Stran 2 od 2

Objavljeno: 06 Mar 2008, 12:59
Napisal/-a Charger
Ne. Ce je samostojno balansirana. Vsaj pri vecini avtov je.

Objavljeno: 06 Mar 2008, 13:43
Napisal/-a Eddy
BMW ne profitira z lajšanjem vztrajnika skoraj nič-razen tega da ubiješ navor v nižjih obratih.
Pa še če se lotevaš lajšanja,ali namontiraš olajšan vztrajnik moraš obvezno z blokom,glavno gredjo ter sprednjim vztrajnikom odnest balansirat,če ne porušiš tovarniško ravnovesje,in se ti zaradi vibracij spodnji konec spunta in zariba gred na ležajih.. #-o

Objavljeno: 06 Mar 2008, 14:27
Napisal/-a Charger
To je pri avtih, ki imajo zunanje balansirano glavno gred.
Navor se ne more zmanjsat ker vztrajnik ne "dela" navora.

Objavljeno: 06 Mar 2008, 14:58
Napisal/-a mloncar
cca 3.5kg

Slika
Slika
sandy309 napisal/-a:It makes no difference to the way the car goes up hills. All a flywheel does is dampen out engine vibration by increasing rotating mass inertia, which also means it makes some difference to the rate at which the engine can accelerate or decelerate. Torque, comes entirely from the engine's effort and the flywheel just smooths out the delivery.

Objavljeno: 06 Mar 2008, 15:40
Napisal/-a TypeKoshiR
Charger napisal/-a:To je pri avtih, ki imajo zunanje balansirano glavno gred.
Navor se ne more zmanjsat ker vztrajnik ne "dela" navora.
pomoje bos mogu to se najmanj 1x povedat :D :D :D
ker eni so se res nalepl na ta navor in gred

Objavljeno: 06 Mar 2008, 16:13
Napisal/-a alanq4
Ja skoda da ga ne, pol bi jz na alfo dal še težji vztrajnik, ker mi primanjkuje navora v nizkih obratih, pa za hondaše bi bilo to sploh idealno :lol:

Objavljeno: 06 Mar 2008, 17:33
Napisal/-a alanq4
Ma kdo bo pa bral tolk velik k si ti napisu :D
Hec hec, sej so zadeve razjasnjene, kdor pa ne razume, nej še enkrat vse prebere, če pa pol ne razume pa je... ga. Še zmer gre lohk po pletilke pa začne puloverje pa šale plest :-({|=

Objavljeno: 06 Mar 2008, 18:26
Napisal/-a Eddy
Teorija je super stvar :D Mogoče se sama številka v Nm ne spremeni na dynu,a dajte mi experti razložit zakaj 325 ne vleče v nižjih obratih po lajšanju vztrajnika? torej moraš prestavit prestavo nižje da dosežeš enako vlečno moč kot jo je prej imel..
To meni pove da je navor šel navzdol,avto se sicer prej zavrti do 7k rpm,ampak je mrtev v spodnjem območju vrtljajev...

Objavljeno: 06 Mar 2008, 18:49
Napisal/-a Maxss
hemingway napisal/-a:Vztrajnik ima pri višji masi večjo gibalno količino G=m X v ( masa krat hitrost ) oz vztrajnostno energijo. Ko stisneš sklopko se vztrajnik še vedn vrti z določeno energijo. Ko sklopko spustiš na 3000 obratih se ta vztrajnost spet prenese prek menjalnika na kolesa. Če pri lažjem vztrajniku spustpiš sklopko pri 3000 se ne prenese toliko energije na kolesa.
Zato ko zlajšaš vztrajnik je možno da začutiš da avto na začetku ne potegne tok kot prej sigurno pa začne bolje vleči precej prej kot z težjim vztrajnikom.
Pač najbolje je da se doseže en kompromis glede na zmogljivost in setup motorja...
... Delam to na 1.3 in 1.4 motorjih ... če pretiravaš dobiš eno deralo ki gre samo navzdol dobro :) drugače je to poseg z katerim največkrat samo malo popraviš nekaj kar je narejeno bolj površno in umiriš motor ter ga zaščitiš da se zavrti na nekaj več vrtljajev z serijskimi ojnicami brez strahu loma ... lajša se minimalno - važnejše pri posegu je vse dobro uravnotežiti ... Maxss

Objavljeno: 06 Mar 2008, 18:50
Napisal/-a Charger
Eddy napisal/-a:Teorija je super stvar :D Mogoče se sama številka v Nm ne spremeni na dynu,a dajte mi experti razložit zakaj 325 ne vleče v nižjih obratih po lajšanju vztrajnika? torej moraš prestavit prestavo nižje da dosežeš enako vlečno moč kot jo je prej imel..
To meni pove da je navor šel navzdol,avto se sicer prej zavrti do 7k rpm,ampak je mrtev v spodnjem območju vrtljajev...
Ni mozno. Zakaj meni avto gre bolj v vseh vrtljajih in tudi na ostalih avtih sem opazil isto.

