Stran 1 od 2

alu blok

Objavljeno: 15 Jan 2008, 18:46
Napisal/-a papi
ja, kdor ne ve česa sem se lotil....
delam enga kadettc-ja in sem neodločen med 2.0 16v 150KM in
3.0 24V R6 205KM. problem pa je teža ker se bojim da bi bila pol lega na cesti z 3.0 motorjem pod vprašajem....

zato me zanima če se je že kdo spravu delat alu blok in kolko to stane.
ne rečt da je nemogoče ker to delajo angleži za Avstine Healyje.

Objavljeno: 15 Jan 2008, 19:10
Napisal/-a PiLLLe
Nic ni nemogoce, a je vendar vse pod uprasajem financ.

Ti ce hoces blok iz aluminija, vedi da se zadeva zacne z kocko aluminija, ki je dokaj tezka kar z drugimi besedami pomeni draga ko hudic. Potem tu pristejemo obdelovalne ure CNC stroja, poleg tega je treba naresti program in plus tega pitaj boga kdo bi se tega lotil, ker dela je prece. In povrh vsega je treba izracunat tolerance in puse napresat v blok.
Drugi postopek bi bil litje, a je tudi ta dolgotrajen in drag :)

Po moji laicni oceni gledas na strosek do cca 10k€ 8-[

Objavljeno: 15 Jan 2008, 19:27
Napisal/-a Charger
Kot ze receno se da. Ni problema. Daj 10-20K EUR na mizo in bomo kaj naredili.

http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o

Objavljeno: 15 Jan 2008, 20:33
Napisal/-a papi
ta filemček mi je že znan...

obstaja pa še en postopek ne toliko profi sam baje prav tako uspešen...
gre se za varjento da maš doma dva bloka iz gize. enega narežeš na rezine
in te rezine narediš iste iz aluminija nato to zavariš in na zbrusiš stvar na končne mere, zato pa maš ta drugi blok da pobereš z njega vse mere....

mnenja?

Objavljeno: 15 Jan 2008, 21:32
Napisal/-a Charger
Naredi in porocaj.

Objavljeno: 15 Jan 2008, 23:09
Napisal/-a roki
da se vse, ampak ne sanjaj... ](*,)

Objavljeno: 15 Jan 2008, 23:12
Napisal/-a mondy
Preden boš ti tak blok naredil, bo že nafte zmankalo..... ](*,)

Objavljeno: 16 Jan 2008, 00:35
Napisal/-a papi
ja, potem bo treba naredit zaloge za tiste čase :)))))))

Objavljeno: 16 Jan 2008, 01:07
Napisal/-a urosr
Zaka pa ne nardis 2.0 turbo mas dost zadev od calibre al pa tud upgrade se da dobit.

Objavljeno: 16 Jan 2008, 10:23
Napisal/-a speedy_gonzales
najbl ekonomično smiselna varjanta, je tko kokr si reku da bi zavaru skup pa pol na cncju dokončno obdelu, sam bi bla stvar vseen draga, ker pomojm doma v garaži stvari nebi mogu tok točno zvarit, da bi cnc sam se mal pobrusu pa bi blo narejen

Objavljeno: 16 Jan 2008, 10:33
Napisal/-a papi
@urosr@ ja sej sm mislu it v 2.0 T sam je malo problem za dobit en kul motor, pa še eni na opel forumu so me strašli da je to prehudo za
obvladovat, glede na to da ima kadettc zadnji pogon...

Objavljeno: 16 Jan 2008, 11:13
Napisal/-a PiLLLe
Ja doh!
Ce ti mislis met 200+km na zadnem pogonu pri tako lahkem avtu in tako kratki medosni razdalji. Kaj mislis kako bos speljal? Nebos donute bos risu ker bos imel rit hitrejso od rok.

Objavljeno: 16 Jan 2008, 11:47
Napisal/-a urosr
Neboš vedu če ne boš probu, sam BIG T is the way \:D/

Objavljeno: 16 Jan 2008, 16:08
Napisal/-a Eddy
Odvisno kakšen voznik si. Če se rad naravnost pelješ boš naredil turbo varianto in dodal močne zavore da se boš lahko pred ovinki skoraj ustavil in lepo speljal čez.

C-kadett ne potrebuje veliko moči da je zabaven in hiter avto. Kot je pille omenil je avto lahek in z dokaj kratko medosno razdaljo. Tam od 150-200KM max bo dovolj za hudo hiter avto čez ovinke in velik nasmeh na obrazu.

Jaz grem na 2,0 16V varjanto. Je kar zahteven swap če hočeš vse narediti tako kot je treba,ampak se bo splačalo! 3,0 R6 je nepotreben in pretežek motor. Mogoče bi delovalo v sodelovanju z posamičnim vpetjem zadaj(da narediš multi-link premo od omege A) in konkretnim premikom motorja v kabino(tako da imaš 1.cilinder direktno nad premo).

Tvoj avto bo itak nekaj extra kar se teže tiče in razporeda,z tisto vgradno kletko si mu porušil ravnovesje teže spredaj-zadaj in sedaj lahko praktično delaš kar hočeš :D

Objavljeno: 16 Jan 2008, 19:00
Napisal/-a papi
ja,že ki smo v debati.

kaj se vam zdi cena 300 euro za 2.0 16V od calibre, kao 100.000 prevoženih.
Kje na motorju pa se naj bi najbolj vidlo če so km okvirno realni.
Ma meni mi je na 2.6 mašini en kolega meru z urco obrabljenost cilindrov,
je se kaka varjanta?

Objavljeno: 16 Jan 2008, 19:08
Napisal/-a PiLLLe
Zaprtga motorja ni sans prevert, razn tako da mu izmeris kompresijo. Ta ti bo povedala koliko zdrav je motor. Potem so tu se lezaji ipd :)
Vsi motorji so rizik za kupit, razn ce se pozna zgodovina avta :D
Btw tudi ce dalj casa lezi se pozna, ker ole z casom naje lezaje ipd :)

Objavljeno: 16 Jan 2008, 19:32
Napisal/-a papi
stvar počiva leto in pou. po moje ni tako hudo no....
bo pa šou ziher sosed z mano pa kompresijo preveru, ja, ja...

Objavljeno: 16 Jan 2008, 19:35
Napisal/-a papi
@ eddy @ glede moje kletke pa mislim da je bolj v korist kot škodo...
Bolj trda karoserija, boljše odporna na torzijeske sile, pa glede teže jo doda bolj zadi kod spredi, to pa je kul....

Objavljeno: 16 Jan 2008, 21:11
Napisal/-a PiLLLe
Let pa pou je tut lahk kriza ce je motor stal zunaj kje ni bil pokrit itd :)

Idealno skladiscenje rabljenih motorjev zgleda tako da naj bi se v vsak cilinder vlilo olje in tako preprecilo nabiranje kondenza kar z drugimi besedami pomeni zaribanje bata. Hladilni sistem nekateri priporocajo da se temeljito scisti, nekateri pa da se vlije antifriz kakor komu pase ocitno :)

Btw meritev kompresije nebo natancna ce motorja neboste zavrteli preko starterja :) Ce ga boste na roke vrteli bo po vsej vrjetnosti kak bar nizja :)

Objavljeno: 16 Jan 2008, 22:39
Napisal/-a TITan
Pri letu in pol so lahko da vsa tesnila popustila in boš tak al tak rabu razdret vse, pol je pa najbolš prov narest skup in vse ležaje, obročke, semeringe... zamenjat pač.