Twin master cylinder setup
Objavljeno: 18 Nov 2010, 22:15
Dan!
Odločam se ali bi obstoječi klasični servo zavorni sistem zamenjal z posamičnimi cilindri za sprednjo in zadnjo premo, za sklopko pa tako imam že v originalu master cilinder v kabini, slave je pa na menjalniku.
Do te dileme prihajam predvsem zaradi prostorske stiske v motornem prostoru, čemur botruje "ladijsko sidro" v obliki velikega šestvaljnika.
Prednosti tega sistema:
-nastavljivost zavorne sile med zadnjo in sprednjo premo v sami kabini
-ličnost motornega prostora
-pridobljen prostor v motornem prostoru
-manjša temperatura zavornega olja
Slabosti:
-veliko fabrikacije okoli nosilca cilindrov (ok, to že preživim)
-nevem ali je pedal pretrd za vsakdanji promet in gneče? (to me najbolj skrbi)
V planu so 4 batne porsche čeljusti spredaj z 330mm diski, zadaj 310mm diski z enobatnimi čeljustmi.
Je kdo že vozil avto brez servo zavor in s temi dvojnimi cilindri? Je pedal uporaben za vsak dan ali ne?
Odločam se ali bi obstoječi klasični servo zavorni sistem zamenjal z posamičnimi cilindri za sprednjo in zadnjo premo, za sklopko pa tako imam že v originalu master cilinder v kabini, slave je pa na menjalniku.
Do te dileme prihajam predvsem zaradi prostorske stiske v motornem prostoru, čemur botruje "ladijsko sidro" v obliki velikega šestvaljnika.
Prednosti tega sistema:
-nastavljivost zavorne sile med zadnjo in sprednjo premo v sami kabini
-ličnost motornega prostora
-pridobljen prostor v motornem prostoru
-manjša temperatura zavornega olja
Slabosti:
-veliko fabrikacije okoli nosilca cilindrov (ok, to že preživim)
-nevem ali je pedal pretrd za vsakdanji promet in gneče? (to me najbolj skrbi)
V planu so 4 batne porsche čeljusti spredaj z 330mm diski, zadaj 310mm diski z enobatnimi čeljustmi.
Je kdo že vozil avto brez servo zavor in s temi dvojnimi cilindri? Je pedal uporaben za vsak dan ali ne?