Stran 1 od 2

Objavljeno: 29 Dec 2004, 19:08
Napisal/-a RedBull
hmm ja avto ne bo imel moči...tud šel bo veliko slabše kaj še poveča se poraba...kaj drucga bodo pa še ostali povedali če sm kaj pozabu

Objavljeno: 29 Dec 2004, 19:13
Napisal/-a Mitja
Na čemu in katerega letnika bi to bilo?

Objavljeno: 29 Dec 2004, 20:06
Napisal/-a _BANDIT_
Hjam, jest bi najprej preveru vžigalne kable.

Zdele, k je noč, odpri havbo in zalavfaj mašino. Podrobno preglej okrog kablov, če kje kakšen prebija na maso. Sej se fajn vidi, če prebija, k dela tako modro svetlobo. Pa če takoj ne boš opazil mal premakni kable itd..

Ali ima tvoj motor še razdelilno kapo in notri prstan, ki se vrti?

Če ima, je lahko ta kapa počena, lahko maš znucane kontakte ali pa vlago v tej kapi. Vzemi dol razdelilno kapo, jo znotraj malo pošpricaj z WDjem in zbriši do suhega.

Ne vem, kako bi čekiral LMM. Probaj ga odklopiti za foro in boš videl, če bo kaj drugače.

Možno je tudi, da te jebe senzor glavne gredi.

Če je to, potem bo treba najprej na tester in boš takoj videl, pri čem si.

Objavljeno: 29 Dec 2004, 20:20
Napisal/-a RedBull
mal off topic ampak vseeno (drgač pa zbrište) zadnč pride en tip z meganom...pa tko prbije men avto nikamor ne gre pa tko čudn laufa...a je lohka zračn filtr zamašen k ga dolg že nism menju....no avto mu je pa po dveh cilindrih laufu...k mu je razdelilna tuljava crknla

sam je res tako prbu da sm res sam :iz_stola_padu:

Objavljeno: 29 Dec 2004, 20:33
Napisal/-a Mitja
LMM probaj tako, da ga izklopi in prižgi motor. Če bo kako sekundo dlje kot ponavadi verglal, ali pa takoj ugasnil potem dela. Ni pa nujno, da je pri tvojem avtu enako. Ti stari LMMji redko crknejo. Ponavadi je napaka na napeljavi.

Če tester ni delal je lahko več stvari. Lahko imaš samo slab kontakt na konektorju na avtu. Če računalnik ne bi delal ne bi niti mogel prižgati avta. Predvidevam, da je bil motor naknadno vgrajen v avto. Ali je tester že bil kdaj priklopljen na avto?

Če so kabli in kapa OK bi jaz potem izklopil lambdo. Mogoče imaš celo 2. Ta se kaže pri vsaki znamki drugače, ampak na Escortu 1.6 je avto delal enako, vsi smo pa sumili kapo, kable ali svečke. V bisvu so bili simptomi enaki, s tem, da je avto delal vsak dan slabše. V roku enega tedna je še komaj delal.

Objavljeno: 29 Dec 2004, 20:40
Napisal/-a Pugi
Ej za tele simptome je lahko miljontisoč razlogov... Matr... Mah tud js sm se na 3 cilindre že vozu parkat, sploh na dragih.. Sčekirej svečke, če je kera počena.

Maš pa tud celga fuka senzorjev, ki lahko zajebavajo. Od LMM pa do nadtlačnega, senzorja gredi.. fak. Sam pomoje bi tester spoznal, če bi ker senzor fukal....

