Lambda sonda

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Avto bo delal po predhodnih nastavitvah motorja, torej mešanica bo prednastavljena. Vrjetno bo malce bogata, kuru ti bo defenitivno več bencina.

Lambde dobiš od 11 jurjev naprej univerzalke. Za original boš dal dosti več, mislim pa da ni take razlike. Osebno bi raje našel kako rabljeno iz iste mašine. N
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Zune
Greenstuff
Prispevkov: 33
Pridružen: 18 Dec 2004, 09:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Zune »

Lambda je lambda. Pač senzor. Važn je,da se pravilno montira. Baje, da ne smeš lotat, sam ne vem zakaj.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

irCAR81 napisal/-a:Torej rabm lambda sondo iz 2.0 16v ali 2.5 24v, na tri kable. :)


Zdej k mam odklopleno mam filing da ma avto malenkost manj moči, sam ni pa tko k prej, k ga je čist zamoril.
A tisto ko ti je moril - a zdj si ugotovu da je lambda?? Zanimivo...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Zune
Greenstuff
Prispevkov: 33
Pridružen: 18 Dec 2004, 09:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Zune »

Ja to je bla debata v lokalu na srečanju. Ne morm pa zdej napisat kdo je reku, sej veš kako je to en čez druzga tuljo. Upam, da je tuki kakšen električar ali kaj podobnega, da to razloži, ker men tud ni čist jasno zakaj ne bi smel.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Lambda senzor je v bistvu cistonavaden merilec procenta kisika. Deluje na principu izgorevanja, iz katerega se ustvarja napetost. Zato tudi po dolocenem casu crkne.

Zakaj ga ne lotat? Da ga ne bi pregrel.

/jan
alesi
Damzapir :)
Prispevkov: 174
Pridružen: 11 Okt 2004, 08:14
Kraj: Radolca

Odgovor Napisal/-a alesi »

Torej ce lambdo lotas to pomen da bo delovala se bolje res pa je da drugace kot prej.Ker deluje kot senzor Pt100 pomeni da se na spojih sploh nekvalitetnih izgublja napetost tok signal tko da tist k ti je reku da ne sme lotat ne ve nic.Res pa je da je pol potreno ponovno nastavit,ker drugace meri kot predhodnja,ki ima konektor(na konektorju se izgubi priblizno 5% mrjene velicine).
Slika
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Pojdi na test izp. plinov. Stane te ca. dva jurja. Tam opazuj vrednost CO.
Če je lambda oslabela bo vrednost nihala. Nekaj sekund bo na minimumu, potem bo šok 15x čez maksimalno vrednost in potem bo spet počasi (10 sek) padala na normalo. In potem spet in spet......
Če je samo rahlo stara rabi kako sekundo da pride do normalne vrednosti ko rahlo cukneš gas.
Če je nova lahko drkaš gas in bo vedno na enaki vrednosti.


Čisto mrtve (ali odklopljene) še nisem spremljal, tako da ne vem, kaj bo pokazalo. Predvidevam, da bo vrednost CO ja previsoka, ampak konstantna.



Najbolje je, da svojo lambdo potegneš ven in greš z njo v večje trgovine z avtodeli. Išči tako z enakim konektorjem in navojem. Ponavadi najdeš, razlike so samo v dolžini kabla.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

na 3 kontakte? WTF is that? Jaz vem samo za izvedbe z 2, 4 ali 5 kontakti.

2 kontakta ti sporoca samo procent kisika, 4 kontakti ti sporocajo se temperaturo senzorja, 5 kontaktor je pa ze UFO technology, ki ti sporoca poleg %O2 in temperature tudi pretok plinov, da racunalnik lazje in natancneje izracuna kar pac ima za izracunat...

3 kontakti... hmm...

Sicer pa, meni na VAG-COM-u sporoca napetost na lambdi, ki je v idealnih okoliscinah okrog 0,87Volta.

Vzgi avto in izmeri z voltmetrom, kje imas napetost. V prostem teku ti bo nihala, ce pa gas pritisnes se mora umirit.

