pressure valve vs. vacuum valve regulator

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

pressure valve vs. vacuum valve regulator

Odgovor Napisal/-a djsly »

št. 49 na sliki:

Slika

Torej trenutno imam pressure valve na sedanji turbino gor, ki odpira loputo pri določenem pritisku, da grejo plini mimo lopatic.

Na drugi turbini isto nalogo opravlja vacuum valve (samo da tukaj odpira in zapira variabilne lopatice).

Rad bi spravil to drugo turbino na mesto sedanje. Edini problem je v tem ventilu, katerega bi moral prestaviti na novo turbino. Saj če bi pustil ventil tak kot je, bi bil vedno zaprt, ker bi ga pritisk držal tako.

malo komplicirano razloženo, ampak poznavalci že veste kako sistema delujeta (upam).


Je kdo kaj podobnega že delal?
:)
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Ali sedaj na avtu krmili turbino računalnik ali je cev ventila direkto povezana z turbino?
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Sedaj je cev direkt na ventil. Tako da pritisk odpira in zapira ventil.
:)
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Kaj maš to novo turbino od dizla?

Drugač pa jaz bi actuator iz stare turbine prestavil na novo...
Project on hold...
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Nimam. Mam možnost dobit jo od 105 ps zlo poceni s kolektorjem vred. Ampak je ne vzamem dokler ne pogruntam kako bi prestavil ventil iz moje na to novo. Ker jaz imam delovanje na principu pressure, nova pa na vakuum.

In to je glavni problem. Vbistvu, je treba razdret pol turbine, na novo vse postavit in sestavit.

poleg tega je jeba nastaviti default nastavitev položaja ventila. Da ne bo preveč in ne premalo odprt.
:)
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Sem že menajal vakuum ventile na varijabilnih turbinah z tistimi, ki so bili pri roki. Nastavitev ni problem, ker imajo dosti hoda.

Za to kar hočeš naresti ti pa ne vem za 100% povedat :-k Nisem niti slišal da bi kdo probaval kaj podobnega. Jaz bi tako kot je predlagal Rider prestavil samo ventil. Sam hod verjetno tudi pri pressure ventilu ne bi bil problem. Pri variabilni turbini so ob vakuumu lopatice obrnjene na max. tlak, ko ga doseže se vakuum prekine in obrne lopatice da piha mimo. Pressure valve bi delal enako, ko bi dosegel max. tlak bi porinil vzvod od sebe in obrnil lopatice stran. Razdiral nebi nič, označiš na ohišje turbine kje so max. hodi vzvoda lopatic in potem glede na to probaš. Pressure valve samo "napihneš" z zrakom in vidiš če dovolj odrine. Verjetno ti tudi nikoli ne bojo saje zabile lopatic ker je 10x dovolj močen za krmiljenje variabilne turbine.

Moglo bi delat, ampak se lahko še 100x zakomplicira kje drugje, več o tem pa ne vem :-#
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Odgovori