Stran 1 od 1

kam z zavornim vakumom?

Objavljeno: 29 Jan 2008, 16:10
Napisal/-a papi
stvar je sledeča.
na mojem motorju je vakum za zavore speljan na sesalni kolektor.
sam pa sm resno razmišljal o predelavi sesalnega kolektorja na
varjanto 4ih loput s trobenticami...

kam se v takih primerih spelje cevko od varuma za zavore?
a mogoče na pokrov glave motorja, ki ima tudi nek vakum?

če ima kdo iskušnje al če pozna zadeve bi bil vesel kakega komentarja,
hvala

lp

Objavljeno: 29 Jan 2008, 18:01
Napisal/-a drmo
Enako kot je sedaj, na sesalni kolektor.

Objavljeno: 29 Jan 2008, 19:40
Napisal/-a papi
ja, se nismo razumeli.
jst DEJANSKO kolektorja kot celoto ne bom imel.
bojo samo tri ločene kao cevi in v vsaki loputa in injektor.
kaj pol dam to cev kar samo na eno cev?

Objavljeno: 29 Jan 2008, 19:57
Napisal/-a Charger
Vse stiri posamezne lopute zdruzis prek cevi in T komadov nato pa na vakuum na servo ojacevalniku.

Objavljeno: 29 Jan 2008, 20:48
Napisal/-a papi
hvala charger, sem razmišljal že o tem
sam sm rabu eno tako potrdilo...

veliko krat sm vidu to cev original priklopljeno na nek vakum na porovu
ventilov, ve kdo kaj več. tudi na motorju 2.6 r6 k ga mam doma je to
tako narejeno....

Objavljeno: 29 Jan 2008, 21:03
Napisal/-a Mitja
M3 ima narejeno tako da izgleda kot vod goriva za injektorje. Vakuum dobiš med loputami in motorjem.

Objavljeno: 29 Jan 2008, 22:54
Napisal/-a papi
ja, ja super zadeva. a imaš kako sliko.
kak fi pa naj bi ble te cevke, kako pa se združijo?
kaj po sistemu 4 2 1?

Objavljeno: 29 Jan 2008, 23:18
Napisal/-a PozerQ
bi jest še klele prislonu lonček :D

če greš iz N/A motorja na turbo, ostaneš brez tega vakuma, kako se pa potem reši problem?

neki sm slišu da obstajao električne vakum pumpe za to (VAG)

a kdo mogoče kej več ve?

Objavljeno: 29 Jan 2008, 23:50
Napisal/-a Mitja
Spet širim neresnico ker mi je en narobe povedal ](*,)
Sem šel gledat v katalog za sliko in sem ugotovil da je tisti vod dovod zraka iz ventila za prosti tek.

Za vakuum ni neke jasne slike da bi ti dal link. Drugače ti je pa v osnovi povedal Charger, potem boš pa že videl kako ko boš imel lopute pred sabo.

Objavljeno: 30 Jan 2008, 00:20
Napisal/-a urosr
PozerQ napisal/-a:bi jest še klele prislonu lonček :D

če greš iz N/A motorja na turbo, ostaneš brez tega vakuma, kako se pa potem reši problem?

neki sm slišu da obstajao električne vakum pumpe za to (VAG)

a kdo mogoče kej več ve?
zakaj si brez vakuma?, ko spustis gas -zapres loputo se ustvari v sesalnem delu za loputo vakum, edino kar je potrebno je to da das umes ventil da pritisk ne uhaja v servo ojacevalnik.