Se pravi da tebi avto sedaj slabse pospesuje od 2000 do 4000 obratov kot prej. Ce je prej rabil recimo 10 sekund sedaj rabi 12.
To bi rad videl v zivo.

Objavljeno: 06 Mar 2008, 19:03
Napisal/-a Maxss
Charger napisal/-a:
Eddy napisal/-a:Teorija je super stvar :D Mogoče se sama številka v Nm ne spremeni na dynu,a dajte mi experti razložit zakaj 325 ne vleče v nižjih obratih po lajšanju vztrajnika? torej moraš prestavit prestavo nižje da dosežeš enako vlečno moč kot jo je prej imel..
To meni pove da je navor šel navzdol,avto se sicer prej zavrti do 7k rpm,ampak je mrtev v spodnjem območju vrtljajev...
Ni mozno. Zakaj meni avto gre bolj v vseh vrtljajih in tudi na ostalih avtih sem opazil isto.

Se pravi da tebi avto sedaj slabse pospesuje od 2000 do 4000 obratov kot prej. Ce je prej rabil recimo 10 sekund sedaj rabi 12.
To bi rad videl v zivo.
pospešuje boljše samo je bolj odziven tako v plus kot v minus če toliko zmanjšaš na 1.4 motorju vztrajnik kot sem nekoč sam - 3.5 kg pol avto mora bit stalno pod plinom če hočeš da se premika poraba 20 + in pospešek ok a za vsak dan avto težko vozen drag ... imam drugače narejen motor ki se vrti 2500 vrtljajev manj in vleče skoraj isto pije pa od 7 do 9.2 delaj kar hočeš ... končna zaradi istega menjalnika po ravnem skoraj ista pospešek nisem meril je bil boljši a jebeš to če imaš toliko problemov ... moral sem menjat jermenico na alternatorju regler, avto se je zaletaval imel sem minimum na 2500 vrtljajih ... to je zame čisti seks :( vplinajača sta bila od 36 paralelna, da je sploh kam šel če sem ga stiskal je pil kot Cosworth) Vito mi je rekel, da bi moral imeti dva dvojna ... sedaj imam njegovo nasprotje in sem čisto zadovoljen ...

Objavljeno: 06 Mar 2008, 20:33
Napisal/-a Eddy
hemingway napisal/-a:
Charger napisal/-a:
Ni mozno. Zakaj meni avto gre bolj v vseh vrtljajih in tudi na ostalih avtih sem opazil isto.

Se pravi da tebi avto sedaj slabse pospesuje od 2000 do 4000 obratov kot prej. Ce je prej rabil recimo 10 sekund sedaj rabi 12.
To bi rad videl v zivo.
Jz tud podobno mislm pa brez zamere edy sam pomoje maš ti tak občutek če ti preveč obrati padejo pa pol avto še zarad vztrajnika mal zataji ko spustiš sklopko.
Saj kaj bolj konkretnega kot moj občutek tudi ne morem podati O:) Ker nismo merili avta na valjih...
Je pa avto sestavljen pri meni,sem vgradil 2,5 24V motor v E30,na strankino željo sem odstranil dvomasni vztrajnik in namestil lažjega enomasnega(takega kot imate vi na vaših avtih..) ter športno sachs sklopko. Direktna primerjava z mojim avtom ki ima še vedno serijski vztrajnik je bila narejena takoj po sestavi avta,vozil sem oba,enega za drugim,pa je šel moj bolje-iz smisla navora seveda.

Sploh nevem kako bi vam točno to opisal...samo v 5. prestavi pri 50kmh ima moj E30 1000rpm,ko daš poden gas potegne takoj,brez oklevanja,cukanja ipd,medtem ko ima strankin avto ob enakem tretmaju probleme z nabiranjem brzine-malo pocuka kot bi hotel crknit,nato pa pospeši..

