Težava z podvozje Toyota Corolla
Težava z podvozje Toyota Corolla
Imam eno težavo, ki je ne zna nihče rešit, ker sem zmetal že skoraj 500 eur za popravila in optiko pa še vedno nismo našli rešitve oz. se pojavljajo skozi nove težave.
Začelo se je tako:
1. Kupil sem letnik 2001 toyoto corollo (facelift model), na katerem se je po nekaj dneh vožnje izkazalo, da se je prejšnja lastnica zaletela s kolesom v pločnik ampak ni zvila platišča (čudež ženski).
2. Po treh optikah in po mojem tarnanju da kolo ni naravnost (se je videl močan negativen camber na desnem kolesu na uč) so postavili vasrvago zraven in ugotovili, da je zvit amortizer.
3. Zamenjam amortizerje spredaj z monrojevimi (ta boljšimi) in ko se zadeva postavi na cesto avto začne " hodit po cesti", nakar se po pregledu ugotovi, da je tudi roka zvita takoj za končnikom.
4. Zamenjam desno roko in končnik (roka in končnik sta iz ANET-a in ne original TOYOTA), kar privede do tega da avto ne "hodi" več po cesti ampak se pelje..........naravnost.......dokler..........ne pritisnem na zavoro
5. Nadaljni pregled zavor na valjih in zavore primejo v 1% natančno, ampak hitreje kot se peljem večje težave so:
Težava:
Dokler držim plin se avto pelje naravnost in lahko tudi spustim volan, pa se bo peljal 3 km naravnost
Ko pa spustim plin avto rahlo desno potegne ampak skoraj neobčutno (mogoče že moj občutek)
Ko pa na zavoro pritisnem avto potegne močno desno, tako da moram malo volan levo zavit da gre naravnost.
Če je imel kdo kakšno podobno težavo z besedo na dan, ker jaz ne vem kaj je narobe in vsi govorijo da ni nobenega lufta (čeprav ga tudi prej ni bilo pa vse je bilo ravno,....kao)?
Začelo se je tako:
1. Kupil sem letnik 2001 toyoto corollo (facelift model), na katerem se je po nekaj dneh vožnje izkazalo, da se je prejšnja lastnica zaletela s kolesom v pločnik ampak ni zvila platišča (čudež ženski).
2. Po treh optikah in po mojem tarnanju da kolo ni naravnost (se je videl močan negativen camber na desnem kolesu na uč) so postavili vasrvago zraven in ugotovili, da je zvit amortizer.
3. Zamenjam amortizerje spredaj z monrojevimi (ta boljšimi) in ko se zadeva postavi na cesto avto začne " hodit po cesti", nakar se po pregledu ugotovi, da je tudi roka zvita takoj za končnikom.
4. Zamenjam desno roko in končnik (roka in končnik sta iz ANET-a in ne original TOYOTA), kar privede do tega da avto ne "hodi" več po cesti ampak se pelje..........naravnost.......dokler..........ne pritisnem na zavoro
5. Nadaljni pregled zavor na valjih in zavore primejo v 1% natančno, ampak hitreje kot se peljem večje težave so:
Težava:
Dokler držim plin se avto pelje naravnost in lahko tudi spustim volan, pa se bo peljal 3 km naravnost
Ko pa spustim plin avto rahlo desno potegne ampak skoraj neobčutno (mogoče že moj občutek)
Ko pa na zavoro pritisnem avto potegne močno desno, tako da moram malo volan levo zavit da gre naravnost.
Če je imel kdo kakšno podobno težavo z besedo na dan, ker jaz ne vem kaj je narobe in vsi govorijo da ni nobenega lufta (čeprav ga tudi prej ni bilo pa vse je bilo ravno,....kao)?
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Meni zavore na tehničnem (na valjih) kažejo skoraj nič razlike, ko pa zabremzam me pa potegne v eno stran. In to je posledica zanič klešč. Menjaj še klešče - oboje z novimi. Resda nekaj stane, vendar ti bo to rešilo tvoje probleme. Jaz se sicer ne vozim hitro in jih zato ne bom menjal, dokler kej stran ne pade.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Enkrat smo imeli podoben problem na Avensisu, ko je isto bil kupljen avto pred tem pa karamboliran in zelo slabo popravlen..avto ni imel nobene lege na cesti.. pa smo po podrobnih primerjavah opazili da je bila zvita desna obesa (krak) in sicer v zgornjem delu kjer je vpet amortizer. Po zamenjavi je bilo vse normalno..
