Teža platišč

Tukej bomo obdelal teme v zvezi s testi gum, kaj natakniti na kakšne feltne in kdo nam bo nataknil...
VI-DE
Pejnourt
Prispevkov: 1
Pridružen: 08 Feb 2005, 20:07

Teža platišč

Odgovor Napisal/-a VI-DE »

Citiram iz Avto foto marketa-3/2004 : .............Z uporabo lahkih platišč se zmanjšuje tudi rotacijska masa koles. To pomeni da se za samo vrtenje koles porabi manj energije. Vsak kilogram zmanjšanja rotacijske mase koles pomeni isto, kot če bi celotno maso avtomobila zmanjšali za 10kg, zato dobrobiti uporabe lahkih platišč ne gre prezreti......

Zanima pa me:
-ali je to res ali je neresnica
-ali ni morda malce pretiran tale kolicnik med razmerjem rotacijske in ostale mase se pravi 10:1
-če je vse to res zakaj si tunerji raje ne kupujejo lažjih felg kot filtre, čipe, izpušne sisteme.....

LP
VI-DE
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

ja to je bla fora jst tko enkrat ful močno eno originalno litko z gumo od audija zagrabm da mi nebi dol iz pesta padla k sm jo odvil (zdj nevem kolk col je že blo - sj nima veze) in tko komad lahka....je marsikatera hrenovka na 13 colskih jeklenih fetnah skor težja... :D
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

To je res.

Sej tunerji dajejo gor take feltne.

Pozna se tako pri pospeševanju kot pri zaviranju.

Je en kolega dal na Caprija železne krom feltne in je mel potem full probleme z ustavljanjem, tolk se pozna to. Z ALU pa nima blema z bremzami.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
cresh
test dummy
Prispevkov: 184
Pridružen: 18 Okt 2004, 18:44

Odgovor Napisal/-a cresh »

Lahke ALU feltne se ful pozna.
Sam je.ba je kr pr nas je tega premal. Okej se je Superleggera sam to je sam ena feltna. Ne bomo zdej mel vsi iste feltne. Če bi bil pri nas uvoznik za Enkei bi jst že zdavnaj kupil lahke ALU.
Slika
Zune
Greenstuff
Prispevkov: 33
Pridružen: 18 Dec 2004, 09:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Zune »

Jaz sem se enkrat pr Skrbinšku v garaži skor v zobe prbov, ko sem hotu dvignt 19" felgo pa je bla ful lahka. Sam to je drago k sto matr. Sem pa enkrat dolgo časa nazaj bral, da je razmerje 1:5, zdej kaj je res pa ne vem.
Uporabniški avatar
HaBBicH
Iber model
Prispevkov: 162
Pridružen: 12 Okt 2004, 17:09
Kraj: Kranj pri Primskovem

Odgovor Napisal/-a HaBBicH »

Pizda jest kr zasvicam k moje 19" dvignem... Bom mogu se bremze menat
Sanjski moski :D

Slika
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Re: Teža platišč

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

irCAR81 napisal/-a:
btw: kok kej tehtajo povprečne feltnce?
Kr neki tehtajo cez 15kg odvisn od col gume pa feltne same :)
To bo pero najbl vedu sj nemore dvignt 15'' alu cez glavo :D :D :D :D prasi njega :D

Glede razmerja je pa tko, cista fizika :) Ce mas ti na kolo nek pritis in kolo sam ima neko vrtilni moment je torej tezje ustavt to kolo ce je vrtilni moment vecji plus pristej k temu se tezo in pol dobis vn kok se bremze matrajo da ustavjo avto.


LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

irCAR81 napisal/-a:Nej kdo ob priliki stehta felgo.. bom jest jutr rezervno plehnato 15-ko 195-55-15, pa sporočim. Pol bom pa še 2 različni litki z gumami.. obe 16 7.5, 195-45-15. Pa da mal primerjamo teže.
Js bom tehtal same litke, pol ko bom pa menjal bom pa še tačrne 195ke zmeru...

Renaultove 16 205.55.16 (z gumam)
Peugeotove 16 (BBS) 205.55.16 (z gumam)
Renault 18 255.45.18 z (gumam)

Da bomo mel za referenco. Sam morte pa zmer vedet, da ma večja feltna zmer bolj ven pomaknen težišče, kar tudi poveča navor, ne samo teža. Se pravi če maš 16 pa 18 iste teže pa dimenzije (z gumo), potem bo 16 bolj prijazna do bremz.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

irCAR81 napisal/-a:
Pugi napisal/-a:Da bomo mel za referenco. Sam morte pa zmer vedet, da ma večja feltna zmer bolj ven pomaknen težišče, kar tudi poveča navor, ne samo teža. Se pravi če maš 16 pa 18 iste teže pa dimenzije (z gumo), potem bo 16 bolj prijazna do bremz.
Good point. Pol je mogoč bolš met 15-ke k majo kako kilco več kt pa malenkost lažje 17-ke npr.
V bistvu se da na približno zračunat.. Najprej moment oziroma navor same feltne...

