plina dost, na novo nafilana flasa, sem spreminjal jakost tako da komi topi ali pa luknjo cez dela, nic vec mi ni jasno kako za boga nastimat ta aparat k sem res ze vse probu...problem je da namesto da bi lepo zlival da bi topil lepo zico mi kar poka in pa mece gor tisto zico uglavnem obup ko dam eno stopnjo mocneje pa naredi takoj luknjo v pleh...

Vsaka pomoc dobrodosla ali pa kaksen nasvet...zdej edino kar mi pade na pamet je da zica ni prava za ta pleh :-k :-k :-k

LP

Objavljeno: 17 Apr 2007, 21:22
Napisal/-a smile4me
hitrost podajanja žice si štelal?

Re: Varjenje -problem (help) !?

Objavljeno: 17 Apr 2007, 22:13
Napisal/-a dennis18
TypeKoshiR napisal/-a:Mal se ubadam z svasanjem lukn na mk1 CRX in zdej sem komi zafilal luknje zadaj kamor pride pritrjen spoiler ker bo zdaj brez no in zdaj sem se lotil pa rezanja rje vn in pa svasanja novih plat na to mesto, sem svasal ze prej z elektro na elektrode in mije na koncu ze kar lepo ratal svas, zdej pa sem presaltal na CO2 M/M 200 turbo od Cefra-e in me zadeva jebe se pa se nikakor ne morem nastimat zadeve da bi lepo topil zico, plina dost, na novo nafilana flasa, sem spreminjal jakost tako da komi topi ali pa luknjo cez dela, nic vec mi ni jasno kako za boga nastimat ta aparat k sem res ze vse probu...problem je da namesto da bi lepo zlival da bi topil lepo zico mi kar poka in pa mece gor tisto zico uglavnem obup ko dam eno stopnjo mocneje pa naredi takoj luknjo v pleh...

Vsaka pomoc dobrodosla ali pa kaksen nasvet...zdej edino kar mi pade na pamet je da zica ni prava za ta pleh :-k :-k :-k

LP
Ce se ne motim moras imeti pri co2 zelo dobro ociscen material drugace vse sprica okoli. Imas tudi spreje, s kateri si posprejas da se lazje vari.
Pocakaj da ti da corsa_A odgovor on je zato strucko :D

Objavljeno: 18 Apr 2007, 06:20
Napisal/-a JohnyR
Glede na to da tudi sam pravkar varim po karoseriji, ti povem mojo izkušnjo.

1. material mora biti čist (barva, morebitno lepilo, ...)

Jst sm mel isti problem, ko se varil debelejši pleh je šlo vse BP, ko sem pa probal tanjšega, meje pa začelo jeb.at. Zmanjšal sem napetost, in videl da mi pa v tem primeru žice ne podaja dovolj hitro, zato sem povečal hitrost žice. To je pri mojem primeru rešilo problem.

Vedi tudi, da pri varjenju tanke pločevine ne smeš vleči vara, ampak ga moraš variti po malem, ker se drugače material pregreje in začneš delat luknje.


Upam da sem pomagal.

Objavljeno: 18 Apr 2007, 08:15
Napisal/-a TypeKoshiR
Hitrost zice sem tudi nastavljal,
bom pa danes probal tako kot je rekel JohnyR ...
tko da upam da bo danes kaj bolje slo imam pa obe strani (na tisto ki varim in material ki ga gor varim) spucane ful

LP

Objavljeno: 18 Apr 2007, 08:21
Napisal/-a nebivedu
Jst sm tut samo z elektrodami varil, a ima kdo kej znanja o varjenju z co2, ker sem ga včeraj kupil in bom danes probaval na avtu, kako dela

Objavljeno: 18 Apr 2007, 08:35
Napisal/-a JohnyR
Trenutno sicer shrani.si strežnik ne dela, ampak v tej temi so slike mojega varjenja

http://www.slo-drift.com/portal/viewtop ... 5&start=30

Objavljeno: 18 Apr 2007, 09:52
Napisal/-a ponti
1. ne sprobavi na avtu ampak raje vzami kos pleha za uravnavat š.aparat.

