Stran 1 od 2

5 Gtt vs. Clio 1.8 16v

Objavljeno: 06 Dec 2004, 22:25
Napisal/-a R5Gtt
No tko fantje in dekleta mam krizo kako nej se odločim, a bi mel to petko še naprej al prodam pa kupim cliota! Prosim strokovnjake če mi date razloge za en in drug avto! Vem da ima 5-tka večji tuning potencial sam k me povsod kurcajo kva za pi... laufam to! Z fotram od punce sm že mel debato #-o ! Prosim lepo...

my hummble opinion

Objavljeno: 06 Dec 2004, 22:31
Napisal/-a ghibli
odloči se za tistega, ki ti bo dlje služil (upoštevajoč načrtovane predelave ali brez njih).

Objavljeno: 06 Dec 2004, 22:50
Napisal/-a Killah bee
čaki mal, a nimaš ti že 5-GTT, si omenil da jo boš prodal :-k :-s

kak je zdaj s tem :-s

to mi je mal sumliv :-k

LP Killah bee

Objavljeno: 06 Dec 2004, 22:54
Napisal/-a R5Gtt
Killh beemam petko sm popravu da bo bl razumliv!!!

Objavljeno: 06 Dec 2004, 23:07
Napisal/-a Killah bee
lej to je čist odvisn za kero se boš odločil, če boš tunal avto , ti bo bolš petka, tudi v smislu da jo imaš naprej ljubitelsko, in jo nočeš dati komu da jo zbije- zakaj, ker je ta avto prava redkost na naših cestah, tak da ne vem :-k , jest bi jo imel :D

kaka bo pa odločitev je pa čisto tvoja stvar, drgač je tud Clio16V dobra sportiva, pa še lep je povrh!!!

Odloč se pa sam :D

Objavljeno: 06 Dec 2004, 23:23
Napisal/-a 2.7TT
Ce mislis petko prodati, ne kupuj cliota. Ce rabis mali avto, si oglej Seat Ibiza CupraR.

hint: 1.8T motor....

/jan

Objavljeno: 06 Dec 2004, 23:25
Napisal/-a Killah bee
1.8T napisal/-a:Ce mislis petko prodati, ne kupuj cliota. Ce rabis mali avto, si oglej Seat Ibiza CupraR.

hint: 1.8T motor....

/jan
razlika v ceni :-k

Objavljeno: 07 Dec 2004, 08:29
Napisal/-a R5Gtt
1.8t je kr razlika v ceni, pa povrh je še turbo spet tist laufanje k ga noben ne mara, če mu to pred hišo delaš :) če bi mel šuške bi si zih octavio 2.0 kupu jo ima sestra in je čist hud avto!

Objavljeno: 07 Dec 2004, 08:37
Napisal/-a golf_c
pa še neki je....če maš petko pol sigurn veš točn kašn je avto....če boš pa to prodal pa cliota kupu....pol pa sam bog ve #-o

Objavljeno: 07 Dec 2004, 09:27
Napisal/-a 2.7TT
R5Gtt napisal/-a:pa povrh je še turbo spet tist laufanje k ga noben ne mara, če mu to pred hišo delaš :)
Kaksno laufanje? Ne opazam taksnih ali drugacnih problemov...

(Morda pa na kaj pozabljam... :-k )

/jan

Objavljeno: 07 Dec 2004, 09:38
Napisal/-a R5Gtt
1.8T napisal/-a:
R5Gtt napisal/-a:pa povrh je še turbo spet tist laufanje k ga noben ne mara, če mu to pred hišo delaš :)
Kaksno laufanje? Ne opazam taksnih ali drugacnih problemov...

(Morda pa na kaj pozabljam... :-k )
Ti k prideš dam recimo k mal bl pritiskaš avto nč ne pustiš laufat predn ugasneš??

Objavljeno: 07 Dec 2004, 09:47
Napisal/-a 2.7TT
Jo peljem ze kaksen kilometer pred domom lepo na easy na 2000 obratih, potem pa zapeljem pod nadstresek in pustim v leru laufat ene 30 sekund. V tem casu se lepo odpnem in v miru pospravim ploscico avtoradia.

To da bos ti totalka razgreto masino hladil v leru pred bajto je neumnost. Tega se ne pocne, avto moras razhladit med voznjo, ko imas boljse hlajenje okoliskega zraka.

Ne vidim razloga, zakaj bi moral na dvorisce priklati 200 na uro okrog ovinka in potem cakati 5 minut in smraditi celo hiso...

