Stran 2 od 2

Objavljeno: 07 Sep 2005, 12:49
Napisal/-a mondy
Da ne bom nove teme odpiral!

Našu sem enega izpuharja, ki krivi cevi z vlečenjem in ne z stiskanjem kot običajno. Angleško so to mandrel bent cevi. Torej v krivini ohrani isti presek.

Zdej sem pa v veliki dilemi. A vzamem fi 55 ali 60 (oboje zunanji fi) ? :-k

Kot podatek dam tudi, da je izpuh kar dolg in ima par 90 stopinjskih ovinkov.
Motor se bo vrtel do 7200 obratov. Odmične gredi bodo 273 stopinjske in zaenkrat brez obdelane glave. Kasneje pride tudi 65mm loputa in bolj športno naravnan sesalni kolektor. Sedaj že imam 4-2-1 izpušni kolektor.
Hotel bi največji navor tm nekje pri 4500-4800 obratih.
Aja, pa mašina ma gibno prostornino 1.8l.

Jan

Objavljeno: 07 Sep 2005, 13:10
Napisal/-a Malecky
Hehe...ti si pa ravno vmes res. :-s

60, sploh ce bos se tunal, optimalno bi biu le trial and error, se pravi oba. \:D/

Objavljeno: 07 Sep 2005, 13:10
Napisal/-a nebivedu
mondy napisal/-a:Da ne bom nove teme odpiral!

Našu sem enega izpuharja, ki krivi cevi z vlečenjem in ne z stiskanjem kot običajno. Angleško so to mandrel bent cevi. Torej v krivini ohrani isti presek.

Zdej sem pa v veliki dilemi. A vzamem fi 55 ali 60 (oboje zunanji fi) ? :-k

Kot podatek dam tudi, da je izpuh kar dolg in ima par 90 stopinjskih ovinkov.
Motor se bo vrtel do 7200 obratov. Odmične gredi bodo 273 stopinjske in zaenkrat brez obdelane glave. Kasneje pride tudi 65mm loputa in bolj športno naravnan sesalni kolektor. Sedaj že imam 4-2-1 izpušni kolektor.
Hotel bi največji navor tm nekje pri 4500-4800 obratih.
Aja, pa mašina ma gibno prostornino 1.8l.

Jan
Jst bi dal na tvojem mestu fi 60.

Objavljeno: 08 Sep 2005, 00:17
Napisal/-a mondy
Ja tuninga bo še nekaj kot sem napisal.
Bo pa samo zadnji lonec gor s tistim dušilcem na koncu za kruzat. Mam pa občutek, da bom pol v igri za najglasnejši izpuh, ker ma zelo majhen zadnji lonec. :-({|=

Ma še kdo kakšen predlog?

Jan

Objavljeno: 08 Jan 2008, 05:42
Napisal/-a TITan
Da si mal sposodim tole staro temo. Kak fi bi pa človek gledal za 1.8 kompressor mašino za katero se cilja nekih 180km? 2.5" že overkill?

Objavljeno: 09 Jan 2008, 16:57
Napisal/-a n33yo
No pa da še jaz izkoristim temo :-°

kakšen fi priporočate za 2.0 turbo cca 250KM ?

pa če je kdo tuki gor ki bi biu pripravljen naredit kakšen konketen izpuh od turbine do konca zadaj ? za en pošten denar [-o<

LP

Objavljeno: 09 Jan 2008, 18:21
Napisal/-a Charger
Za turbo izpuh velja vecji je boljsi je. Vsaj 65mm.

Objavljeno: 09 Jan 2008, 20:29
Napisal/-a n33yo
trenutno mam do polovice nekje fi 65 tam malo naprej od katalizatorja oziroma dušilca ki se dela da je katalizator pol naprej pa 55 ](*,) pač original :-# Razmišlu sm da bi dav fi 70 pa pol da se razdeli na dva lonca na koncu tako kot ima to že serijsko 3.0 V6 :-°

če je kdo ki bi to naredu za en pametn denar lahko na PM ponudbo da =P~

ker fajn bi blo da bi se to čiprej naredil da ni treba pol spet elektronike nastavlat :-k

Objavljeno: 17 Feb 2008, 20:03
Napisal/-a pontiac
Zdravo.Vem da to ne paše glih v vašo temo.Uprašu bi če kdo kje se bi pri nas dalo dobit loputo za direktni izhod iz auspuha brez loncev za avto cadillac seville 4.6 sts v8 premer cevi je 80mm.HVALA

Objavljeno: 17 Feb 2008, 20:12
Napisal/-a Charger
Dobi se karkoli. Sproti uvazamo iz ZDA.

Objavljeno: 19 Feb 2008, 12:26
Napisal/-a butc
kok mm je 2,25 ali 2,5 inch...

Objavljeno: 19 Feb 2008, 12:32
Napisal/-a mloncar
1'' = 25,4mm

2,25" = 57,15mm
2,5" = 63,5mm