No včeraj sem izvedel exkluzivne teste. Danes imam namontirane že letne - zakaj!
Mam gor UG6 195.55.15 zimske gume, za letne pa mam D9000 205.55.16. Ra?najte tud, da so D9000 z 3mm profila, UG pa z 8, pa še čist nove.
Najprej sem dal gor samo desno gumo in šel vozit. Ker mam dobr scentrirane ni nič treslo in sm lahko naredu par testov. Seveda imata gumi enak kotalni obseg, čene bi diff jebal. Vglavnem:
1. Štop: avto vleče v desno stran, kjer je namontirana letna guma.. Torej je boljša letna.
2. Štart: leva kople desna nič - neham, da nebi sfÜkal kej.
Potem sem namontiral spredaj letne gume in spet šel testirat...
1. Ovinek - oster: volančič veliko bolj natančen, rit mi je popolnoma odneslo, tako da sem moral volan kar dobro vrtet v drugo stran. To se prej ni dogajalo, torej letne bolje primejo.
2. Daljši ovinek: treba je blo konstantno popravljat smer, ker je zadnji konec opletal...
In končno namontiram vse 4: Avto dosti bolje vodljiv (res da je nižja guma), drsi lepo enakomerno, bremza bolje, pospeški enaki oziroma mikron slabši (vrjetno zarad naloženga avta).
Temperatura 5st.C, cesta suha. Na mokrem bi stavil na zimsko gumo.
Gume: letne vs. zimske pri 5st.C
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Gume: letne vs. zimske pri 5st.C
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Še ko sem dal ketne SPREDEJ PRI BAVARCU, isto nisem prišel nikamor v snegu.
Zadnjič spremenil _BANDIT_, dne 12 Mar 2005, 11:09, skupaj popravljeno 1 krat.
To sm že sam opazu ko sm umes prodal zimske (Dunlop M2 185/60/14) in dal nazaj letne gor (195/50/15 GY Eagle Ventura). To sm januarja gor vrgu lih pred prvim snegom. In dokler ni blo snega , da je blo samo mokro in suho so se letne gume nenormalno bolj držale. Nč zdrsaval itd..
Tko da sm glede zimskih gum zlo skeptičen če ni lih ful snega na cest.
Tko da sm glede zimskih gum zlo skeptičen če ni lih ful snega na cest.