Stran 2 od 4

Objavljeno: 04 Mar 2008, 17:22
Napisal/-a Maxss
smile4me napisal/-a:kup si motor 1.6 16V 125 al pa 2.0 16V 136 \:D/
... Poznam enega, ki ga ima - 2.0 16 v ... če se boš odločil :D

Objavljeno: 12 Mar 2008, 10:43
Napisal/-a .:BooMbAsTiC:.
tnx za info, ampak 2.0 ne pride v poštev, ker kot prvo bi mogu potem veliko več posegov naredit, da bi se vse poklopilo.
Mogoče bi 1.6 16v od mk2 (90KM).

Sedaj,če bi dobil tak motor, ali pa 1.6i 8v (90KM; mk1)...
Kolk bi bla po vaše cena za tak motor? Recimo če bi si zrihtu motor (z vsem kablovjem), kaj mi pole še preostane naredit. Kaj bi z mojim 1.4? :-s

Če pa bi se odloču za manjše posege, da bi pridobil ene 10KM na mojem 1.4i (koliko bi pripomogel BMC karbon filter (sem ga že mel na zx-u) za motorje od 1.4-2.0, potem mogoče en drug avspuh (za komplet mislim, da se ne bom odločil, ker je predrago, pa tud na teh. pregledu dvomim, da bi me spustili, vsaj ko sem bil z zx-om me niso, sem mogu nazaj montirat katalizator.
Kolk stroškov bi blo tle?

Objavljeno: 12 Mar 2008, 10:54
Napisal/-a bajta
koliko več posegov bi pa potemtakem moral naredit da bi dal 2.0 noter? če je mašin na istih nosilcih itd. moreš čist isto proceduro dat skoz ali daš čist enga desetega 1.6 not ali pa 2.0 pri obeh boš moral najbrž menjat komplet elektroniko. ostlao je pa od tebe odvisno. a se boš z temi bremzami igral ali ne. pa kak športni filter? 100% več kot 5 konjev ne dobiš od njega denarja je pa kr dost. raje k nekomu naj ti glavo zniža boš z tem več dobil.

Objavljeno: 12 Mar 2008, 12:28
Napisal/-a Maxss
.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:tnx za info, ampak 2.0 ne pride v poštev, ker kot prvo bi mogu potem veliko več posegov naredit, da bi se vse poklopilo.
Mogoče bi 1.6 16v od mk2 (90KM).

Sedaj,če bi dobil tak motor, ali pa 1.6i 8v (90KM; mk1)...
Kolk bi bla po vaše cena za tak motor? Recimo če bi si zrihtu motor (z vsem kablovjem), kaj mi pole še preostane naredit. Kaj bi z mojim 1.4? :-s

Če pa bi se odloču za manjše posege, da bi pridobil ene 10KM na mojem 1.4i (koliko bi pripomogel BMC karbon filter (sem ga že mel na zx-u) za motorje od 1.4-2.0, potem mogoče en drug avspuh (za komplet mislim, da se ne bom odločil, ker je predrago, pa tud na teh. pregledu dvomim, da bi me spustili, vsaj ko sem bil z zx-om me niso, sem mogu nazaj montirat katalizator.
Kolk stroškov bi blo tle?
... prvo bi moral na tvojem 1.4 zamenjat glavo ... dal bi lahko tisto od 106 xsi-ja ki je kakor pri AX Gti in njegove injektorje sesalni kolektor ter 4-2-1 izpušni kolektor ... če bi naredil glavo - sportal in malo povečal kanale ter spustil glavo za 5 desetink cca (moraš preračunatK.R.) ... in pri Senici pol čipal tvojo elektroniko bi lahko računal na cca 110 km ... seveda pa pri teži avtomobila kot je tvoj to ne bi bilo isto kakor če bi to naredil na kakem saxoju ... jaz bi na tvojem mestu menjal motor še vedno pa ti lahko prodam glavo :D L.p. M.

Objavljeno: 12 Mar 2008, 12:40
Napisal/-a .:BooMbAsTiC:.
aha!
Če se bom odloču za tak poseg, pole boš prvi ki ga bom vprašu za glavo.

stroški? poraba?


Sej tud samo ene 90-100KM bi blo odlično :D

Objavljeno: 12 Mar 2008, 14:12
Napisal/-a mondy
Če te porabi skrbi, potem brez veze predelovat ali menjat mašino.
Poraba gre zmeraj gor z močjo.

Objavljeno: 12 Mar 2008, 14:25
Napisal/-a .:BooMbAsTiC:.
Poraba, zgolj informativno. Zdej je poraba recimo od 7-8l/100km. Če pride do 9-10l/100km, pole je tolk ko VTSka :D

Objavljeno: 12 Mar 2008, 14:58
Napisal/-a Maxss
.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Poraba, zgolj informativno. Zdej je poraba recimo od 7-8l/100km. Če pride do 9-10l/100km, pole je tolk ko VTSka :D
... ne vem ker nisem imel nikoli take pločevine okrog kot ti poglej porabo od AX gti-ja in pol simuliraj vem da so ljudje ki so jih spravili na 7 meni pa ni pil nikoli pod 9 lahko ga pa tudi spraviš na 11 če se igraš z njim ... če majhen motor vrtiš visoko porabiš pri isti hitrosti več kot če bi 2.0 vozil normalno brez ga obremenit - z isto hitrostjo ... 1.4 je za ax že saxo je pretežek zanj tvoj bi rabil 2.0 ... L.p. Maxss

Objavljeno: 14 Mar 2008, 13:25
Napisal/-a .:BooMbAsTiC:.
Danes mi je kolega,ki mi štima notranjost (aa), povedal da je njegovega clia 1.2 16V z original 75KM spravu na 100KM, z predelavo oz. menjavo elektronike in nižanjem glave. (delal naj bi mu eden, ko štima elektroniko za rally vozila za več al manj celo Slovenijo).
Rekel je, da je poraba tm 0,5l- 1l več, precej da se pozna na navoru in pa končna je precej hitrejša.
Bil pa je brez avta 3 dni ... Cena za to pa je bla 150e, kolikor jst vem. Meni se zdi ugodno in pridobitev res izjemna.