Če ma recimo 17 colov, to pomen diameter 2.5x17 je cca 45 cm, 15 colarka ma pa feltno 37cm... torej je pri isti teži od oka 15% razlike.. Ne da se mi zdj it računat...


Se pravi - pri pospeških se pozna in kar je težje zavrtet je tud težje ustavt. Druga stvar je potem oprijem cestiš?a, ki je pri 17 nizkoprofilki sigurno boljši kot pri 15 balonarci, ker ima več tekalne površine na cestišču. Seveda govorim za suho cesto.

Torej če maš dobre čeljusti in diske (ki so kos teži), potem bolje večjo feltno, širš gumo pa nizkoprofl za suho vreme...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

:idea: Zakaj mislis da OZ toliko v ospredje postavlja dejstvo, da so superleggera platisca 40% lazja od konkurencnih? :idea:

/jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Technomagnesio se splača gledat... A še kaka firma tolk iz magnezija feltne dela ko oni? Oni majo fest lahke mensezdi. Sam drage pa itak.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Daco
Orthodox boy
Prispevkov: 17
Pridružen: 12 Okt 2004, 21:31
Kraj: Medvode

Odgovor Napisal/-a Daco »

A nima OZ racing se en lazji model od Superleggere? Forgiata?
Slika

17" Superleggera naj bi mela 6,9kg... Forgiata pa 6-6,5kg (tok sm zvohu na hitr prek gugla).
Slika
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Mogoce sam full bol krhko zgleda :-k
Nevem ce se mene prasa superelegra so majka pasejo na usak avto v usaki dimenziji :)

LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

PiLLLe napisal/-a:Mogoce sam full bol krhko zgleda :-k
Nevem ce se mene prasa superelegra so majka pasejo na usak avto v usaki dimenziji :)

LP PiLLLe
Hm, neki osebki tud iz tega foruma majo problem dobit 4x108 17ke... A ti mogoče veš kje bi blo to. Js tud ne morm vrjet da je ni.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Zune
Greenstuff
Prispevkov: 33
Pridružen: 18 Dec 2004, 09:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Zune »

Pugi po moje je PiLLLe mislu vizuelno. Men so tud hude ja. Najbolj mi pa zgleda na rdečem avtu pa bele prevelke felge porinjene pod blatnik. Sploh kakšna rdeča BMW E36 al pa Alfa 155/156.
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Zune napisal/-a:Pugi po moje je PiLLLe mislu vizuelno. Men so tud hude ja. Najbolj mi pa zgleda na rdečem avtu pa bele prevelke felge porinjene pod blatnik. Sploh kakšna rdeča BMW E36 al pa Alfa 155/156.
You got that right :priklon res sedejo noro \:D/

LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Uporabniški avatar
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292
Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38

Odgovor Napisal/-a dejan84 »

Pugi napisal/-a:Technomagnesio se splača gledat... A še kaka firma tolk iz magnezija feltne dela ko oni? Oni majo fest lahke mensezdi. Sam drage pa itak.
Jst mam tud magnezijeve. In to kr dvojeeeee :D
Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

ja orginal alu so lahka. Ponaredki pa težki k svina, možno da so težji od kovinskih felten....

Jst tud svoje oz. F1 k sem jih dvignu ni panike, zdej mam AEZ so občutno težje....

LP sly.
:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

irCAR81 napisal/-a:Stehtal sem 16 colske litke neznane firme z gumo 195-45-16. Teža 14.8 kg. Potem sem za štos še stehtal od lagune II gumo, točnih dimenzij ne vem, vem pa da je 16 colska in je tehtala 10 kg. :)

Ne vem zakaj sm mislu da bo feltna dost težja kt guma.
Dimenzije so 205.55.16... A si zmeru samo težo gume al obojega? Glede na rezultat bi reku samo gumo...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292
Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38

Odgovor Napisal/-a dejan84 »

Pa kaj ste noriiii????
Moje (zaenkrat so še, sam iščejo novga lastnika) 17" so težke 8,5kg... (magnezij.press \:D/ )
Slika
Odgovori