PSA 1.4 75KM . Turbo na 315KM
PSA 1.4 75KM . Turbo na 315KM
To je to. Serijske ojnice in bati. T3 turbina. 1.8 bar. Ce kdo najde kaksno TB0385 od Lancie smo na 300KM brez problema. Elektronika Megasquirt by moja malenkost.
100 do 200km/h priblizno 10 sec. Peta prestava gre na valjih do 280km/h (daljsi menjalnik).
http://www.youtube.com/watch?v=m4Z6OdeRHTg
100 do 200km/h priblizno 10 sec. Peta prestava gre na valjih do 280km/h (daljsi menjalnik).
http://www.youtube.com/watch?v=m4Z6OdeRHTg
Zadnjič spremenil Charger, dne 22 Jul 2009, 22:52, skupaj popravljeno 1 krat.
Torej je projekt do nadaljnega (dokler se ne dobi TB0385) zaključen? Sicer pa super rezultati pa hecno izgleda, ko se (šele) pri 5k RPM začne zabava.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-
- Pawa user
- Prispevkov: 341
- Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
- Kraj: kamnik
Charger napisal/-a:Lepo bi bilo videt 300KM na grafu. Ce se kdaj najde primerna turbina se bo videlo 300KM na grafu :-)
Ni pa to dyno queen, avto gre. Zelo.
Ewo polž je v prtljažniku prtljažnik je v Kamniku ... počasi bo zlezu na streho pa po strehi na haubo in pol na motor ... Mitja greeemo - če ne bo dalo dovolj imam eno olajšano varianto gredi vztrajnika in 310 stopinjsko odmično z ene 140 km starta zdaj imata, da ga raztržesta z Boštjanom ...
He he he Chgr... en C2R2 motor sem najdu zate ... 800
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Saj bodo se dirke. V Rijeki, pa King of Eurpe na Madzarskem.
http://www.youtube.com/watch?v=eEBVQIWXUow
Samo 2.4 bar (s filtrom zraka) plus zunaj 30 stopinj. 100 do 200 dobrih 7 sekund v idealnih pogojih.
http://www.youtube.com/watch?v=eEBVQIWXUow
Samo 2.4 bar (s filtrom zraka) plus zunaj 30 stopinj. 100 do 200 dobrih 7 sekund v idealnih pogojih.
Jaz prodajam enega pa še kak € ceneje ga dam kot je trenutna cena...Charger napisal/-a:Zakaj pa nisi vzel kar e-manage?
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
Mi niti ni prišlo na pamet,.. izbiral sem med Crawford Perf. flashom... in PP6; v rezervi še MegaŠpric; PP6 sem dobil precej ugodno - s Karibov :-)Charger napisal/-a:Zakaj pa nisi vzel kar e-manage?
Zdaj iščem konektorje, da naredim vmesnik - ne bi rad rezal/lotal originalne napeljave (da bo Plug&Pray); sledi menjava odmičnih, izpuh,.. utekanje (jeseni), potem pa pride tvoje znanje na vrsto.
Zdaj sem pa že precej off-topic.
Ej22->EJ251
... Lahko je prej lagal števec v plus ... sedaj je bolj točno . Klem.. - Prišlo je do napake v vnosu ...KL3mzY napisal/-a:Eno uprašanje: Kok sta grafa med seboj primerljiva, če je za isti avto na istih valarjih enkrat merjen z tako domenzijo gum drgič pa z drugačno? Al je prslo do napake pr vnosu?
Kok te dimenzije vplivajo na samo meritev?
Mejbi je glup uprašanje, sam me čist tko informativno zanima.
L.p. Max
I have no money , I have no job ... I have no problems ...