Objavljeno: 14 Mar 2008, 13:29
Napisal/-a bajta
skoraj ne verjamem.

Objavljeno: 14 Mar 2008, 13:39
Napisal/-a Charger
Konji ja, cena je pa res sumljiva. Obdelas glavo, das nov izpusni kolektor, izpuh, odmicno gred, predelas elektorniko in 1.2 16V motor bi lahko prisel na 100KM, ce imajo razni 1.3 tudi ze 100KM iz tovarne.

Za 150 EUR pa das sportni filter na motor in zvrtas par lukenj v izpuh.

Objavljeno: 14 Mar 2008, 13:53
Napisal/-a mloncar
.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Danes mi je kolega,ki mi štima notranjost (aa), povedal da je njegovega clia 1.2 16V z original 75KM spravu na 100KM, z predelavo oz. menjavo elektronike in nižanjem glave. (delal naj bi mu eden, ko štima elektroniko za rally vozila za več al manj celo Slovenijo).
Rekel je, da je poraba tm 0,5l- 1l več, precej da se pozna na navoru in pa končna je precej hitrejša.
Bil pa je brez avta 3 dni ... Cena za to pa je bla 150e, kolikor jst vem. Meni se zdi ugodno in pridobitev res izjemna.
kdo pa je to delal? pa s kod je?

Objavljeno: 14 Mar 2008, 13:57
Napisal/-a croma_man
novi twingo ima isti motor za osnovo in z turbino pride na 100 konjev, NJE FLANCATE PRODAJAT ZA 150€ !

Objavljeno: 14 Mar 2008, 14:10
Napisal/-a .:BooMbAsTiC:.
Samo elektronika je druga.Nisem vidu motornega prostora, kako ma uštimano. Glavo pa je dal drugam štimat.

Samo z elektroniko, filter pa remus avspuh ma.

Štimal pa mu je edn, ko se ukvarja samo z avto elektroniko in sicer štima več al manj vsem rally avtom. Čene bom jutri vprašu kako se kliče.

Objavljeno: 14 Mar 2008, 16:01
Napisal/-a drmo
Mislm da so ti že vsi povedal da to ne gre za 150€. S samim portanjem glave, remapom pa boljšmu izpušnim sistemom ne dobiš nikol 25konjev. Sploh ne na 1.2 motorju....Potem bi jih imela od brata 205ka že 200 ](*,)

Glede tvojega motorja sem ti pa že povedal, da je najlažje če kupiš en 1.6 90km motor pa daš notri. Razlika med 1.4 in 1.6 je res minimalna če gledaš na zunej. Pozna se pa precej na navoru in moči.

Objavljeno: 14 Mar 2008, 17:04
Napisal/-a Maxss
drmo napisal/-a:Mislm da so ti že vsi povedal da to ne gre za 150€. S samim portanjem glave, remapom pa boljšmu izpušnim sistemom ne dobiš nikol 25konjev. Sploh ne na 1.2 motorju....Potem bi jih imela od brata 205ka že 200 ](*,)

Glede tvojega motorja sem ti pa že povedal, da je najlažje če kupiš en 1.6 90km motor pa daš notri. Razlika med 1.4 in 1.6 je res minimalna če gledaš na zunej. Pozna se pa precej na navoru in moči.
ja in spet lahko poiščeš pri meni motor elektroniko in kable če boš rabil :D ... pa še kaj drugega ... L.p. M.

Objavljeno: 14 Mar 2008, 18:16
Napisal/-a door_man
Kok je men to smešn k zdej že vsak tadrug "rihta večino rally avtov v slo" in to za 150€ #-o

Dej napiš ker je ta velemojster, ker me res zanima. Da ni to tak k un k je veljaku integro predelu na fertik, s tem da je veljak furu v grupi N (stock).

Objavljeno: 16 Mar 2008, 14:07
Napisal/-a Maxss
Ewo ena mapa za 1.4 i motor : http://www.moj-album.com/uredi/maxss/11 ... s=11400131 ... Jaka hvala za potrpežljivost in dobro družbo :) L.p. Maxss

Objavljeno: 16 Mar 2008, 14:38
Napisal/-a bajta
130km iz 1.4? to so pa že res lepe številke!

Objavljeno: 16 Mar 2008, 15:06
Napisal/-a Maxss
bajta napisal/-a:130km iz 1.4? to so pa že res lepe številke!
se da tudi 220 :) samo meni je bolj zanimiv brez kompleksorjev in turbime :) pa v AX-u bi moral nekaj pokazat vseeno - prejšnji lastnik je delal z njim boljše rezultate na 200 m kot dobri 1.6 ... in če bo Željko tolko svinjsko prjazn da mi bo delal havbo in notranje obloge iz karbona bom še bolj zadovoljen :) ...