kompresor na vklop?

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Je tukaj na foumu dovolj ljudi, da ti zmontirajo gor elektroniko. Ce smo jo zmontirali Ernestu in se 20 drugim avtom jo lahko tudi na Ferozo.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Kaj vse je pa treba narest pri elektroniki in mašini, da bo zadeva normalno delovala stalno? Recimo dihtunga najbrž že, za bate in to pa za 0,5 bara pomoje ni treba, da so kej exstra, sploh, ker imam na zalogi še nekaj mašin.
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Za moje pojme za 0.5 bara lahk furaš stock vse. Tud ne rabiš neke debelejše dihtunge...boš samo zmanjšal cr in s tem moč brez kompresorja. Za 20konjev več tud vse ostalo na avtu zdrži verjetno (menjalnik, kardan itd.), zato bi jest kr montiral za stalno to. Sicer se pa ne spoznam na turbine in kompresorje zato bom to prepustil drugim.

Glede kazni pa prevelike porabe je pa sam filing v nogi važn, da ne greš čez omejitve...preveč. :D
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Če bi se jst tega lotil, bi potem to delal na 1.3 mašini, ker imam potem že boljšo odmičnogred v 1.6 mašini iz katere bi jo vzel.
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
smile4me
Pawa user
Prispevkov: 120
Pridružen: 02 Apr 2006, 19:11
Kraj: fetish machen

Odgovor Napisal/-a smile4me »

heh še en mad max freak :D
Elektrika je edina kurba k zna res nazaj udart ce jo preveč slataš!
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Serijski motoro je za 0.5bar cisto v redu. Ker ima ze serijsko dovolj nizko kompresijsko razmerje.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

hemingway napisal/-a:A dej no mer no pa ne boš to delu na 1.3 motorju!
1.3 ima 95KM, 1.6 ima pa 105KM, prvi ima blokado na 7500, drugi pa na 6250 obratov. Bloka in glave sta identična, tako da od enega paše vse na drugega.
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Evo dobil turbinco T15 in kompresor od G40. Cena je bila 4 novi neuporabljeni homokinetični zglobi za daihatsu charade (dobil pa sem jih v prtljažniku avta, ko sem ga kupil).

Tako da danes se bom še malo poglobil v zadeve, gre pa kompresor sigurno na 1.6 mašino. Čez prvi maj pa se bom posvetil elektroniki in poiskal rešitev za odstranitev blokade.
LP
Nebivedu
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

in kaj boš z Gladrom????
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Mal več zraka dodajal motorju.
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
flat4
Greenstuff
Prispevkov: 36
Pridružen: 01 Jun 2007, 11:06

Odgovor Napisal/-a flat4 »

nebivedu napisal/-a:Evo dobil turbinco T15 in kompresor od G40. Cena je bila 4 novi neuporabljeni homokinetični zglobi za daihatsu charade (dobil pa sem jih v prtljažniku avta, ko sem ga kupil).

Tako da danes se bom še malo poglobil v zadeve, gre pa kompresor sigurno na 1.6 mašino. Čez prvi maj pa se bom posvetil elektroniki in poiskal rešitev za odstranitev blokade.
Zakaj pa odstranitev blokade? Ta mašina nad 7000 ne dela druzga, kot sama sebe požira.
EA82
apolan san
Pawa user
Prispevkov: 146
Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51

Odgovor Napisal/-a apolan san »

Men se je zdel da je 1.6 iz applausa ista kot 4afe iz AE92 corolle 1.6 105 hp dohc ironblock 81x77 ampak očitno ni. po specifikacijah ma feroza/applause nekih 76x87 kar je čist neki druzga. čeprou na uni sliki blok po obliki reber zgleda isti kot iz hachija.

ampak 4AGE motor tut ni isti kot corollina dohc 4AFE. Bore in stroke sta ista 81x77 ampak je glava čist druga, odmične, ventili etc.. In tut spodnji del je olajšan/ojačan in bolj zbalansiran.. so drugi bati, druge ojnice, druga gred.. 4afe mašina ne drži konstantnega vrtenja do 9000-10000 rpm medtem ko 4age nima teh težav..

4age motor po fazah: http://www.aeu86.org/index/ae86/cat/9/t ... post=60939

Slika
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

flat4 napisal/-a:
nebivedu napisal/-a:Evo dobil turbinco T15 in kompresor od G40. Cena je bila 4 novi neuporabljeni homokinetični zglobi za daihatsu charade (dobil pa sem jih v prtljažniku avta, ko sem ga kupil).

