Počen blok motorja...

Da bo vlekl!!!
Odgovori
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Počen blok motorja...

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Mam pocen blok, dvakrat je pocen med vodnim kanalom, se pravi da nima veze z cilindrom, razn tesnilo spigalo je, pa enkrat zelo minimalna razpoka ampak useen, skor do bata.

Kolk se splaca popravljat, ce se sploh.

Meni se zdi da je najbolj nabait drugi blok, oz it na kak odpad pa ga uzet.
Za 10k kolk bom vrjetno odstel za blok na odpadu se se nebo noben zacel matrat z svasanjem.

Mal tezko razlozit, jutr dobim slikce pa jih bom prlepil

lp
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Jaz bloka nebi popravljal, sploh pa ne od yugota (sej je za yugota ne ?). Tko kot si reku, blok dobiš za male pare na vsakem odpadu in nima smisla skakat okol in iskat nekoga, ki bi to pošvasal. Če ga daš pa popravljat pa nikoli ni 100% da bo držalo.
High on LSD
Killah bee
Čebel
Prispevkov: 455
Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
Kraj: Tu Pa Tam

Odgovor Napisal/-a Killah bee »

predvidevam ,da gre za uno turbo :-k
CLIO 172 SPORT
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Killah bee napisal/-a:predvidevam ,da gre za uno turbo :-k
prav mas #-o
bom jutr nalepo slike
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Sory samo res nevem zakaj si odpru temo če si si sam odgovoril na vprašanje?
Dejstvo je da se počenih glav in blokov ne švasa in nasploh je rizično popravljanje razpok,ti imaš še turbota zravn-to pomeni da imaš malenkost večje obremenitve na kompletno notranjost motorja...

Sory če sem te užalil ampak sm se moral stresti...
Slika
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

mislim da mas prav ja. Sam ves kak je, eni pravijo da lahko das posvasat spet drugi da bo pol poclo ce bi svasat dal, tatretji priporoca tekoce litino za zalit razpoko, cetrti pa nov blok...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Jst bi ga dal pošvasat - sploh če je od turbaka - zraven naj pa še mal ojača komplet blok(koder se da), da boš pol lahko še mal bol napilu - še kak dodaten boost, ker bo bolj vzdržljivo.
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Smem tukaj vprašati kako se ojača blok?

In ponavljam : iz izkušenj na šihtu povem da se ne splača švasati bloka....ne zdrži obremenitev,sam veš da tudi ko ispuh variš da tam najprej spet poči..
Slika
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

kje so fotke???
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

Dej mi povej za katerega unota gre? 1.3 al 1.4

Kolega ma še full delov za tastarga 1.3T. Men se zdi da ma tut blok. Če rabš IHI turbino jo ma pa 100%.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Eddy napisal/-a:Smem tukaj vprašati kako se ojača blok?

In ponavljam : iz izkušenj na šihtu povem da se ne splača švasati bloka....ne zdrži obremenitev,sam veš da tudi ko ispuh variš da tam najprej spet poči..
Hehe, ponavad poči zraven švasa.

To se ne splača švasat, nikoli. Razen v primeru, da imaš blok, ki je edini še tak na svetu in nikjer ne moreš dobiti drugega.

Zdele boš pošvasal blok, sestavil mašino nazaj, dal vse nove dihtunge,... te bo stalo kar nekaj $$$, čez 1 teden ti bo šeenkrat počil, pa spet jovo na novo, spet delo, spet material,... brezveze.

Pejt v IT na šrot pa si kupi cel drug motor. Te dele od tega, ki ga maš doma, pa mej za dele. ;)
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

E točno to...poslušaj nasvete... :-°
Slika
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Se v italiji je dokaj velik problem dobit motor oz nasploh dele od unota.
Gre se pa za 1.4 motor.

Pasal naj bi nekako baje od tipota 1.4, sam useeno dvomim da bo pol use tako kot treba.
Nevem kaj bo z stevcem za pritisk olja in pa temperaturo.
Za oljni hladilnik je snemljiv nastavek tak da gre premenjat, ostaja se edino cevka od olja za turbino, sem bolj slabo pogledal ko smo sraufali odkod gre.
lp
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Pejt v Venecijo na odpad jih bo zihr 5 tam...ko sem potreboval dele za Toyotko bivšo sem preiskal pol italije in v veneciji sem videl zložene italianske avtomobile kar po modelu(uno..tipo...)...ne me za jajca vlečt ampak sm skor zihr da ga boš našel....
Slika
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

_BANDIT_ napisal/-a:
Eddy napisal/-a:Smem tukaj vprašati kako se ojača blok?

In ponavljam : iz izkušenj na šihtu povem da se ne splača švasati bloka....ne zdrži obremenitev,sam veš da tudi ko ispuh variš da tam najprej spet poči..
Hehe, ponavad poči zraven švasa.

To se ne splača švasat, nikoli. Razen v primeru, da imaš blok, ki je edini še tak na svetu in nikjer ne moreš dobiti drugega.

Zdele boš pošvasal blok, sestavil mašino nazaj, dal vse nove dihtunge,... te bo stalo kar nekaj $$$, čez 1 teden ti bo šeenkrat počil, pa spet jovo na novo, spet delo, spet material,... brezveze.

Pejt v IT na šrot pa si kupi cel drug motor. Te dele od tega, ki ga maš doma, pa mej za dele. ;)
se strinjam se ne splača švasat!

Beri tole
dogodek pri očetovem prijatelju:

No nekaj cajta nazaj je ena gosp opravila popravilo oz švasanje bloka za octavio 1.6 101KM letnik 01,no blok je bil počeni in so pač švasal,no sej je uspel ampak stroška je bilo za cerka 600k,so ji še ponujal nov blok sam počakat bi mogla cerka 2tedna,ampak ženska kokr ženska je hotla vozilo čim prej!!!res da je cena med tvojim in njenim vozilom monsta zelo različna!mislim da se boljš splača kje prek salomonca al pa odpad!


lp venom
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Ve kdo mogoce ce pase blok od tipota 1.4???
lp
HUGO_BOSS
Seat Tuning Klub - predstavnik
Prispevkov: 57
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:42
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HUGO_BOSS »

ej monster, jutr grem dol, pa bom mal povprašu še zate.
Blok se pa ne splača švasat, mam jst tud en skret k mu je glava počla. In hvala bogu (niti ne) je edina glava na pof*** svetu! če bi rabu diamant al pa od Busha glavo bi prej dobu [-(
Slika
HUGO_BOSS
Seat Tuning Klub - predstavnik
Prispevkov: 57
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:42
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HUGO_BOSS »

jah dol je tok unotov, da se drek z njih dela :D :D tko da če rabš ti magar jst prpelem en motor.
Poleg vsega sem še glavo za svoj skret najdu \:D/
Slika
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

HUGO_BOSS napisal/-a:jah dol je tok unotov, da se drek z njih dela :D :D tko da če rabš ti magar jst prpelem en motor.
Poleg vsega sem še glavo za svoj skret najdu \:D/
Ne me jebat... ko sem jaz doli bil pa nix, razn kake turbine ](*,)

Blok ze mam, sicer je od tipota 1.4 I.E. sam je isti, ravnokar na honanju oz brusenju \:D/

Tnx useen hugo
Odgovori