Stran 1 od 1

Injektorji

Objavljeno: 12 Jan 2005, 07:40
Napisal/-a djsly
Če je podatek 650cc / 3 bar. Za kolk konjev je dober injektor?

Ali to pomeni, da mi ni treba 4 barske pumpe nabavljat, če je pretok bencina pri 3 barih in 650 cc enak kot pri 4 barih in recimo 500 cc ?

Hvala.
LP Sly.

Objavljeno: 12 Jan 2005, 09:26
Napisal/-a Pugi
Ufff tole bi pa mogu zračunat... Upam da ne strelam zdle v prazno, če pa, nej me pa en popravi..

To kolk bencina rabeš za kolk konov bi js tkole računal. Največje konje oziroma največ bencina in zraka boš rabil pri cca 7000rpm kajne? Mislim da maš tam nek blokado - 7200?
No vglavnem - 2L motor pomeni da 7200/minuto obratov x 2 litra deliš z 2 in ravno dobiš 7200L/minuto... cca toliko zraka rabiš pri teh obratih, kar pomeni 120L/sekundo.
Kle morš še zvedet kolk bencina ti špricne not na liter zraka... To mislm da je znano, sam js ne vem.

Fora pa je v tem, da mislim, da je pri injektorju samo važno koliko lahko špricne bencina na sekundo... Torej kolk ml/sek..


Upam da ti tole kej pomaga, čene me pa vsi lah skritizirate ;)

Objavljeno: 12 Jan 2005, 09:44
Napisal/-a 2.7TT
225 konjski 1.8T motor je standardno opremljen z 380 cc/min @ 3 bar injektorji, dalo bi se ga pa nategnit tja nekam do 250-260 konj, seveda s 4barskim tlacnim regulatorjem bencina. Sedaj si pa zracunaj, tvoji injektorji lahko naspricajo za kar cedno konjenico.

Vseeno bi ti priporocal 4barsko tlacno regulacijo, saj pod 4 bari injektorji precej lepse razprsijo gorivo, duty cycle se zmanjsa in s tem imas precej boljso efektivnost pri izgorevanju, posebej pri visjih tlakih turbine (kolikor te poznam pod 2 bara ne bo :-s )

/jan

Objavljeno: 25 Jan 2005, 14:58
Napisal/-a djsly
Mah sem neki računu, ampak po izračunih pride da rabim met za 130PS/cilinder kar 700 cc injektorje. Kar je zelo čudno.

Dobavitelj mi je svetoval 650cc za cca. 150 PS / cilinder. Spet nekdo drug, ki je že tjunal avto pa da je 550-600 dovolj za 150 ps/ cilinder.

Dilema. Ker do 550 cc je cena zelo ugodna. Že 600 cc je cena x2 ](*,)

Objavljeno: 25 Jan 2005, 15:26
Napisal/-a TypeKoshiR
Kar je nad 500cc so ze bajs injektorji in pol rabs ze ornk pumpio za to zadevo, zato bi mogu met kar ornk turbino za te zadeve 700cc pa sploh...
Mal si poglej turbo kit-e na overboost.com in kake injektorje dobis zraven in za kolk konjev so pol dobri

LP

Re: Injektorji

Objavljeno: 25 Jan 2005, 16:17
Napisal/-a iKst
djsly napisal/-a:Če je podatek 650cc / 3 bar. Za kolk konjev je dober injektor?

Ali to pomeni, da mi ni treba 4 barske pumpe nabavljat, če je pretok bencina pri 3 barih in 650 cc enak kot pri 4 barih in recimo 500 cc ?

Hvala.
LP Sly.
4 bar. tlačni regulator je itak pametna zadeva v vsakem primeru. Pumpo morš met itak dost močno, tisti regulator pa ni tak strošek.

Drugače ti pa lahko povem za SR20DET motor od nissana, ki je isto 2.0T. Serijsko ima 370cc injektorje, ki na 100% duty zmorejo cca 300 konjev. Upgraga na 555cc injektorje omogoča moč do 440, 450 konjev. 850cc so pa potem čez 650 konjev.