Včeraj smo pregledali komplet podvozje in vse elemente (4 ure dela samo za pregled) in končna ugotovitev je:
- nova roka (kopija) ima mehkejše oz. slabše kvalitete selene in vse gumice ter jih bolj potegne kot originalno 7 let staro
- tudi z pajsarjem se opazi razlika pri nategu gume
Tako da bom ta teden zamenjal še nasprotno roko z kopijo in teoretično bi morale biti OK.
Amortizerji so pa novi, ker so bii zviti. Vse kar je bilo zvito in ukrivljeno sem zamenjal, pa tudi avto sem dal za vsak slučaj na mizo ampak je OK.
Javim ko zamenjam. V naspornem primeru bom poiskal še za kakšno mnenje.
- nova roka (kopija) ima mehkejše oz. slabše kvalitete selene in vse gumice ter jih bolj potegne kot originalno 7 let staro
- tudi z pajsarjem se opazi razlika pri nategu gume
Tako da bom ta teden zamenjal še nasprotno roko z kopijo in teoretično bi morale biti OK.
Amortizerji so pa novi, ker so bii zviti. Vse kar je bilo zvito in ukrivljeno sem zamenjal, pa tudi avto sem dal za vsak slučaj na mizo ampak je OK.
Javim ko zamenjam. V naspornem primeru bom poiskal še za kakšno mnenje.
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Problem je še vedno prisoten. Zamenjali smo tude nasprotno (levo) roko in se je avo peljal isto.
Problem je v tem, da ko se kolo razbremeni, spusti gas potegne avto narahlo desno, ko pa pritisnkem na zavoro potegne pa še bolj desno.
Drugi problem, ki je pa po vsej verjetnosti povezan s prejšnjim pa je: ko zavijem volan do konca desno in se zapeljem 1m naprej (ali več, to je npr parkiranje v box desno naprej) ostane volan do konca zavit in se ne vrne, ko bi pretehtal ali se zataknil, ko zapeljem nazaj se pa "odhakla" in normalno vrne iz skranjega položaja. Ta problem ni prisoten pri suhem zavijanju na mestu, kjer volan vedno vrne iz končnega položaja. Volan ima točno enako obratov v obe strani.
To sta dve moji težavi, ki meni delujeta povezani in nihče ne najde rešitve.
Problem je v tem, da ko se kolo razbremeni, spusti gas potegne avto narahlo desno, ko pa pritisnkem na zavoro potegne pa še bolj desno.
Drugi problem, ki je pa po vsej verjetnosti povezan s prejšnjim pa je: ko zavijem volan do konca desno in se zapeljem 1m naprej (ali več, to je npr parkiranje v box desno naprej) ostane volan do konca zavit in se ne vrne, ko bi pretehtal ali se zataknil, ko zapeljem nazaj se pa "odhakla" in normalno vrne iz skranjega položaja. Ta problem ni prisoten pri suhem zavijanju na mestu, kjer volan vedno vrne iz končnega položaja. Volan ima točno enako obratov v obe strani.
To sta dve moji težavi, ki meni delujeta povezani in nihče ne najde rešitve.
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Da je neoriginalni del preprosto zanic ker ima tako mehke selene niste razmisljali? Sedaj imas dve roki s premehkimi seleni, ki opletata po svoje.s.hio napisal/-a: končna ugotovitev je:
- nova roka (kopija) ima mehkejše oz. slabše kvalitete selene in vse gumice ter jih bolj potegne kot originalno 7 let staro
- tudi z pajsarjem se opazi razlika pri nategu gume
- RedBull
- Pozor, Moderator na a.com!
- Prispevkov: 165
- Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
- Kraj: okolica kranja
Zdaj si pa že malce več stvari povedal,tako da ta tvoj vzrok napake lahko izhaja iz tega,ko omenjaš,da se ti volan ne povrne v prvotno lego.
Najprej preverite,križne zglobe od volanske letve oz. volanskega droga,če vsi migajo,tako kot morajo... če je to ok,potem je problem v optiki oziroma v kotu zaostajanja.
Najprej preverite,križne zglobe od volanske letve oz. volanskega droga,če vsi migajo,tako kot morajo... če je to ok,potem je problem v optiki oziroma v kotu zaostajanja.
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
Hudič je v tem, da ima roka, ki so mi jo zmontirali 1 leto garancije (ker je vgrajena pri njih) in se ne dajo prepričat, kljub teženju da je zanič (zato sem našel tretje mnenje).
