R5gt turbo - cukanje pri pospeševanju

Da bo vlekl!!!
Odgovori
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

R5gt turbo - cukanje pri pospeševanju

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Avto je Petka turbo frgazar! Začel mi je cukat seveda ko je avto segret je to še bolj opazno! Če se peljem z četrto 60 tko cukne kt da bi jo neki nazaj potegnil pol pa spet lepo naprej al pa k večam-počas gas kt da bi ji sape zmankal(zamori) pol pa vleče? Je možn da je bencinska pumpa?
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

dj poglej tisto gumjasto tesnilo pod frgazarjem (zdj nimam čist točn v glav) kako ima petka narjeno.
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Smeti!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Dust
Smetka
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Okt 2004, 23:16
Kraj: Črna/Koroška

Odgovor Napisal/-a Dust »

Pugi napisal/-a:Smeti!
ste me klicali :D .... kaj pa kabli, če bi prebijali :-k, a ni to tud možno ...
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Hmmm, pri vergaserju je možno, da ti je zabasalo kakšno spricdizo. To je una diza, k špricne dodatni benz v vergaser, ko pohodiš gas. Če imaš tam not smet, motor ne dobi dost benza ob pospeševanju.
Probaj tako, da pospešuješ enkrat čisto počasi, enkrat pa na hitro zahodiš gas. Če bo ob počasnem pospeševanju vse v redu, ob hitrem pa cukalo, potem je to verjetno to. ;)
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Ob počasnem me zafrkava pri hitrem dela normalno! Vem da ima ta avto pomoč bencinske pumpe čeprav ima fergazar. Sam a ni malo čudn da nagaja sam takrat ko se že malo segreje?! Tkole to zgleda:
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=54 in pa to ima tudi
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=181 boost valve
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Ce mene vprasas, je to znak, da ti masino prehitro zalije in potem v obratih se zadeva sama popravi. Pri hitrem pospesevanju (obremenitvi) to ni problem, ker pojava sploh ne opazis ker si prehitro iz spodnjih obratov, pri pocasnem pospesevanju ti pa lahko zaliva motor, ko je pregret pa mogoce pride tudi do pojava "unwanted bang-bang"...

A imas kaksno lambdo kje gor ze nataknjeno, imas moznost preveriti zadevo? Tebi ne nastavlja avtomatsko kota predvziga, ne? Mogoce imas to zmaknjeno...

Moznosti je miljon.

/jan
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Lambde ni, je pa res da se avto kr pestro segreva in da pri zelo zelo lahki nogi pridem do porabe 10l/100km!
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Hmm, a si pomislil, da je kaj narobe s plovcem?
Podri vergaser pa poglej, če je plovec v redu, če ni slučajno potopljen.

Sam ne razumem. Če sem prav razumel, potem je tko, da ko se pelješ z neko hitrostjo in potem pohodiš gas, najprej cukne in potem vleče.
Če pa ne zahodiš gas, ampak lepo na izi pospešuješ - ne sunkovito, pa tega ni.

Če je to to, potem je to točno spricdiza. Ona rukne dodatni curek benza v vergser takrat, ko pohodiš gas, potem pa neha.
Zalavfaj motor za moment in ga potem ugasni (samo toliko, da boš siguren, da je v vergaserju benz na pravem nivoju). Podri dol tisti del, kjer pride zrak iz turbine na vergaser, tako, da boš videl lopute vergaserja. Potem pa glej v vergaser tako, da vidiš lopute in na hitro potegni ročico za gas. Če boš videl in slišal, da je špricnil benz v vergaser (sliši se rahel pfssss...), potem je špricdiza OK. Če tega ne bo, je špricdiza zabasana ali pa je membrana, ki poskrbi za tale vbrizg, strgana.

To lahko narediš samo parkrat, potem moraš na novo zalavfati motor, da se spet nateče benz v vergaser.

Poročaj kle gor....
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Bandit razmišljal si v pravi smeri! Sm bil pr Donkotu pa mi je pokazal moj frgazar v knjigi in kaj naj podrem! Membrana je strgana! Sam dobit jo je kurc! Renault original samo z komplet dihtungam! ](*,) Pa še ena plastika je slaba ki drži vzvod te membrane tko da morm še to dobit #-o
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Predlagam, da si nabaviš komplet set dihtung za vergser, zadevo komplet podreš, spucaš vse, spihaš, predihtaš in boš mel mir for ever. ;)
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Vem, sam k.... k so dihtunge in ostalo 12000++Sit #-o #-o
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Jah, to je malo v primerjavi s težavami, ki ti jih lahko povzročijo slabe dihtunge in membrane v vergaserju.
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Ja sej res najbol da kr komplet naročim.
Odgovori