Kolk fi izpuha?
Da ne bom nove teme odpiral!
Našu sem enega izpuharja, ki krivi cevi z vlečenjem in ne z stiskanjem kot običajno. Angleško so to mandrel bent cevi. Torej v krivini ohrani isti presek.
Zdej sem pa v veliki dilemi. A vzamem fi 55 ali 60 (oboje zunanji fi) ?
Kot podatek dam tudi, da je izpuh kar dolg in ima par 90 stopinjskih ovinkov.
Motor se bo vrtel do 7200 obratov. Odmične gredi bodo 273 stopinjske in zaenkrat brez obdelane glave. Kasneje pride tudi 65mm loputa in bolj športno naravnan sesalni kolektor. Sedaj že imam 4-2-1 izpušni kolektor.
Hotel bi največji navor tm nekje pri 4500-4800 obratih.
Aja, pa mašina ma gibno prostornino 1.8l.
Jan
Našu sem enega izpuharja, ki krivi cevi z vlečenjem in ne z stiskanjem kot običajno. Angleško so to mandrel bent cevi. Torej v krivini ohrani isti presek.
Zdej sem pa v veliki dilemi. A vzamem fi 55 ali 60 (oboje zunanji fi) ?
Kot podatek dam tudi, da je izpuh kar dolg in ima par 90 stopinjskih ovinkov.
Motor se bo vrtel do 7200 obratov. Odmične gredi bodo 273 stopinjske in zaenkrat brez obdelane glave. Kasneje pride tudi 65mm loputa in bolj športno naravnan sesalni kolektor. Sedaj že imam 4-2-1 izpušni kolektor.
Hotel bi največji navor tm nekje pri 4500-4800 obratih.
Aja, pa mašina ma gibno prostornino 1.8l.
Jan
Jst bi dal na tvojem mestu fi 60.mondy napisal/-a:Da ne bom nove teme odpiral!
Našu sem enega izpuharja, ki krivi cevi z vlečenjem in ne z stiskanjem kot običajno. Angleško so to mandrel bent cevi. Torej v krivini ohrani isti presek.
Zdej sem pa v veliki dilemi. A vzamem fi 55 ali 60 (oboje zunanji fi) ?
Kot podatek dam tudi, da je izpuh kar dolg in ima par 90 stopinjskih ovinkov.
Motor se bo vrtel do 7200 obratov. Odmične gredi bodo 273 stopinjske in zaenkrat brez obdelane glave. Kasneje pride tudi 65mm loputa in bolj športno naravnan sesalni kolektor. Sedaj že imam 4-2-1 izpušni kolektor.
Hotel bi največji navor tm nekje pri 4500-4800 obratih.
Aja, pa mašina ma gibno prostornino 1.8l.
Jan
trenutno mam do polovice nekje fi 65 tam malo naprej od katalizatorja oziroma dušilca ki se dela da je katalizator pol naprej pa 55 pač original Razmišlu sm da bi dav fi 70 pa pol da se razdeli na dva lonca na koncu tako kot ima to že serijsko 3.0 V6 :-°
če je kdo ki bi to naredu za en pametn denar lahko na PM ponudbo da
ker fajn bi blo da bi se to čiprej naredil da ni treba pol spet elektronike nastavlat
če je kdo ki bi to naredu za en pametn denar lahko na PM ponudbo da
ker fajn bi blo da bi se to čiprej naredil da ni treba pol spet elektronike nastavlat
本田夢想的力量