Stran 1 od 1

Twin master cylinder setup

Objavljeno: 18 Nov 2010, 22:15
Napisal/-a Eddy
Dan!

Odločam se ali bi obstoječi klasični servo zavorni sistem zamenjal z posamičnimi cilindri za sprednjo in zadnjo premo, za sklopko pa tako imam že v originalu master cilinder v kabini, slave je pa na menjalniku.

Do te dileme prihajam predvsem zaradi prostorske stiske v motornem prostoru, čemur botruje "ladijsko sidro" v obliki velikega šestvaljnika.

Prednosti tega sistema:
-nastavljivost zavorne sile med zadnjo in sprednjo premo v sami kabini
-ličnost motornega prostora
-pridobljen prostor v motornem prostoru
-manjša temperatura zavornega olja

Slabosti:
-veliko fabrikacije okoli nosilca cilindrov (ok, to že preživim)
-nevem ali je pedal pretrd za vsakdanji promet in gneče? (to me najbolj skrbi)

V planu so 4 batne porsche čeljusti spredaj z 330mm diski, zadaj 310mm diski z enobatnimi čeljustmi.

Je kdo že vozil avto brez servo zavor in s temi dvojnimi cilindri? Je pedal uporaben za vsak dan ali ne?

Re: Twin master cylinder setup

Objavljeno: 19 Nov 2010, 09:17
Napisal/-a TypeKoshiR
to tud mene zanima, sam je pa res da jest nam mel tolk bajs bremz...(sam 4batne pa na 283mm pa avto za en k... tezek)
bo pa isto od tiltona pedal za sklopko in bremzo ki imata vsak svoje cilindre,
sklopka enga, bremz pedal dva kom. povezana...

Pomoje je tuki tud dost odvisno kolk so velki te cilindri in pa seveda kolk so bajs celjusti.

drugace majo v teh dirkalnikih skor vsi brez servo pa so se vsi vse zbremzal :)

Re: Twin master cylinder setup

Objavljeno: 20 Nov 2010, 13:13
Napisal/-a Charger
Vecji kot so zavorni diski manj sile je potrebno da se zavira.

Re: Twin master cylinder setup

Objavljeno: 22 Nov 2010, 01:24
Napisal/-a Eddy
Googlam tole že par dni ob večerih ko imam malo časa za te bedarije, našel sem odličen pdf kako vkomponirati tole v običajno cestno vozilo, link za vse ki vas to zanima:

http://www.stoptech.com/tech_info/Pedal ... -Guide.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;