Če maš za nastavljat co2 ga odpri na 3/4.
Probi varit na plehu, če je premajhna amperaža (da ne topi pleha)
daj za stopnjo višje A, ob tem pa moreš še naštelat žico (da lepo pele).

Če boš sprobaval na plehu; ko boš peljal var tudi če ti naredi luknjo še ne
pomeni da ni prav nastavljen ker z co2 pleh samo pripikaš.

Pripikaš ga na cca. 1/2 cm narazen in ko se ohladi lahko variš še umes
med vari, če boš vleku var se ti bo pleh začel pregrevat in takrat delaš
luknjice.

Upam da nisem preveč zakompliciru :D



L.P.

Objavljeno: 18 Apr 2007, 09:54
Napisal/-a ponti
Aja pa še to.

Kako žico uporabljaš ?

Jest uporabljam 0.8mm debelo žico in moram samo pikat, če dam notri žico
0.4mm lahko var tudi vlečem.


L.P.

Objavljeno: 18 Apr 2007, 09:58
Napisal/-a corsa_A
Kot so ti ostali rekli če samo poka potem oblok ne gori dobro, zmanjšaj podajanje žice. Tudi drugo velja, čistost je na prvem mestu. Včasih tega ne moreš zagotoviti, zaradi zjebane paste, ki je ponavadi na vsakem ogalu. Čeprav sčistiš vse dol je to sranje še vedno nekje in ti pokvari zvar ](*,) . Ko boš porabil to flašo plina nabavi mešanico ar+c02 ker se lepše vari ni toliko obrizga.
Aja pa razlika je če imaš cheap šit 200A aparat ali pa kaj drugega. domača Iskra in Varstroj sta dobra izbira. Če se ne motim pa smo o izbiri varilnega aparata enkrat že imeli debato. Opstaja pa tudi Welding enciklopedia tak da poišči malo po googlu in muli. Sam se jo mučim spravit dol že pol leta pa brez uspeha je pa res da mule ne laufam dosti.

Objavljeno: 18 Apr 2007, 10:18
Napisal/-a TypeKoshiR
SEj ta aparat naj bi bil neposredno od Iskre zdej jest ne vem, pise gor Cefra spodi pa memebr of Iskra group ali nekaj takega...sem povsod iskal to firmo pa nikeder nic o njej...bom pa danes preveril se debelino zice in pa se mal probaval, sem pa pred sem zacel z co2 varit pogledal kar nekaj teh filmckov in tud neki prebral materiala, sam ga ni cez kaksnega majstra k pride mim pa ti nastima zadevo v 2min...

hvala za odgovore

p.s.: tud tisto naso debato sem prebral ze eneprakrat...je google delu svoje

Objavljeno: 18 Apr 2007, 11:17
Napisal/-a nebivedu
Jst sm kupu varstroj 1400 za 209 evrov. Imam doma še 2 tavelka co2 gasilna aparata pa bom prvo tadva ponucal.

Kje pa filajo ar+co2 v gasilne aparate, ker nebi kupoval flaše, če mi tadva gasilna parata stojita doma.

Objavljeno: 18 Apr 2007, 12:42
Napisal/-a JohnyR
Še nekaj sem prej pozabil.

Ko sem dobil svoj varilec, ni blo zraven navodil, tako da sem poslal vprašanje na Iskro. Seveda sem dobil tudi odgovor.

Pretok plina se nastavi glede na debelino žice:

1,0 mm žica = 10 l/min
0,8 mm žica = 8 l/min
0,6 mm žica = 6 l/min
.
.
.

Nism čist siguren če je enota za pretok prava, ampak mislim da vemo o čem govorimo.

Objavljeno: 18 Apr 2007, 13:01
Napisal/-a nebivedu
Evo zvedel še par informacij. ar+co2 za varjenje običajnega pleha na avtu ne potrebuješ, flaše pa filajo v gasilskih domovih, pa še cevko vzamejo ven, da ne zmrzuje.