Objavljeno: 30 Dec 2004, 11:24
Napisal/-a Eddy
Ja moje mnenje je pa tako: moja corsica ima vsake toliko podobne probleme in sem se spravil ugotavljati napake..
Najprej snami dol LMM in ga dobro očisti(kakšen sprey ki razmaščuje)ga zmontiraj nazaj in probaj..
Potem poglej to kaj ti je Mitja napisal,razdelilno kapo pa to,nevem kako ma to 2,5 narejeno,vendar ne škodi če tudi to očistiš in poskusiš..
Oplove konektorje do teh raznih senzorjev je treba vsake toliko časa opomniti na delovanje in malo pregibati žice z roko;
Vžigalni kabli in tuljave so večkrat problemi pri Oplih,ne mislit da jih pluvam(mel sm že 3 in ga mam enga še vedno)ampak pač se zavedam tega da jih kej jebe včasih...
Prav tako se spomni kdaj si nazadnje svečke menjal in če so sploh taprave za ta tip motorja?

Poročaj o napredku pa ti bom še kaj bolj podrobno napisal...
LP Eddy

Objavljeno: 30 Dec 2004, 14:48
Napisal/-a _VeNoM_
čudn noben ni napisu težava z compom!saj pr men je bil problem k sm menju comp od felicie z octavijinim!avto je dajal simptome da te kakat prime!

drgač pa ti predlagam da prečikeraš kable in radkapo itd.... saj je bandit napisu!


lp venom

Objavljeno: 30 Dec 2004, 16:05
Napisal/-a Pugi
irCAR81 napisal/-a:Opazu sm še neki.. k sm avto pržgal je lička za mašino gorela tko like 1 sec... no dons sm odklopu akumulator, pa mal spucu razne kontaktke. Zakurblu avto, delu je k šus... pelu ene 20 km... k se je ogrel sm ga raztišu. Vse je špilal ko da ni nč. Bomo vidl.. ne da se mi 50 km delat in ugotovit da avto še zmer drka ker bom sam še bl živčn.
Potem je vrjetno komp kej fukal. Priporočam ti, da ko odklopiš kable, počakaj 15 minut, da se vsi kondenzatorji spraznejo. Tako se resetira tudi komp in voila. Men je to že ene parkat pomagal... Namesto CTRL ALT DEL :D

Objavljeno: 30 Dec 2004, 23:22
Napisal/-a RedBull
Evo zjutri k sm pucu kontakte sm odklopu + na akumulatorju.
ne mislm bit pametn...sam naslednjič raj minus odklop...da ne bo kakšnega k...naredu k če minus dol daješ pa se s klučem zadaneš ob maso al pa kam drugam,nima kaj bit...v kontra primeru pa nastane lohka stik...

Objavljeno: 31 Dec 2004, 01:28
Napisal/-a Pugi
Ne kapiram tele fore z minusom... Ponavad se zmer + odklop... Sj s tistim kablom ne morš nč narest...

Objavljeno: 31 Dec 2004, 01:35
Napisal/-a Eddy
Saj ubistvu je vseeno kateri pol odklopiš,samo mene so učili da prvo odklopim minus nato plus,če hočem sprazniti kondenzatorje pa pol k sta oba dol jih skupaj dat za okoli 60sekund...pa tudi če se odklapla kateri od polov se vedno minus odklop....tako je in gotovo...bojo že majstri vedl o čem govorim.. :rastaman

Objavljeno: 31 Dec 2004, 10:56
Napisal/-a Zune
Jaz sem se enkrat pogovarjal z enim majstrom in mi je reku, da je v LMM tista nitka, ki meri pretok zraka, prevlečena z nekim grafitnim premazom. To je mikro tenki premaz, ki je zelo občitljiv in je reku, da nimaš kaj to pucat, ker gre tisto takoj dol in nisi nč naredu. Potem so pa tukaj športni filtri s katerih prši olje in se sčasoma nabere na nitki in gre stvar v večna lovišča. Ta človek je res mojster za elektroniko in jaz mu verjamem, tako da nima smisla stvar pucat.

P.S. Sej vidim, da si že rešu problem ampak glede na naslov teme bo to verjetno še kdaj kdo bral.

