kako izvlecti maximalno konjev....
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 30 Avg 2007, 12:54
kako izvlecti maximalno konjev....
za zacetek bi vse lepo pozdravil...sem nov na tem forumu in me zanima sledece ...kako in z cim bi izvlekel maksimalno konjev iz tega motorja....???
je pa 1.6 80HP....
lp..
je pa 1.6 80HP....
lp..
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 30 Avg 2007, 12:54
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 30 Avg 2007, 12:54
lepo in prav...no ja tole povečevanje tlaka goriva na vplinjaču ni potrebno...vztrajnik brusit pri nekaj tisoč vrtljajih se tudi ne bo poznalo, kot tudi ne kakšno piljenje sesalnih in ispušnih kanalov... in scavenge s ispuhom tud ne bo povrnilo stroškov
samo kompresijo povečaj (v desno tekočem krožnem procesu boš imel tako večjo ploščino), ker v tistih časih smo vozili še na 86 oktanski bencin...ojnice ma da izdržijo..
samo kompresijo povečaj (v desno tekočem krožnem procesu boš imel tako večjo ploščino), ker v tistih časih smo vozili še na 86 oktanski bencin...ojnice ma da izdržijo..
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 30 Avg 2007, 12:54
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 30 Avg 2007, 12:54
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
če boš fergazerjem povečaj pritisk goriva, boš naredil več slabega kot dobrega, ker jih bo zalivalo. Fergazerji so precej občutljivi na pritisk goriva in ta more bit takšen, kot ga določi proizvajalec - npr za Weber DCOE med 0.15 in 0.3 bara.
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
tole je samo japan brez muscle hja drgac pa konje boš bol težko vn vleku, ker jih nikjer ni not_BANDIT_ napisal/-a:OK, spet bom izpadu mal grd :-° ampak Honda in american muscle mi nekak ne gresta skup....
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Ne sej zarad mene ni treba, sm se sam mal pohecal, drugače je moje mnenje najcene in najefektivnejše kak 1.6 16v 130konjski motor iz civica, tist je bil dober in primerljiv z kakim kasnejšim vti-jem.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 30 Avg 2007, 12:54
hja ste res mal cuden folk....a mres mislite da se vsak heca za vsako stvar al kako..pa ne gre se za dvik nekih nevem kakih konjev gre se za 10-20,,...sej bi nalepu kako sliko predelave karocerije ...in potek vsega skupaj sam vidim da ste tle nekateri polni sebe tako da nima smisla res sploh debatirat..ker ste pa res cudaki nekater....
Lahko zmontiras dva dvojna Weber uplinjaca. Zamenjas odmicno gred s sportno z nastavljivo jermenico, zvisas kompresijsko razmerje z drugimi bati, dodas sportni izpusni kolektor ter izpuh, olajsas vztrajnik in glavno gred, obdelas kanale v glavi motorja.
Ko porabis 3000 do 5000 EUR za tako predelavo, ugotovis da bi bilo ceneje zamenjat motor z mocnejsim.
Ko porabis 3000 do 5000 EUR za tako predelavo, ugotovis da bi bilo ceneje zamenjat motor z mocnejsim.
Lahko pa zmontiraš tole:
http://www.turbonator.com/
Tole je neomejeno huda zadeva za malo $$$. Pa še full dobr dela glih na hondah, še posebej na motorjih z fergazerjem.
http://www.turbonator.com/
Tole je neomejeno huda zadeva za malo $$$. Pa še full dobr dela glih na hondah, še posebej na motorjih z fergazerjem.