Garret gt15(49)
Objavljeno: 22 Apr 2007, 13:39
Gre za eno se mi zdi mejhno turbino na PSA 2.2 HDI motorju. Sej normalno prisopiha komaj 135 hrčkov v čipom pa recimo 160-170 v mejah normalnega čip tuninga.
Pa zdj predpostavljam, da recimo crkne (ko bo\če bo). Kako vem oz. kaj lahko menjam, samo OE turbinco nazaj, ali se pač da malnenkost večjo in prilagoditi elektroniko in še kaj?
Zavedam se v kolikor večji turbo večja turboluknja, zato recimo malenkost več. Ker gledam sodobnejše dizlčke in zmorejo iz 2.0 za šalo serijskih 170km (VAG).
Pa recimo, da je zdj ta garrettova zadevca gt15 kaj je tle še primerljivo in da bi tud prišel na okol 180.
Pa ne me zdj pojest sam nikol se nisem v to poglabljal.
TNX
Pa zdj predpostavljam, da recimo crkne (ko bo\če bo). Kako vem oz. kaj lahko menjam, samo OE turbinco nazaj, ali se pač da malnenkost večjo in prilagoditi elektroniko in še kaj?
Zavedam se v kolikor večji turbo večja turboluknja, zato recimo malenkost več. Ker gledam sodobnejše dizlčke in zmorejo iz 2.0 za šalo serijskih 170km (VAG).
Pa recimo, da je zdj ta garrettova zadevca gt15 kaj je tle še primerljivo in da bi tud prišel na okol 180.
Pa ne me zdj pojest sam nikol se nisem v to poglabljal.
TNX