Glede teh ki so optiko delali je komaj ta tretji videl da je naklon kolesa napačen (s pol metra se je na uč vidlo da kolo zgoraj visi ven 3 cm) in da je amortizer zvit potem ko je bil amortizer nov se videlo tudi zaostajanje kolesa ampak ne na uč ampak z meritvami (1,6 cm).
Jaz sumim tudi, da je težava v volanu, ker sem čez vikend imel čas in zapeljal k sosedu na kanal (kasneje razložim zakaj) da bi videl kaj je spodaj, ker se v delavnici v temi ne vidi. I nekdo je že nekaj menjal pod manšeto volana na desni (ali kakšen notranji končnik ali nekaj podobnega) in zgleda narejeno polprofesionalno. Sosed mi je predlagal (pa sploh ni mehanik) naj avto dvignem in poskusim pri ugasnjenem avu počasi obračat kolesa da vidim če se kaj zatika ali če gladko teče volan (izkušnje včasih več prinesejo kot leta šolanja in šraufanja).
ZAkaj sem dal na kanal. Zaradi podobne težave kot sem imel pri Oplu in sicer ko se je avto dvignil ni bilo lufta ko sem ga dol dal je pa šklepetalo, ker ko si avto dvignil so se gumice zašponale in niso imele lufta.
Moram videti kakšne so ugotovitve glede volana, za več se bom pa še javil. Sem pa 100% da je ena butasta fora.
Glede teh ki so optiko delali je komaj ta tretji videl da je naklon kolesa napačen (s pol metra se je na uč vidlo da kolo zgoraj visi ven 3 cm) in da je amortizer zvit potem ko je bil amortizer nov se videlo tudi zaostajanje kolesa ampak ne na uč ampak z meritvami (1,6 cm).
Jaz sumim tudi, da je težava v volanu, ker sem čez vikend imel čas in zapeljal k sosedu na kanal (kasneje razložim zakaj) da bi videl kaj je spodaj, ker se v delavnici v temi ne vidi. I nekdo je že nekaj menjal pod manšeto volana na desni (ali kakšen notranji končnik ali nekaj podobnega) in zgleda narejeno polprofesionalno. Sosed mi je predlagal (pa sploh ni mehanik) naj avto dvignem in poskusim pri ugasnjenem avu počasi obračat kolesa da vidim če se kaj zatika ali če gladko teče volan (izkušnje včasih več prinesejo kot leta šolanja in šraufanja).
ZAkaj sem dal na kanal. Zaradi podobne težave kot sem imel pri Oplu in sicer ko se je avto dvignil ni bilo lufta ko sem ga dol dal je pa šklepetalo, ker ko si avto dvignil so se gumice zašponale in niso imele lufta.
Moram videti kakšne so ugotovitve glede volana, za več se bom pa še javil. Sem pa 100% da je ena butasta fora.
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Z optiko sem tudi jaz imel križe in težave. Pri stipiču v lj je ni znal naštelat dobro, Špan je zajebal toliko, da bi od oka jaz boljše naštelal. V 3 mesecih znotraj ni bilo več profila. Potem jo je delal Jeršinovič na vrhniki. Še vedno znotraj pobiralo profil. Potem mi je pa en iz predjame pri postojni zadevo zrihtal kot je treba. Vse kar je bilo treba je bilo zadevo malo na roke pomerit pa je.LAKI napisal/-a:Mene pa čudi kdo zaboga ti je delal optiko da ni ugotovil napačnega nagiba in zaostajanaja kolesa To je osnova za dobro opravljeno optiko.
Se strinjam s teboj alan. Zadeve sem moral sam zmerit, da smo pogruntali krivo roko in amortizer, ker drugače bi še danes hodil avto po cesti.
Za zadeve bolj konkretno premerit pa žal ne morem sam ampak morata biti dva pa še prave mere avta je potrebno imet. Včeraj sem klical k Lovšetu in me je ta prvo vprašal kje sem optiko delal, ker baje ima zelo malo delavnic prave mere za moj avto (pač redkost samega vozila) in naredijo celo štalo.
Jutri gre avto k mehaniku, ki dela na toyoti in šraufa tudi sam doma, ki ima tudi vse mere tako da upam na boljše.
p.s.: Alan še vedno te imam v mislih in če ta ne pogrunta nič se bova slišala.
Za zadeve bolj konkretno premerit pa žal ne morem sam ampak morata biti dva pa še prave mere avta je potrebno imet. Včeraj sem klical k Lovšetu in me je ta prvo vprašal kje sem optiko delal, ker baje ima zelo malo delavnic prave mere za moj avto (pač redkost samega vozila) in naredijo celo štalo.