Objavljeno: 18 Apr 2007, 19:15
Napisal/-a corsa_A
Res da ne potrebuješ ampak gre lepše, samo nevem če ti bodo mešanico napolnili v rdečo jeklenko edino če koga v polnilnici poznaš, jeklenka za negorljive pline je siva. Za co2 ni problema kot si rekel ti ga napolnijo kjerkoli, pred 20 leti smo ko še takšno varjenje glih ni bilo razširjeno na vsakem koraku hodili po plin v Radensko pa še zelo poceni je bil.
Jaz uporabljam vedno 0,8mm je vsestransko uporabna žica. Aja še glede jeklenke najprej sem imel 7,5kg pa so mi zamenjali brezplačno za 30kg, tako imam sedaj 30kg :D

Objavljeno: 18 Apr 2007, 19:52
Napisal/-a TypeKoshiR
Dons je ze slo malo bolje sem zmanjsal tok in pa povecal dodajanje zice tko da na konc dneva je blo ze tko tko, sej nam reku da sem dons v 3urah zasvasu 5x5cm plato na prtljaznik, res sem car :D :D :D

Neki me se zanima kako je z temi zicami ker v delavnici imam dve razlicni ena je siva druga pa mal na bakreno barvo vlece, kera je ubistvu najboljsa za avto pleh (0.8 ali 1.0mm)

Pa se nekaj dons mi je tist regulator na flasi cist zamrznu :-k tko da moram se to nastudirat, zakaj imam pa isto v gasilskih flasah

LP

hvala za pomoc \:D/

Objavljeno: 18 Apr 2007, 20:04
Napisal/-a roki
TypeKoshiR napisal/-a:Dons je ze slo malo bolje sem zmanjsal tok in pa povecal dodajanje zice tko da na konc dneva je blo ze tko tko, sej nam reku da sem dons v 3urah zasvasu 5x5cm plato na prtljaznik, res sem car :D :D :D

Neki me se zanima kako je z temi zicami ker v delavnici imam dve razlicni ena je siva druga pa mal na bakreno barvo vlece, kera je ubistvu najboljsa za avto pleh (0.8 ali 1.0mm)

Pa se nekaj dons mi je tist regulator na flasi cist zamrznu :-k tko da moram se to nastudirat, zakaj imam pa isto v gasilskih flasah

LP

hvala za pomoc \:D/
če ti je regulator zmrznu maš pomoje velik preveč pretoka plina...

drgač kar se tiče pa pleha... čimtanjša žica tem bol... probi dobit 0.6... pa ne smeš vara vlečt ker ti bo use zategnil, mejhne pikce delaš... pač point je da ne segreješ pleha...

Objavljeno: 18 Apr 2007, 20:04
Napisal/-a zlabo
drugače če je kdo iz okolice domžal ali pa kamnika, CO2 vem da filajo na Količevem pri domžalah v CPV-ju (Center Požarne Varnosti). To je tam kjer ima helios svojo industrijsko prodajalno in poklicni gasilci svoj dom.
Vem da filajo CO2, in mislim da tudi CO2+Ar, čeprav nisem čist siguren glede tega, je treba poklicat in vprašat

Objavljeno: 18 Apr 2007, 20:17
Napisal/-a roki
zlabo napisal/-a:drugače če je kdo iz okolice domžal ali pa kamnika, CO2 vem da filajo na Količevem pri domžalah v CPV-ju (Center Požarne Varnosti). To je tam kjer ima helios svojo industrijsko prodajalno in poklicni gasilci svoj dom.
Vem da filajo CO2, in mislim da tudi CO2+Ar, čeprav nisem čist siguren glede tega, je treba poklicat in vprašat
če si dost prjazn ti na večini gasilskih postaj nafilajo...

Objavljeno: 18 Apr 2007, 20:27
Napisal/-a zlabo
aja, jah nisem vedel da je to tako, sem mislil da je to bolj redko 8-[

aja, drugače pa, kolega je tudi pred kratkim nabavil mig/mag švasaparat in mu kar dobro gre, sem jaz probal švasat in si ga bom pomoje tud sam nabavu, ker je res zakon to.
Je pa res potrebno se mal z nastavitvami igrat, da izbereš pravo kombinacijo amperaže in hitrosti podajanja žice