Stran 2 od 2

Objavljeno: 03 Jun 2009, 18:15
Napisal/-a s.hio
Problemi z podvozjem tega presnetega japonca se kar vrstijo.

Ko sem že mislil da je zadeva rešena pride na dan nova težava.

Od kar sem zadevo "rešil" sem se vozil sam in se je avto peljal kot pravljica brez kakšnih težav ali pa sem imel v avtu 4 ljudi pa je blo tudi vse kul. Pred nekja dnevi sva se pa skupaj s punco peljala in sem zaznal da avto spet vleče (sem ga hotel že v graben porinit kurbo) in sicer kar precej agresivno in lahko rečem da ima lastno voljo.

Včeraj sem se pa vozil sam in se avto pelje kot po tirnicah, ko pa zapeljem kolega mi reče da se mi avto čudno obnaša in res spet vleče (ko dam gas levo in ko ga spustim desno). Nato se on pelje sam in glej ga zlomka ne vleče nič in reče da sem jaz čuden. Ker mi firbec ni dal miru sem se usedel zraven ter sva se zapeljala cca 1km na pir in avto vleče nenormalno.

Torej končna ugotovitev: Ko sedi v avtu samo voznik avto ne vleče nikamor če bi ga ubil. Ko pa v avtu sedita dva (ne več in samo spredaj) avto vleče kot bi bil totalno iz faze.

Spet ideja, mogoče zato ker smo pretežki (jaz 85 kil, kolega pa tudi). Smo poskusili test z manjšimi obtežitvami (mojo punco) in tudi vleče, 30kg kanister poliestra: tudi vleče, brez nič na sovoznikovem sedežu nič ne vleče.

Ima kdo kakšno idejo, ker danes je bil avto na optiki (ponovo) in zadeve niso rešili?
Gume nimajo problemov, ker so nove, feltne so 110% ravne, vse spodaj je novo.

Objavljeno: 03 Jun 2009, 19:54
Napisal/-a Mitja
Optiko lahko narediš še 100x pri 100 različnih pa ne bo pomagalo. "optika" pri tvojem avtu pomeni samo stek spredaj, ta pa ne more vplivati na to da avto vleče.

Tudi seleni, zglobi.... so v redu. Že pri prejšnjih rokah, pri "italijanskih" in zdajšnjih. Avto mora biti nekje zategnjen, mogoče most ne stoji naravnost, ali je avto malo zavit v banano.....

A maš od kje kak izpis? Kako je zaostajanje (castor) spredaj?

Objavljeno: 03 Jun 2009, 22:58
Napisal/-a s.hio
Moj avto ima stekanje tudi zadaj, ampak to ni važno.

Edina varianta je da je most narobe gor, kar je že bilo 2x premerjeno ali pa da je karoserija zvita (japonci so imeli slab dan ko so avto švasali)

Avto zažgat pa drugega kupit.

Objavljeno: 04 Jun 2009, 07:58
Napisal/-a s.hio
Podatki iz optike:
Slika
Slika

Klikni na sliko za večji format. Še enkart ponavljam avto pelje naravnost ko v njem sedi samo voznik, ko sedita dva spredaj in prazno zadaj pa vleče na vse strani. Pred optiko avto ni vlekel ampak je stal volan postrani (sedaj stoji naravnost)

Ali priporočate da zapeljem avto na ravnalno mizo?

Objavljeno: 05 Jun 2009, 11:25
Napisal/-a Mitja
Jaz bi najprej dal avto še enkrat na optiko in potem spremljal podatke.
Notri naj se vsede najprej eden, potem pa še sopotnik in primerjaj podatke. Neka razlika bo, ampak bi bilo treba videti kje.

Glede na to, da je zvilo amortizer bi ugibal da je zvilo tudi premnik (aksšenkl po kmečko). Zaradi tega lahko nastaviš optiko normalno, ko je pa avto obtežen se pa spremenijo nagibi. Nekaj je normalno, ampak v tvojem primeru zna biti preveč.

Nagib na desnem kolesu je zelo blizu 0 in je možno da gre v + ko se še nekdo vsede zraven. Nagibi načeloma ne vplivajo na to da avto vleče, lahko je velika razlika med obema kolesoma, ampak če je eden v +, drugi pa v - pa lahko. Avto ponavadi vleče pri večjih razlikah v zaostajanju (caster), ampak pri tebi kot je razvidno iz izpiska to ni problem.

Objavljeno: 05 Jun 2009, 16:57
Napisal/-a s.hio
Zakaj pa tega v vaši delavnici noče nihče naredit oz tega mi ni nihče znal prej priporočat ampak sem dvakrat plačal brez nobene ugotovitve?

To lahko v ponedeljek že zjutraj zrihtamo. Damo avto na optiko, postavimo noter enega zmerimo, se vsede noter še en na sovoznikovo stran, vidimo kaj se dogaja in potem najdemo še enega ta mladega mehanika in ga damo v prtljažnik pa spet vidimo kaj se zgodi.

