Stran 1 od 1

BMW 12v oz. 8v motorja

Objavljeno: 28 Maj 2008, 18:53
Napisal/-a sketus
Zanima me če se kdo ukvarja z BMW-ji, posebej me zanimata motorja m60 4.0 v8 in pa m70 5.0 v12. Kolk so kaj ti motorji sposobni za NA tuning in kaj se da potegnit iz njih?
Če ima kdo kaki link kakšne predelave?

Thanks

Objavljeno: 28 Maj 2008, 19:56
Napisal/-a Charger
Najprej moras dobit V12 v delujocem stanju, v glavem so vsi zanic, ker je bil to povsem zgresen motor.

V8 je ze boljsi. Vem za en V8 z posamicnimi loputami in standalone (Megasquirt) elektroniko :-) Obdelana glava motorja, custom izpusni kolektorji. Se kar pozna.

Objavljeno: 28 Maj 2008, 20:34
Napisal/-a Eddy
V12 ni zgrešen. Samo slovenski lastniki neznajo primerno vzdrževat tega stroja.

M60 motorček je pa zakon, stvar je zanesljiva in močna. Samo len je v spodnjem območju vrtljajev kar se da popravit- jaz bom ta motor tlačil v E30, planiram tudi posamične lopute od M5 in komplet izpuh zamenjat, pa seveda ena orng optimizacija pri največjem BMW mojstru pri nas.

ene 350KM bo pa mela zver ko končamo :D

Objavljeno: 28 Maj 2008, 23:37
Napisal/-a sketus
Zanimivo, se pravi je lažje dobiti m60 motor v normalnem stanju.
Na internetu sem bral, da bi naj ti motorji bili izredno lahki, ker imajo tudi blok iz aluminijaste litine. Kako je pa kaj z temi v12 so ti tudi lahki, ve mogoče kdo koliko tehta tak motor?

Objavljeno: 29 Maj 2008, 06:13
Napisal/-a kovcek
Midva z Danijem (bmw850i) sva decembra hodla v Nemčijo po V12 motor, z računom in 1 leto garancije je stal mislim da okrog 900 eur. Motor je že vgrajen in dela bp.

Objavljeno: 29 Maj 2008, 08:56
Napisal/-a Eddy
sketus napisal/-a:Zanimivo, se pravi je lažje dobiti m60 motor v normalnem stanju.
Na internetu sem bral, da bi naj ti motorji bili izredno lahki, ker imajo tudi blok iz aluminijaste litine. Kako je pa kaj z temi v12 so ti tudi lahki, ve mogoče kdo koliko tehta tak motor?
M60 tehta brez menjalnika 216Kg. Za primerjavo, M50 šestvaljnik tehta 206Kg, tako da je za osmak res lahek.

M12 je pa teška zver, blok je še od gusa, tako da pomoje je krepko čez 250Kg zadeva...

Objavljeno: 29 Maj 2008, 17:20
Napisal/-a sketus
Hvala za informacije! M60 je dost bolši motor tud če gledam specifikacije:

M60B40 4.0 L (3982 cc/242 in³) 210 kW (282 hp) @ 5800 400 Nm (295 ft·lbf) @ 4500

M70B50 5 L (4988 cc/304 in³) 220 kW (299 hp) @ 5200 450 Nm (331 ft·lbf) @ 4100


10 kW moči in 50 Nm pa je v12 kar za en liter večja. (te podatke sem našel na wikipediji) Za en liter bi pričakoval večji naraščaj moči.

Se prav porihtana m60 bi lahko bila hitrejša od v12 pa še precej lažja je.

Btw katere trobentice pa pašejo gor od M5 e39?

Objavljeno: 29 Maj 2008, 20:07
Napisal/-a sketus
EN zanimiv video kolk mirn bi naj bil ta motor.

http://www.youtube.com/watch?v=-KwK8sLT ... ted&search

Objavljeno: 29 Maj 2008, 23:32
Napisal/-a Charger
V12 ima samo dva ventila na valj zato tudi ne da kaj dosti od sebe.

M5 E39 ITB ni lahko najti (za pametno ceno), jaz sem jih iskal kar nekaj casa.

Objavljeno: 30 Maj 2008, 23:16
Napisal/-a sketus
Malo sem gledal na ebayu pa sem našel ene, za kar poceni trenutno.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0233621816

Charger, kaj si rihtal tak motor, kolko si pa kaj spravil iz njega z ITBji?

Objavljeno: 30 Maj 2008, 23:20
Napisal/-a Charger
100KM na liter ni noben problem.

Objavljeno: 31 Maj 2008, 00:24
Napisal/-a Eddy
KVA???? =D> =D> 400KM si zvlekel ven iz M60 motorja?

Kaj vse ste zamenjali?

Objavljeno: 31 Maj 2008, 09:44
Napisal/-a Charger
Vsak sodoben 16V motor je sposoben tega. Se posebej ker so iz tovarne ven zelo zaduseni zaradi emisij in podobno.

Zelo ze pozna ce dobro obdelas glavo motorja in izdelas kaksne pametne izpusne kolektorje. ITB so pa itak glavna stvar za povecanje moci motorja.

Objavljeno: 31 Maj 2008, 11:04
Napisal/-a Eddy
No jaz bom glave pustil pri miru, po pravici povedano je 32 kanalov za obdelat malo preveč dela :D . Planiram ITB-je in ispušne kolektorje, pa seveda optimizacijo. Bi moral pljunit krepko čez 300KM O:)

Objavljeno: 01 Jun 2008, 19:23
Napisal/-a nebivedu
A niso včasih rekl na 10ccm 1KM pri N/A motorjih, da tok bi pa morala vsaka mašina dat.