no, kolega se je lotil projekta honca civic 1.6 TURBO,
in ker ve da sm jst en kolektor že uspešno izdelal se
je obrnil k mani
no, tle bom malo osveževal zadeve za enkrat
sem naredil 4 v 1 pred turbino
no, jst ne vem kaj je to freeflow...
jst delam iz železnih cevi in kolen fi 45 in 3.5 stena...
zadeva bo verjetno šla skozi tako da bojo vse dolžine enke, no če ne bo pršlo že pršlo do havbe
itak stari, heee
ma lastnik noče neki ful investirat, pa njemu se gre sam da dela...
noče neki lepo....
no zdej zadeva malo stoji, prazniki....
bo pa enkrat januarja fertik
a jebi ga, lastnik je načela " samo da dela dokler dela... "
in ga ne briga ne kvaliteta in ne videz....
sej zdej se je mal ustavlo ker imam ispite...
ko bom končau pa bomo sprobali in bom reportirau
Tudi moj prvi kolektor je bil varjen z CO2, pa je zdžal malo manj kot eno leto, preden je prvič počil, potem pa mi je kolega vse vare še enkrat povaril s tigom pa je držalo....sedaj delamo drugega, pa samo malo zapikam s CO2, "zares" pa se bo varilo s tigom...
varjenje je u osnovi spajanje spretaljevanjem materiala in to velja za vse postopke torej tut ce bi ROV pravilno varil bi mogu švas lih tok časa zdržat kokr ostala cev:D
Sicer ne vem zakaj si se matral...jaz sem isto tak kolektor od honde dobil na eBayu za nekaj malega čez 100 eur s poštnino...potem smo ga samo predelali tako, da paše na mojo corso (zamenjali prirobnico in malo spremenili kot turbine)