Za koliko točno so dobri 650cc boš moral pa sam probat :) Samo lahko rečem, da se v pumpo in injektorje splača vložit denar, ker ob pomanjkanju bencina so posledice lahko kar kritične :)

Objavljeno: 26 Jan 2005, 09:50
Napisal/-a djsly
TypeKoshiR napisal/-a: Mal si poglej turbo kit-e na overboost.com in kake injektorje dobis zraven in za kolk konjev so pol dobri

LP
ne najdem nič o velikostih injektorjev.

Mogoče kdo ve kje bi mi izmerili pretok obstoječih (orginalnih) injektorjev? In kolk to stane?

Objavljeno: 26 Jan 2005, 11:28
Napisal/-a TypeKoshiR
Evo gresmal po turbo kit-ih in vidis zakolk so dobri in kake injektorje majo zraven...tuki mas ze enga k da 200+HP in ma injektorje gor 400cc + 2 pumpe za benz

http://www.overboost.com/obs/product.as ... rbo%20Kits

LP

Objavljeno: 22 Feb 2005, 03:23
Napisal/-a Charger
Stirje 650cc so dobri za skoraj 500KM. Stirje 550cc pa za 400KM.
Se prej pa rabis ustrezno mocnejso crpalko za bencin.

Objavljeno: 22 Feb 2005, 12:54
Napisal/-a djsly
Črpalka za benz je v osnovi 3.9 bara. Po moje bo to dost.

Mogoče kdo ve kolk cc so injektorji od Audija RS2?

Objavljeno: 24 Feb 2005, 22:05
Napisal/-a Charger
Crpalka ne doloca tlaka , temvec tlacni regulator pri motorju. Podatek, ki nas zanima, je najvecji pretok pri dolocenem tlaku, ki ga zmore crpalka.

Objavljeno: 25 Feb 2005, 09:34
Napisal/-a djsly
Plani so od včeraj drugačni.

Poseben tank za bencin. 4 barski regulator, 6 barska pumpa.

Bo to ok?

Objavljeno: 25 Feb 2005, 10:03
Napisal/-a 2.7TT
hehe, a bo tank za benz FIA homologiran? :-°

A bo avto ves polepljen s sponzorji?

/jan

Objavljeno: 25 Feb 2005, 13:19
Napisal/-a djsly
hehe...

Tank JE Fia homologiran. Bo pa 10l tank.

Sponzorji? Ja upam da bo vzaj od zup-racing nalepka gor :)

Koga moram gnjavit, hehe?

Objavljeno: 25 Feb 2005, 17:12
Napisal/-a Pugi
djsly napisal/-a:hehe...

Tank JE Fia homologiran. Bo pa 10l tank.

Sponzorji? Ja upam da bo vzaj od zup-racing nalepka gor :)

Koga moram gnjavit, hehe?
Hm... A se hecaš?

Če se ne, potem najbrž mene oziroma Bandita. Zaenkrat je tvoje članstvo še pod intenzivno debato. Lahko pa mi na pm malo več poveš od sebe, dobr bi blo tud če gremo enkrat na pijačo. Kot smo že večkrat povedal - gre se nam za kvaliteto in nikakor kvantiteto.

V pmju napiši prosim:
iz kje si, kolk si str in podobno...
ker avto maš, kake predelave izvajaš itd..
ciljna skupina po času na 400metrov..

Zaenkrat to, potem pa bomo vidli. Zaenkrat so mesta še odprta, ampak res samo za resne.

Objavljeno: 25 Feb 2005, 17:13
Napisal/-a Charger
Kaj pa injektorji?

Objavljeno: 27 Feb 2005, 12:46
Napisal/-a djsly
Charger napisal/-a:Kaj pa injektorji?
Injektorji bojo sposojeni, da vidmo kako se obnesejo.

@pugi: že pišem :)