Stran 1 od 1

Objavljeno: 21 Dec 2004, 02:07
Napisal/-a super98
Bolj je problem dobit enga k se mu bo dal stem ukvarjat kokr dobit enga k to zna. Je kr dost dela, menjalnik je treba razkopat, sami sinhroni pa niso dragi...

Če ti škrta v samo določene prestave so sinhroni, če pa ti škrtne v vsako prestavo pa najbrž sklopka ne odvaja do konca...

Objavljeno: 21 Dec 2004, 16:17
Napisal/-a Stratus_
Lahko pa pstiš pokvarjen in sam usklajuješ obrate :D double clutching in blip on pa tak.. :-#

Objavljeno: 21 Dec 2004, 16:33
Napisal/-a nebivedu
Jst mam tut en vprašanje - kako bi poštimal menjalnik, da bi ga obrnil.
Mislim na to varianto zdej je obrnjen za naprej vozit - jst bi pa zadi dal mašino, pa bi mogu tut menjalnik obrnt zarad tega.

Objavljeno: 21 Dec 2004, 18:51
Napisal/-a PiLLLe
Men se zdi da bi sam difrencial moru predelat :) mislm tko da bi zobnike moru drgac obrnt drgac se da nevem men se zdi da sm na diskovrju gledu ko so zadni dif od avta obrnl pa je meu avto 1 brzino naprej pa 5 nazaj :D

LP PiLLLe

Objavljeno: 21 Dec 2004, 19:24
Napisal/-a Mitja
nebivedu napisal/-a:Jst mam tut en vprašanje - kako bi poštimal menjalnik, da bi ga obrnil.
Mislim na to varianto zdej je obrnjen za naprej vozit - jst bi pa zadi dal mašino, pa bi mogu tut menjalnik obrnt zarad tega.
Če ima sedaj palica od ročke kroglo na sredini, palico od menjalnika pa spodaj rabiš samo zamenjati to dvoje med sabo. Palica od ročke mora biti vpeta spodaj, palica iz menjalnika pa na sredini.

To je teorija, kako bi tole napeljal lepo čez avto pa ne vem.

Objavljeno: 21 Dec 2004, 20:32
Napisal/-a PiLLLe
Mitja napisal/-a:
Če ima sedaj palica od ročke kroglo na sredini, palico od menjalnika pa spodaj rabiš samo zamenjati to dvoje med sabo. Palica od ročke mora biti vpeta spodaj, palica iz menjalnika pa na sredini.

To je teorija, kako bi tole napeljal lepo čez avto pa ne vem.
Am ce misls o shalt heblu je to cist izi izvest. Problm nastane ko ti motor zavrtis oz ga zadi fikseras tko da se ti osi vrtijo v drugo smer ''beri nazaj'' takrt nastanejo problemi :)

LP PiLLLe

Objavljeno: 21 Dec 2004, 21:05
Napisal/-a Mitja
](*,) Na hitro pomislil-na hitro odgovoril #-o

Objavljeno: 21 Dec 2004, 23:39
Napisal/-a Zune
Baje, da je Mihelač dober mojster za menjalnike. Sam ne vem a šraufa sam BMW al se da zment še za kaj druzga. Poklič pa vpraši.

041/560-209

Objavljeno: 25 Dec 2004, 13:40
Napisal/-a Pugi
Majo majo, sam jih je sram to povedat :-#

Objavljeno: 25 Dec 2004, 13:40
Napisal/-a monster_d
V avstrijo po odpadih, ni vraga da nebos dobu 6prestav :D
Torej je menjalnik od calibre turbo?

Objavljeno: 25 Dec 2004, 13:49
Napisal/-a monster_d
irCAR81 napisal/-a:
monster_d napisal/-a: Torej je menjalnik od calibre turbo?
Jap.


Ja nikjer ne prodajajo nadomestnih delov za ta menjalnik.. razn tam v Angliji.. kjer je pa prava zlatarna. Pa še za zamenat rabš posebno hidravlično orodje ker so te stvari zbite skupej pod pritiskom 40 ton .P
Kaj pa varianta da se kupis en/dva menjalnika na odpadu pa ju pol za rezerzvne dele porabis...
Najboljse ven poberes pa v tvoj menjac das.
Ni novo bi pa blo za eno sezono recim O:)