Zakaj sem delal tako primerjavo? Ker ima ta motor ogromno navora,oba avta imata tudi nameščen diferencial z izredno kratkim prenosom,tako da je bila možna primerjava v vseh pogojih,pri omenjenem testu je bila pa ta razlika tudi najbolj opazna. Meni osebno se je zdelo zamalo ta predelava,ker se ne pozna spet toliko...ampak to je moja iskušnja,vi delajte na fordih in mazdah ipd kar hočete,jaz na bavarcih nebom več lajšal nič razen karoserije.. :D

Objavljeno: 06 Mar 2008, 21:37
Napisal/-a Charger
Lahek vztrjanik nima v 5. prestavi prakticno nobenega vpliva. Pri tistem avtu je bil problem kje drugje.

Lahek vztrajnik se najbolj pozna v prvih treh prestavah. V prvi in drugi avto zelo bolj mocno pospesuje. V prvi prestavi se pozna kot bi bil avto 100 do 150kg lazji. v drugi 50-70kg v treji pa 30-40kg. Povprecne stevilke za povprecen vztrajnik. Bolj kot je lahek vztrajnik vecje so razlike.

Objavljeno: 06 Mar 2008, 23:38
Napisal/-a Eddy
Mitja ti ga biksaš včasih ](*,) Lej,avtomobili ki jih proizvajamo drifterji nimajo ravno konvencionalnih prestavnih razmerij,meni in temu človeku ki sem mu avto delal gre avto realnih 180km/h,tako da je 5. prestava še kako pomembna... 1. prestava je popolnoma neuporabna,čim spelješ je blokada,2. prav tako,3. je za drifte do 110km/h,4.pa za ostalo.... s 5. se pa pelješ lepo vsepovsod,jaz speljujem v prometu komot s 3. in lepo pri 50km/h dam v 5.

Pa problem ni bil nikjer drugje,sem že nekaj predelav delal na teh 2,5 motorjih,pa veliko napak odpravil,vem da ni bil avto v nikakršni okvari O:)

Pa moj namen ni koga odvrniti od te predelave,meni je vseeno,samo pravim vam da na bavarcih so dvomasni vztrajniki z razlogom =D>

Objavljeno: 07 Mar 2008, 07:32
Napisal/-a mloncar
neki mi ne gre skupi.. ..kako ima lahko avto končno 180km/h (predvidevam, da v 5. brzini), pri 50km/h pa ima v 5. brzini 1000 RPM :-k

Objavljeno: 07 Mar 2008, 12:41
Napisal/-a Charger
Moj avto komot vozim v peti prestavi pri 30km/h (1000rpm) in ima serijski menjalnik in tudi 6 valjni motor.
Lahek vztrajnik se pozna tocno tam kjer sem napisal. Kdor ne potrebuje izboljsanja pospeskov v nizjih prestavah in rabi 4 in 5 prestavo ne bo pridobil skoraj nic z lazjim vztrajnikom.

Objavljeno: 07 Mar 2008, 13:17
Napisal/-a Eddy
mloncar napisal/-a:neki mi ne gre skupi.. ..kako ima lahko avto končno 180km/h (predvidevam, da v 5. brzini), pri 50km/h pa ima v 5. brzini 1000 RPM :-k
po števcu kaže 210-215...realna je 180-185...smo peljali mimo tabel vi vozite :-$ (OK,mogoče ni čiiiiiiiiiiiiist u nulo natančna tista tabla,je pa bolj natančna kot cagr..),ko sem peljal pa 50,je pa pokazal 48,tako da spodaj je cager točen,visoko zgoraj pa ne več tok...


Mitja: e to ti govorim,verjamem da se pozna vsakomur ki rabi pospeševanje na bum,to imamo tako ali tako zaradi kratkih prenosov v diffu,tako da ja...smo dosegli en zaključek :D

Objavljeno: 07 Mar 2008, 14:24
Napisal/-a croma_man
te table so klinc, nad 200 pa sam 199 utripa :-°

Objavljeno: 07 Mar 2008, 17:44
Napisal/-a alanq4
croma_man napisal/-a:te table so klinc, nad 200 pa sam 199 utripa :-°
Ne ne tabla je točna, teb avto ne gre več k 199 :lol:

Objavljeno: 07 Mar 2008, 18:25
Napisal/-a integrale
lol :D