Zanima me ali je možno narest GT/T hibrid. Se pravi predelat klasično T3 turbino od Lanice na kroglične ležaje.
Tale stric tole ponuja:
http://www.scara73.it/turbine/turbo2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ampak mi pa ni jasno a to kr pašejo kosi med sabo in vzameš CHRA od GT in nabiješ gor vetrnice in polže od T pa špila ali kako? Se je že kdo kaj igral s tem?
GT, T,....Garrett incest
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
Re: GT, T,....Garrett incest
Samo ohisja lahko prestavis. CHRA je sestavljen iz komplet turbine razen izpusnega in sesalnega ohisja.
Vsaj tak pride ven iz Garretta. Vzames ball bearing tubino po želji izberes T3 izpusno ohisje da pase direkt na
obstojeci izpusni kolektor ter ustrezno majhno T3 sesalno ohisje. (priklop na zracni filter ter na intercooler)
Vsaj tak pride ven iz Garretta. Vzames ball bearing tubino po želji izberes T3 izpusno ohisje da pase direkt na
obstojeci izpusni kolektor ter ustrezno majhno T3 sesalno ohisje. (priklop na zracni filter ter na intercooler)
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: GT, T,....Garrett incest
Če lahko prašam neki podobnga... Je pri garrett T3 (lancia delta - izpušni del kot na slikah z linka), možno zamenjat samo sredinski del (lezajno ohišje)? izpušni del pa paše na use T3 turbine, al je kaka razlika med ohišjem in veternico?
Hvala
LP Nejc
Hvala
LP Nejc
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
Re: GT, T,....Garrett incest
Pri navadnih T serijah lahko menjavas kot hoces. Katerokoli T3 ohisje gre na T3 sredinski del.
T3 turbine imajo vse enako izpusno vetrnico. Razlike se zacnejo pri T3/T4 turbinah kjer so na voljo tri razlicne T3 vetrnice.
Potem so tu se T35 vetrnice, ki tudi pasejo v T3 sredinsko ohisje.
T3 turbine imajo vse enako izpusno vetrnico. Razlike se zacnejo pri T3/T4 turbinah kjer so na voljo tri razlicne T3 vetrnice.
Potem so tu se T35 vetrnice, ki tudi pasejo v T3 sredinsko ohisje.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Racing freak
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24
Re: GT, T,....Garrett incest
Tole ravno ne bo držalo po moje! Obstaja par različnih trimov T3 izpušnih delov .48, .63, pa še ene par zadev se najde, ki so jih razni proizvajalci avtomobilov natikali na kakšne čudne zadeve. Že te zadeve, ki jih imam doma niso ravno enake pa so vse od Lanice.Charger napisal/-a:T3 turbine imajo vse enako izpusno vetrnico.
Se pa da kr veliko kobinirat med ostalimi deli. Ampak so razlike med njimi, npr. kako je priključen by-pass, izhod iz turbinskega dela... pa oljno oz. oljno/vodni sredinski del...