Hvala in se vidimo v ponedeljek.

Objavljeno: 05 Jun 2009, 21:46
Napisal/-a urosr
s.hio napisal/-a: Avto zažgat pa drugega kupit.
u sloveniji se dela mal drugace:

Avto prodat pa drugega kupit.

drgac pa dobr si da se se ti ljubi ukvarjat s tem, jst bi ga ze zdavnej polil z bencuni pa przgav, prej pa fajn zavaroval :D

Objavljeno: 05 Jun 2009, 22:05
Napisal/-a jeaka
urosr napisal/-a:
s.hio napisal/-a: Avto zažgat pa drugega kupit.
u sloveniji se dela mal drugace:

Avto prodat pa drugega kupit.

drgac pa dobr si da se se ti ljubi ukvarjat s tem, jst bi ga ze zdavnej polil z bencuni pa przgav, prej pa fajn zavaroval :D
Isto bi jst naredu

Objavljeno: 05 Jun 2009, 23:11
Napisal/-a Mitja
Js sm do konca tega tedna na bolniški, nasledn pa na dopustu.

Mislim da ti je obakrat delal nekdo ki misli da je optika nastavitev steka spredaj. Nisem pa bil nikoli zraven ko se je delala optika.
Drugače so pa najtežji in ponavadi nerešljivi problemi ko avto vleče. Če ne vleče zaradi gum se ponavadi ne reši, ker se ne da nič nastavljati. Tudi pri tvojem mi je ta ideja o nagibu padla šele po tvojem zadnjem postu ko si rekel da je drugače ko imaš sopotnika zraven. Tudi če bi ti delal jaz od začetka verjetno ne bi prišel takoj na to idejo, pa tudi to je samo ideja, ni rečeno da bo za tem v redu. Zaradi tega ti tudi vsak raje reče da ne ve, kot da ti reče da je problem v 500 eur premniku, avto bi pa potem še vedno šel po svoje.

Objavljeno: 07 Jun 2009, 20:35
Napisal/-a s.hio
Da se mi ukvarjat, ker me žre huj k baba serpentinška (malo v slengu napisano).

Avto mi je všeč in bi rad malce posodobil tudi podvozje na tem avtu ampak ne moram zadeve ne nižan in menjat stabilizatorjev, dokler nimam zadeve urejene.

Se pa razmislil, da če je res to kar meni Mitja se bo dalo zadevo rešit. Zadeva sedaj ni več tako huda in se z avtom ne bom ubil ampak je meni občutna, ker se skozi vozim. Če stvar ni vleiko zvita se bo skoraj zagotovo dalo rešit z asimetričnim vijakom na amortizerju da malce spremenimo nagib kolesa.

@Mitja: Jaz sem pa itak v Švici do 22.6. in se bom oglasil pri tebi po dopustu.

Ko uredim pa predstavim voz.

Re: Težava z podvozje Toyota Corolla

Objavljeno: 06 Nov 2009, 13:32
Napisal/-a s.hio
Prišla je zima in z njo nove gume in originalna platišča. Po zadnjem posegu pri Španu nisem preizkusil na originalnih platiščih. Zdaj, ko so gor dobre gume in originalna platišča pa zadeva nič ne vleče več. Mislim da so tudi gume malček vplivale, pa ET platišč.

Re: Težava z podvozje Toyota Corolla

Objavljeno: 10 Nov 2009, 02:14
Napisal/-a eFxx
Si ziher da ni punca shujšala? :metallica :banana:

Re: Težava z podvozje Toyota Corolla

Objavljeno: 10 Nov 2009, 07:49
Napisal/-a croma_man
močna mož :lol:

Re: Težava z podvozje Toyota Corolla

Objavljeno: 10 Nov 2009, 22:03
Napisal/-a UrosS
kaj pa če na feltnah nimaš centrov dobrih, pa se ob večjih kilah na eni strani malenkost posede?...

samo naglas razmišljam, vem da je ideja neumna, ampak ponavad je kej neumnega, da noben ne najde

Re: Težava z podvozje Toyota Corolla

Objavljeno: 11 Nov 2009, 08:07
Napisal/-a drmo
UrosS napisal/-a:kaj pa če na feltnah nimaš centrov dobrih, pa se ob večjih kilah na eni strani malenkost posede?...

samo naglas razmišljam, vem da je ideja neumna, ampak ponavad je kej neumnega, da noben ne najde
Pol bi tresl k 100matr...

Lahk tud guma vleče. Jest sm pr seb zamenu gume spredi zadi pa je blo boljš.

Re: Težava z podvozje Toyota Corolla

Objavljeno: 11 Nov 2009, 12:33
Napisal/-a eFxx
Sej res... premeri profil na levi in desni strani gume.. ce je na eni strani guma bolj obrabljena, potem se ob dodatni obremenitvi avto malo posede in spremeni naklon (camber), pa pride do efekta stožca na gumi in jo vleče.