Jutri gre avto k mehaniku, ki dela na toyoti in šraufa tudi sam doma, ki ima tudi vse mere tako da upam na boljše.
p.s.: Alan še vedno te imam v mislih in če ta ne pogrunta nič se bova slišala.
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Pri nas se pred optiko preverijo vsi končniki in z pajserjem vsi seleni. Gume morajo imeti pravilen tlak. Nekatere avte je potrebno obtežit za pravilno nastavitev. Optika pokaže: stekanje, zaostajanje in nagib. Na koncu se stekanje preveri z ročno merilno palico. Ziher je ziherLenny napisal/-a:Z optiko sem tudi jaz imel križe in težave. Pri stipiču v lj je ni znal naštelat dobro, Špan je zajebal toliko, da bi od oka jaz boljše naštelal. V 3 mesecih znotraj ni bilo več profila. Potem jo je delal Jeršinovič na vrhniki. Še vedno znotraj pobiralo profil. Potem mi je pa en iz predjame pri postojni zadevo zrihtal kot je treba. Vse kar je bilo treba je bilo zadevo malo na roke pomerit pa je.LAKI napisal/-a:Mene pa čudi kdo zaboga ti je delal optiko da ni ugotovil napačnega nagiba in zaostajanaja kolesa To je osnova za dobro opravljeno optiko.
Mojster je našel napako in sem vesel da zadeva dela. Samo še par fines je treba popravit.
Skratka: Napaka je bila v novi roki, zadnji silen (oz. jabolček) je imel tako minimalen luft, da ga je japonc zaznal in ni delal kot je treba (To je ko daš italijankso roko na japonski avto).
Tako da smo to že obnovili in dela, Zdaj smo pogruntali da je stara roka že malo zdelana in je pojav v kontra, takoi da gre tudi ta na obnovo v Vargalant, potem pa samo še finesa.
Pa tudi težavo z volanom smo našli. Pri Lovšetu so malček čarali, torej so menjali notrani končnik in semering ampak ko so volansko letev nazaj gor dali so jo premaknili in narobe zmontirali, tako da je mojster to premaknil in sedaj stoji volan postrani, ker so pri že omenjenem servisu rešili svojo napako tako da so za 1 zob premaknili volanski obroč (skratka: umetniki).
V Torek gre avto na končno obdelavo in bo zrihtano.
Skratka: Napaka je bila v novi roki, zadnji silen (oz. jabolček) je imel tako minimalen luft, da ga je japonc zaznal in ni delal kot je treba (To je ko daš italijankso roko na japonski avto).
Tako da smo to že obnovili in dela, Zdaj smo pogruntali da je stara roka že malo zdelana in je pojav v kontra, takoi da gre tudi ta na obnovo v Vargalant, potem pa samo še finesa.
Pa tudi težavo z volanom smo našli. Pri Lovšetu so malček čarali, torej so menjali notrani končnik in semering ampak ko so volansko letev nazaj gor dali so jo premaknili in narobe zmontirali, tako da je mojster to premaknil in sedaj stoji volan postrani, ker so pri že omenjenem servisu rešili svojo napako tako da so za 1 zob premaknili volanski obroč (skratka: umetniki).
V Torek gre avto na končno obdelavo in bo zrihtano.
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
No zadeva je bila v soboto rešena:
Na koncu je tako zgledalo, da sem si vzel čas, meter in špago ter vse premeril in nastavil optiko doma v garaži, ker sem bil že pošteno jezen in živčen z vse šalabajzarskimi mehaniki.
Avto se zdaj pelje kot poezija. Končno sem zamenjal obe roki in se je stvar lahko sploh vzpostavila.
Velja pa novo pravilo, ki ga do sedaj nisem poznal: Pri avtomobilu evropske znamke dela vse če je nekje v merah (po optiki) torej dopušča določena odstopanja ki so predvidena. Pri japoncu pozabi na odstopanja, točno ali pa nič.
Na koncu je tako zgledalo, da sem si vzel čas, meter in špago ter vse premeril in nastavil optiko doma v garaži, ker sem bil že pošteno jezen in živčen z vse šalabajzarskimi mehaniki.
Avto se zdaj pelje kot poezija. Končno sem zamenjal obe roki in se je stvar lahko sploh vzpostavila.
Velja pa novo pravilo, ki ga do sedaj nisem poznal: Pri avtomobilu evropske znamke dela vse če je nekje v merah (po optiki) torej dopušča določena odstopanja ki so predvidena. Pri japoncu pozabi na odstopanja, točno ali pa nič.
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.