Lp! Denis

Objavljeno: 31 Dec 2004, 12:03
Napisal/-a Pugi
Zune napisal/-a:Jaz sem se enkrat pogovarjal z enim majstrom in mi je reku, da je v LMM tista nitka, ki meri pretok zraka, prevlečena z nekim grafitnim premazom. To je mikro tenki premaz, ki je zelo občitljiv in je reku, da nimaš kaj to pucat, ker gre tisto takoj dol in nisi nč naredu. Potem so pa tukaj športni filtri s katerih prši olje in se sčasoma nabere na nitki in gre stvar v večna lovišča. Ta človek je res mojster za elektroniko in jaz mu verjamem, tako da nima smisla stvar pucat.

P.S. Sej vidim, da si že rešu problem ampak glede na naslov teme bo to verjetno še kdaj kdo bral.

Lp! Denis
Ni pri vseh enako to narjen veš, tako da je čist relativno. Js sm ga že pucal, samo sem kar malo spihal okoli (mam enga za rezervo :D), pa je blo čist vredu.

Je pa ta fora ja, da se faking hlapi od olja gor nabirajo in je zarad tega fuk.,

Objavljeno: 02 Jan 2005, 16:55
Napisal/-a andrej777
Mi lahko prosm en pove kaj je LMM. Pa ne se smejat.

Aja pa vsi lepo pozdravljeni. Sem nanov tuki gor. Mal več sam na avtomobilizmu od zdej naprej pa zgleda tut tuki.

Objavljeno: 02 Jan 2005, 18:11
Napisal/-a Eddy
andrej777 napisal/-a:Mi lahko prosm en pove kaj je LMM. Pa ne se smejat.

Aja pa vsi lepo pozdravljeni. Sem nanov tuki gor. Mal več sam na avtomobilizmu od zdej naprej pa zgleda tut tuki.
LMM je senzor masnega pretoka zraka...meri količino in temperaturo vsrkanega zraka v motor..to je nemška kratica za neki LUFT ME....pol pa nevem bojo fantje nadaljeval...
Uglavnem brez tega novejši motorji niso zmožni delovati normalno...

Drgač pa welkome...pa preber Pugijeva navodila o uporabi foruma....pa jim sledi sveto...
:D

Objavljeno: 02 Jan 2005, 18:30
Napisal/-a _BANDIT_
_VeNoM_ napisal/-a: drgač pa ti predlagam da prečikeraš kable in radkapo itd.... saj je bandit napisu!


lp venom
Ammm, verjetno si mislil verteiler kapo ? #-o

Upam no.....

Objavljeno: 02 Jan 2005, 18:34
Napisal/-a maky
Eddy napisal/-a: LMM je senzor masnega pretoka zraka...meri količino in temperaturo vsrkanega zraka v motor..to je nemška kratica za neki LUFT ME....
luft masse messer (črkovanje v švabščini ni moja vrlina)

se pa ne strinjam da ne morejo delovati brez. delajo že sam več sisajo... probi pa jo odklopi... boš vidu da avto normalno dela.

Objavljeno: 02 Jan 2005, 18:36
Napisal/-a Eddy
maky napisal/-a:
Eddy napisal/-a: LMM je senzor masnega pretoka zraka...meri količino in temperaturo vsrkanega zraka v motor..to je nemška kratica za neki LUFT ME....
luft masse messer (črkovanje v švabščini ni moja vrlina)

se pa ne strinjam da ne morejo delovati brez. delajo že sam več sisajo... probi pa jo odklopi... boš vidu da avto normalno dela.
Ja moj dela...toyote katere popravljam na šihtu pa ne zato sem napisal da novejši avti ne delujejo...vsaj pri toyoti je tko,odklopiš ga in crkne...thats all

Objavljeno: 02 Jan 2005, 18:37
Napisal/-a maky
japonska jajca :D :D :D

sicer mava oba delno prav: novejši in elektronsko bolj izpopolnjeni res ne delajo. malo starejši (po tehnologiji) pa delajo z omejitvami.