/jan
Uporabniški avatar
Stratus_
nadnebesnik s črtico
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Okt 2004, 19:16

Odgovor Napisal/-a Stratus_ »

Tud na 3 kable so lambde..saj kukr sm jo jst kupoval so me spraševal al na 1 2 3 4 kable..
Drgač pa jst mam polotane žicčke in dela normalno zaenkrat!
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

1.8T napisal/-a:Lambda senzor je v bistvu cistonavaden merilec procenta kisika. Deluje na principu izgorevanja, iz katerega se ustvarja napetost. Zato tudi po dolocenem casu crkne.

Zakaj ga ne lotat? Da ga ne bi pregrel.

/jan
to ne bo držalo, lambda ni nič drugega ko elektroda (princip je podoben kot pri elektrodah za merjenje pH), ta elektroda reagira na količino kisika v plinu, kisik povzroči da se pojavi razlika v potencialu na elektrodi in to razliko meri ECU.
Evo čist po kemijsko, zdej vete in lahk naprej pamet solite :D

Edina "pametna" razlaga zakaj nebi lotal kontaktov je za mene ta, da se ti lahko zaradi velike T kontakti razlotajo. Zato verjetno tudi dobiš zraven uni. lambde cevke s katerimi stisneš kontakte, so T obstojni pol.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

red_mamba napisal/-a:ta elektroda reagira na količino kisika v plinu, kisik povzroči da se pojavi razlika v potencialu na elektrodi in to razliko meri ECU.
Ja, temu drugace recemo tudi izgorevanje.

"The mechanism in most sensors involves a chemical reaction that generates a voltage"

Kisika drugace ne mores meriti. Na isti princip uporabljamo pri potapljanju merilce za procent kisika v mesanicah, s katerimi rinemo v globine. Kemicna reakcija s kisikom je - izgorevanje.

http://auto.howstuffworks.com/question257.htm

Ce lotas direkt na sondo jo celo pregrejes, lahko se ti razlotajo kontakti, kot si pravilno ugotovil, lahko pa tudi pregrejes jedro.

Ircar, tukaj imas osnovne smernice, kako testirati lambdo (oxy sensor)

http://www.forparts.com/o-21.htm

/jan
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

ABC lambda sond.

Osnovna ima samo en kabel. Ta sporoca napetost direkt v ECU.
Z dvema kabloma ima se maso.
S tremi ima signal, maso in grelec
S stirimi ima signal, maso in dva grelca.
S petimi pa je sirokopasovna lambda v uporabi v nekaterih novejsih avtomobilih. Peti kabel je regulacija "driver circuit" delovanja te lambde.
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

1.8T napisal/-a:
red_mamba napisal/-a:ta elektroda reagira na količino kisika v plinu, kisik povzroči da se pojavi razlika v potencialu na elektrodi in to razliko meri ECU.
Ja, temu drugace recemo tudi izgorevanje.

"The mechanism in most sensors involves a chemical reaction that generates a voltage"

Kisika drugace ne mores meriti. Na isti princip uporabljamo pri potapljanju merilce za procent kisika v mesanicah, s katerimi rinemo v globine. Kemicna reakcija s kisikom je - izgorevanje.

http://auto.howstuffworks.com/question257.htm

Ce lotas direkt na sondo jo celo pregrejes, lahko se ti razlotajo kontakti, kot si pravilno ugotovil, lahko pa tudi pregrejes jedro.

Ircar, tukaj imas osnovne smernice, kako testirati lambdo (oxy sensor)

http://www.forparts.com/o-21.htm

/jan
tukaj ne gre za zgorevanje, reakcija z kisikom ni zmeri gorenje, gre za izmenjavo elektronov/ionov.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

No ja, tko ali drugace, glavno da zadeva deluje.

Ircar, pomojem bos se najhitreje resil zadevo, ce zamenjas...

sicer pa, tukaj imas ene grafe, kako naj bi signal izgledal pri dobrem/slabem senzorju.

http://www.aa1car.com/library/o2sensor.htm

/jan
Odgovori