16 v s pomočjo matematike

Da bo vlekl!!!
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

vsi 16V opli usekajo skup....
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
Dust
Smetka
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Okt 2004, 23:16
Kraj: Črna/Koroška

Odgovor Napisal/-a Dust »

šmeks napisal/-a:vsi 16V opli usekajo skup....
sej zato sem pa jaz napisal da je 8v O:) .
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

Dust napisal/-a:
šmeks napisal/-a:vsi 16V opli usekajo skup....
sej zato sem pa jaz napisal da je 8v O:) .
aha mal potavršno čekiram....pri 8v se pa ne ujamejo 1.4 ter 1.6 sam nism čist zihr tko da me ne za besedo držat
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Jaz sem govoril za 8v.

Evo še slika iz autodate

Slika
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Dust
Smetka
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Okt 2004, 23:16
Kraj: Črna/Koroška

Odgovor Napisal/-a Dust »

je bilo samo tesnilo glave #-o ,dihtunga je pa spustila med prvim in drugim cilindrom(ene 3 cm je manjka :) ) in zato je bila kompresija na nuli :-° ,sam ni mi pa jasno zakaj je jermen tud preskoču za en zob...a je možno: spusti dihtunga,ker ni kompresije avto takoj pride iz 4 na 2 cilindra in je ta "sunek" tako močan,da jermen preskoči 8-[ ...sej veste kaj mislim :D
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Če je bil jermen nenašponan je lahko zaradi česa podobnega preskočil. Ali ste avto tudi kaj porivali?

Drugače me je pa autodata danes 2x razočarala. Obakrat glede količine olja v motorju, tako da ne vzamem več 0 za 100% :-k Ali ste kaj gledali, če udari skupaj?
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Odgovori