engine swap...polo 1.6

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Tommo
Greenstuff
Prispevkov: 41
Pridružen: 12 Jun 2005, 16:40
Kraj: Savinjska
Kontakt:

engine swap...polo 1.6

Odgovor Napisal/-a Tommo »

Lep pozdrav...no tu se že lep čas nisem oglasil 8-[ Trenutno si lastim avto omenjen zgoraj...vw polo 6n 1.6, 75km, letnik 1995. Na vas se obračam, ker vem, da ste edini klub v naši državi ki se je zadeve glede tuning-a resno loteva. Naproščam vas za čimveč informacij o tem kater motor najbolje dati v mojega polota oz. katerega je možno. Vem da folk deva notri vr6, 1.8t, g40, g60. No zadnja dva me najbolj mikata! Kaj se vam zdi najbolja varianta z ne preveč stroški. Pač tega se zadevam, da zadeva ne bo najbolj poceni ampak vsega pa tudi ne mislim zdevati za to. Sicer sem po spletu našel dosti povezav, sicer razumem angleško vendar nekateri izrazi ki se tičejo motorja mi niso najbolj jasni.
Sem v upanju da izvem od vas čimveč informacij ker ne dvomim v vaše znanje :D

hvala za vse konkretne odgovore

ciao!
ffssssssssss
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Kupi Ibizo Cupro 1.8 T in imas ze vse narejeno. Zakaj bi odkrival Ameriko.
Nato se ta stroj navijes na 300KM.

Stroski so in bodo. Veliki.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

VR6 motor je tako težek, da ima že Golf precej slabo lego zarad tega. Understeer je brezvezn. Js bi se držal Chargerjevega predloga, če se le da. Tudi motorje, ki jih dobiš (tiste ki si naštel), so vsi po vrsti v takem stanju, da bi moral najprej narediti kar konkreten servis na njem, kar pa je tako drago, da ne morš vrjet. Kolega je ravno dal obnovit glavo za vrja... 1000eur :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

pejd na kako 2,0 N/A varianto(vem,da je že ene par folka ta motor tko naštimalo,da glava boli),drugač pa je najboljša opcija od tistih k si jih ti naštel 1,8T...
speedy_gonzales
Pawa user
Prispevkov: 341
Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a speedy_gonzales »

g40 definitivno, ker je lahek, pa leti k kurba, pa se ce mas unga prvega polota 6n, pol se mi zdi da zadeva clo pase srauf na srauf+originaln menjalnik loh obdrzis. edin problem je da kokr jst vem je u slo sam ena g40ka, pa se ta je v avtu
2 fast 2 live, 2 young 2 die
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Jst vem za enga polota G40 (ki je vozil tudi na slalomih). zelo všečen motor, ampak glede na to, da jih je zelo malo in G-lader ni ravno biser, bi bila boljša opcija (tako kot je Ferrarist omenil) 2.0 N/A motorka (najbolje 2.0 16V).

Slika
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
M3
Pawa user
Prispevkov: 112
Pridružen: 02 Mar 2005, 20:14
Kraj: Koper
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a M3 »

GSX-R :D:

http://www.youtube.com/watch?v=pPG2TGuM400

drugače resno, bi pa jaz na tvojem mestu dal 1.8t. tiste starejše mašine bi mogu vsem delat generalko, tako da bi zapravu še tolko več denarja, pa še
manj zanesljive bi ble.
Slika
Tommo
Greenstuff
Prispevkov: 41
Pridružen: 12 Jun 2005, 16:40
Kraj: Savinjska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tommo »

tnx zaenkrat...ja onega g40 sem videl na slalomu! Lepo gre =P~
Drugače pa eni ste predlagali drug avto! Na to sem tak samo pomislil, da nabavim že v osnovi močnejši avto! Samo mi je to bolj v veselje. Trenutno delam na avtomobilu kar se tiče stylinga potem pa bi prišu na vrsto motor...tako da bi res bil projekt kot se spodobi. Nisem pa zdaj imel v mislih nevem kakšne vratolomne konje, ker 200km ali več + fwd je NO-GO

Predvsem mam željo dobiti nekaj na zvoku in malo moči. Tak, da če dobro pomislim, bi bil 1.8T res kar ok zadeva, ampak res bi potreboval potem nekoga ki bi mi znal povedat točno vse kaj bi potreboval...se bo potrebno oglasit do MRC-ja :-°
ffssssssssss
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

1.8t + menjalnik +elektronika + diski in čeljusti itd. glih ni malo €€
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Tommo napisal/-a:ker 200km ali več + fwd je NO-GO

Predvsem mam željo dobiti nekaj na zvoku in malo moči. Tak, da če
1. stavek: nimaš res :D:

2. stavek: wtf je tisto o zvoku #-o
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

proti temu je vse ostalo amaterstvo

http://www.youtube.com/watch?v=f7o88PMGFSw
speedy_gonzales
Pawa user
Prispevkov: 341
Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a speedy_gonzales »

super98 napisal/-a:proti temu je vse ostalo amaterstvo

http://www.youtube.com/watch?v=f7o88PMGFSw
ce se misls sam naravnost vozt, pol res

kva pa ksna masina 1.8 od golfa 2 gti, hitra, lahka, tunabilna:P
2 fast 2 live, 2 young 2 die
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

polo 1.6 gre zlo dobro za tolk konjev kot jih ma, tko da če boš karkoli delal bi blo pametno it za par rangov višje :D

drugač pa šus poden tak kot maš ti + drug motor prinese en problem, karter bo nižji 100% tak da si ga pošteno najebal ;)
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Dej malo povej, v kakiem cenovnem rangu bi bila predelava?

Jaz bi šel na tvojem mestu na motor 2.0 150KM iz golfa 3 gti. Potem pa en odprt izpuh in porihtan dovod zraka ter remap ecu-ja. Pomojem bi bilo lepih 160KM za vozit.

Drugače pa je edina logična opcija za veliko konjev 1.8T. Ni pa ravno poceni...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

V polota z malo predelavami nosilcev paše renaultov motor od R5 GTT. Za moje pojme je vredu zamenjava, ker dobiš motor že dovolj poceni, doma prvo narediš generalko na mašini, med tem pa izdelaš nosilce za motor in menjalnik.

Sam motor od turbaka pride okoli 200 evrov (v slabem stanju) in menjalnik skupaj z diferencialom in polosovinami pa 250 evrov.
Generalka z originalnimi deli je pa:
115 evrov glava komplet obnovljena + ventili v šentjakobu (na cesti proti litiji)
250 evrov komplet kit z obročki in dihtungami, tefloni.
80evrov lamela pri sinterju
130 evrov košara
60 evrov potisni ležaj sklopke
Turbino pa dobiš tudi od kakega forumaša za 300 do 400 evrov dobro.

Mislim, da bi za vse skupaj okol 1500 evrov prišel skozi, da bi imel kr orenk mašino pa 120KM tut ni tok malo.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

alanq4 napisal/-a:Dej malo povej, v kakiem cenovnem rangu bi bila predelava?

Jaz bi šel na tvojem mestu na motor 2.0 150KM iz golfa 3 gti. Potem pa en odprt izpuh in porihtan dovod zraka ter remap ecu-ja. Pomojem bi bilo lepih 160KM za vozit.

Drugače pa je edina logična opcija za veliko konjev 1.8T. Ni pa ravno poceni...
Jest pravim isto. Ali 2.0 16V iz Golf 3 GTI al pa 1.8T.

Mislim da z 2.0 16V motorjem nebi mel ful dela, da ga zbašeš not, elektronika tudi ni nekaj posebnega pri tem motorju, se pravi bi bila predelava simpl, motorji so pa full dobri. Veliko zdržijo in full dobr letijo v golfih. Pa še dost poceni bi verjetno dobu kje kar cel avto, tko da maš pol še bremze pa vse komplet kar rabiš za dol pošravfat.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

2.0 16V motorjev ni za dobit. Zmanjkalo. 1.8 16V jih je malo vec. Bili so v Ibizah in Cordobah.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

tist avto za tisto ceno je res ultimativna priložnost.

res se čudim v deželi naši zakaj tak avto ne moreš prodat, če bi bil na mobile in mel nemške table bi šel pomoje za x2 ceno.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

impreza vs. ibiza tud ni isti rang, sam če se pa spravlaš tunat en avto pa da ga na tak nivo brez crkvanja spraviš z materialom k je vgrajen si lahko daš titulo kreten stoletja da ne kupiš tak avto. Tud jst požrem in izgled, in rumeno barvo in vse ker na koncu ko se črta potegne boli če sam delaš.
dobek
Pawa user
Prispevkov: 134
Pridružen: 24 Maj 2006, 08:41
Kraj: rondoji med Qlandio in Stukom
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dobek »

croma_man napisal/-a:Tud jst požrem in izgled, in rumeno barvo...
a mas kaj proti rumenim seatom (bodi srecen, da ga ze par let vec nimam, ce ne, bi se zdaj grdo mela)? =; :-$
croma_man napisal/-a:res se čudim v deželi naši zakaj tak avto ne moreš prodat, če bi bil na mobile in mel nemške table bi šel pomoje za x2 ceno.
na avtonetu ga vec ni, je pa oglas se vedno na mobile.de
Slika

RWD or NoWD
Odgovori