Pragmatizem je mati vseh modrosti. :arrow: :idea:

/jan

Objavljeno: 07 Dec 2004, 09:54
Napisal/-a R5Gtt
Sej jest ne prgonm pred bajto pa pustim laufat, isto kot ti samo da jo dlje pustim prižgano.

Objavljeno: 07 Dec 2004, 10:24
Napisal/-a 2.7TT
Kaj pa vem, moja subjektivna ocena je, koliko jo pustim laufat... ampak ponavadi skoraj nikoli dlje od 30 sekund.

Pri easy voznji se turbina vrti zelo pocasi in se tudi zelo hitro ohlaja.

Tko da za spool-down ne rabis nevemkaj... drugo je ce se ustavis na benz-pumpi na avtocesti, tam jo pa moras laufat kar nekaj casa, preden jo ugasnes.

/jan

Objavljeno: 07 Dec 2004, 12:49
Napisal/-a zoranwagen
Zdaj nevem kakšen si in kaj rabiš od avta!

5-ka je nooor avto res je filing, ko prideš iz turbo luknje. Je pa 16V sigurno lepši, več opreme, blabla...

Jest, ko sem 5GT prodajal sem takrat misli presedlat na Williamsa pa žal ni zneslo finančno...pomoje to naredi pa si zmagal

Maš primerljivo enka hiter avto, ki je še rariteta povrhu lep pa je tud!

Objavljeno: 07 Dec 2004, 14:27
Napisal/-a R5Gtt
Sej vem da je Petka dober avto, me je na cedilu pustila samo enkrat in to zarad sklopke(šla u maloro), vem tud da jih je mal! So drugi dejavniki k me počas začenjajo motit, poraba, drago vzdrževanje...

Objavljeno: 09 Dec 2004, 11:48
Napisal/-a nebivedu
Petka pa clio se ne morta lih primerjat, vsaj kar se tiče pospeškov. Po končni je clio pač hitrejši. Glede opreme - sta približno na istem, registracija je za petko cenejša, ker mam manj konjev, pa men nekak ne sede clio - turbina je še vedno zakon.

Moje mnenje - pust cliota na miru, pa rajš furi tvojo petko dalje. Lahko pa si še mal predelaš frgazer, pa mal cevki za dotok dodatnega goriva(nad 2500 obrati se vklopi) zmanjšaš pretočnost, pa ti bo avto velik manj pil, sam tut ne bo imel nevem kakih pospeškov.

Kar se pa tiče stroškov - jih boš pa s cliotom mel velik več in večje od teh sedaj.

Objavljeno: 11 Dec 2004, 07:20
Napisal/-a McLaren
Če se odlačaš med tema dvema avtomobila se vsekakor odloči za tistega kater je bolj ohranjen in glej da je čeim manj zgonjen. Tud če je cena bolj ohranjenega za 100 tisoč višja vedi da če boš kupu slabše ohranjenega (cenejšega) boš kmalu mogu 100tisoč ali pa še več dat da ga zrihtaš.

Objavljeno: 06 Apr 2007, 12:48
Napisal/-a drhouse
nebivedu napisal/-a:Petka pa clio se ne morta lih primerjat, vsaj kar se tiče pospeškov. Po končni je clio pač hitrejši. Glede opreme - sta približno na istem, registracija je za petko cenejša, ker mam manj konjev, pa men nekak ne sede clio - turbina je še vedno zakon.

Moje mnenje - pust cliota na miru, pa rajš furi tvojo petko dalje. Lahko pa si še mal predelaš frgazer, pa mal cevki za dotok dodatnega goriva(nad 2500 obrati se vklopi) zmanjšaš pretočnost, pa ti bo avto velik manj pil, sam tut ne bo imel nevem kakih pospeškov.

Kar se pa tiče stroškov - jih boš pa s cliotom mel velik več in večje od teh sedaj.
Odpiram miljon let staro temo :-#
Nekaj me zanima. Koliko ima Gtt realno porabo? Nekaj sem gledal na eni angleški strani pa je tipo rekel: 11.5 mesto, 7.6 cesta, cca 9.5 kombinirano.
Hvala!

Objavljeno: 07 Apr 2007, 19:30
Napisal/-a nebivedu
Do 2500 obratov je kot petka s 40 konji - poraba do max 6 litrov, naprej pa kolikor ji pustiš - men je največ pila okol 22 do 25.
Neka normalna poraba je pa 10 litrov,