Stran 1 od 1

GT, T,....Garrett incest

Objavljeno: 03 Nov 2010, 12:55
Napisal/-a belidirkac
Zanima me ali je možno narest GT/T hibrid. Se pravi predelat klasično T3 turbino od Lanice na kroglične ležaje.

Tale stric tole ponuja:
http://www.scara73.it/turbine/turbo2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ampak mi pa ni jasno a to kr pašejo kosi med sabo in vzameš CHRA od GT in nabiješ gor vetrnice in polže od T pa špila ali kako? Se je že kdo kaj igral s tem?

Re: GT, T,....Garrett incest

Objavljeno: 03 Nov 2010, 17:44
Napisal/-a Charger
Samo ohisja lahko prestavis. CHRA je sestavljen iz komplet turbine razen izpusnega in sesalnega ohisja.
Vsaj tak pride ven iz Garretta. Vzames ball bearing tubino po želji izberes T3 izpusno ohisje da pase direkt na
obstojeci izpusni kolektor ter ustrezno majhno T3 sesalno ohisje. (priklop na zracni filter ter na intercooler)

Re: GT, T,....Garrett incest

Objavljeno: 04 Nov 2010, 18:26
Napisal/-a B_Racing
Če lahko prašam neki podobnga... Je pri garrett T3 (lancia delta - izpušni del kot na slikah z linka), možno zamenjat samo sredinski del (lezajno ohišje)? izpušni del pa paše na use T3 turbine, al je kaka razlika med ohišjem in veternico?

Hvala

LP Nejc

Re: GT, T,....Garrett incest

Objavljeno: 04 Nov 2010, 20:31
Napisal/-a Charger
Pri navadnih T serijah lahko menjavas kot hoces. Katerokoli T3 ohisje gre na T3 sredinski del.
T3 turbine imajo vse enako izpusno vetrnico. Razlike se zacnejo pri T3/T4 turbinah kjer so na voljo tri razlicne T3 vetrnice.
Potem so tu se T35 vetrnice, ki tudi pasejo v T3 sredinsko ohisje.

Re: GT, T,....Garrett incest

Objavljeno: 05 Nov 2010, 09:33
Napisal/-a belidirkac
Charger napisal/-a:T3 turbine imajo vse enako izpusno vetrnico.
Tole ravno ne bo držalo po moje! Obstaja par različnih trimov T3 izpušnih delov .48, .63, pa še ene par zadev se najde, ki so jih razni proizvajalci avtomobilov natikali na kakšne čudne zadeve. Že te zadeve, ki jih imam doma niso ravno enake pa so vse od Lanice.

Se pa da kr veliko kobinirat med ostalimi deli. Ampak so razlike med njimi, npr. kako je priključen by-pass, izhod iz turbinskega dela... pa oljno oz. oljno/vodni sredinski del...