Tako da danes se bom še malo poglobil v zadeve, gre pa kompresor sigurno na 1.6 mašino. Čez prvi maj pa se bom posvetil elektroniki in poiskal rešitev za odstranitev blokade.
Zakaj pa odstranitev blokade? Ta mašina nad 7000 ne dela druzga, kot sama sebe požira.
Hmm, ne vem če je čist res. Feroza se nad 7000 čist strga (sicer se ji trga že od 3500 naprej, ampka nad 7000 je sploh hudo s frgazerjem. Z elektroniko pa ima 1.6 mašina blokado na 6250 obratov, ko vklopiš reduktor gre zelo hitro preko in recimo na tekmah ga jst spustim tut do 8500.
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
flat4
Greenstuff
Prispevkov: 36
Pridružen: 01 Jun 2007, 11:06

Odgovor Napisal/-a flat4 »

sam če ma feroza 105 konjev pri 6000 obratih, pol bi mogla met po tej logiki pri 8500 najmanj 140. V nasprotnem primeru se ji verjetno trga od bolečine, k ji pobira ležaje k pumpi ne znese pritiska ustvarjat.
Da o delovanju serijskega valvetraina ne govorimo pri teh obratih
EA82
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

flat4 napisal/-a:sam če ma feroza 105 konjev pri 6000 obratih, pol bi mogla met po tej logiki pri 8500 najmanj 140. V nasprotnem primeru se ji verjetno trga od bolečine, k ji pobira ležaje k pumpi ne znese pritiska ustvarjat.
Da o delovanju serijskega valvetraina ne govorimo pri teh obratih
Hec je v tem, da ni več serijska odmična, pumpa pa zdrži mnogo več kot samo to in prejšnja mašina je delala približno 100.000km na tak način, problem je bil ker je dihtungo prepihalo in se mi ni dal dihtune menjat, ker je lažje celo mašino dat ven in drugo not - cena je pa ista 100 evrov.
LP
Nebivedu
apolan san
Pawa user
Prispevkov: 146
Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51

Odgovor Napisal/-a apolan san »

komplet tesnil za ceu motor te pride okol 30-40 eur pr zastopniku JC Auto - Gamma Center.
Uporabniški avatar
flat4
Greenstuff
Prispevkov: 36
Pridružen: 01 Jun 2007, 11:06

Odgovor Napisal/-a flat4 »

okej, same komponente motorja, vkolikor so serijske, dvomim da so tok lahke, da se vrtijo do 9000. O kakem plavanju ventilov raje ne razmišljam. Tlak oljne pumpe in sposobnost sploh točnega zamikanja predvžiga na vakum je pa resno vprašanje pri teh obratih.

Ne trdim da se ne zvrti, samo dvomim da maš kaj koristi na teh obratih.
EA82
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

apolan san napisal/-a:komplet tesnil za ceu motor te pride okol 30-40 eur pr zastopniku JC Auto - Gamma Center.
Komplet tesnil z obročki, tefloni, itd... , skratka rebuild kit za to mašino pride bivših 40.000 sit, kar je okol 170 evrov. Ga že imam doma, ker bom hkrati tudi generalko na mašini naredil.

Flat, na tekmah se je to že parkrat obrestovalo in z reduktorjem in 8000 obrati je avto zlezel tja, kamor serijska EFI feroza (vse enako, celo gume, samo 10KM več zaradi elektronike in blokado na 6250 obratov) ni mogla, ni imel dost obratov in moči in je avto crknil sredi klanca. Sem jaz probal s tistim avtom vozit, ampak moraš res pazit, ker ga stalno tišiš v blokado.
LP
Nebivedu
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ferozo razstavljam in jo bom generalno obnovil (pleh, mašino), hkrati bi ji pa dal še kakega konjiča zraven.

Za pleh kat je gnilega že režem stran in švasam na novo, mašina gre pa naslednji teden na ponk in se bo delala generalka na njej.

Sprašujem pa za kompresor zato, ker turbine nebi tlačil na ta motor, v tem primeru bi jo moral nekak izolirat zaradi vode. ker se zadnje čase kr dost vozmo po takih terenih in sem že bil v vodi tok, da mi je kable za svečke zalilo - na srečo so vsaj s silikonom zalimani gumijasti pokrovčki nad svečkami, tako da voda do svečk ni prišla. Ne predstavljam pa si, kaj bi bilo s turbino v tem primeru, če bi jo zalilo. Kompresor pa na vodo ni tok alergičen kot turbina.

Rad bi imel pa dost moči v nizkih obratih, da mi z reduktorjem ni treba v tok visoke obrate rint, kot je to treba sedaj, vseeno pa nebi rad imel blokade na 6250 obratih, ampak vsaj za kakih 1000 obratov višje.
LP
Nebivedu
apolan san
Pawa user
Prispevkov: 146
Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51

Odgovor Napisal/-a apolan san »

rešitev je weight reduction \:D/
Odgovori