Števec za tlak olja ?
Števec za tlak olja ?
Jo,
zdej sem prišel do faze ko bo potrebno zmontirat števec za tlak olja. Po omarah se mi valja že kar nekaj časa pa ne vem al je to vse kar rabim al se je kej zgubilo.
Tole je v kompletu. Sonda, števec pa ena matica. Sonda ima na eni strani luknjo (ta stran gre verejtno v blok) na drugi pa samo ena palčka z navojem ven gleda Na števcu imam 3 priključke z oznakami S, G in I. Problem je, da nimam pojma kako števec in sondo povezat med sabo.
Če je že kdo montiral zadevo bi prosil za pomoč.
http://www.moj-album.com/uredi/ikst/348402/?os=388805
zdej sem prišel do faze ko bo potrebno zmontirat števec za tlak olja. Po omarah se mi valja že kar nekaj časa pa ne vem al je to vse kar rabim al se je kej zgubilo.
Tole je v kompletu. Sonda, števec pa ena matica. Sonda ima na eni strani luknjo (ta stran gre verejtno v blok) na drugi pa samo ena palčka z navojem ven gleda Na števcu imam 3 priključke z oznakami S, G in I. Problem je, da nimam pojma kako števec in sondo povezat med sabo.
Če je že kdo montiral zadevo bi prosil za pomoč.
http://www.moj-album.com/uredi/ikst/348402/?os=388805
High on LSD
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Slike sicer ne vidim, samo mislim, da ti ne rabiš v blok vrtat lukne Probej raj v kartr... Sprazneš ole, zvrtaš, nardiš navoj, pršraufaš notr, matico.
Tisti kabli pa so pomoje: S kot sonda, G je ground, I pa vrjetno plus...
Tole kar sm js klele reku naj ti služi le kot branje in raje še počakaj, da ti en pove, ki TOČNO ve kaj narest.
Tisti kabli pa so pomoje: S kot sonda, G je ground, I pa vrjetno plus...
Tole kar sm js klele reku naj ti služi le kot branje in raje še počakaj, da ti en pove, ki TOČNO ve kaj narest.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Za uno stran pri motorju ni panike. Vem kam se zmontira. Tam kjer se original senzor za tlak olja (tisti za lučko) se da T člen in gor sondo. Kar je se pa štroma tiče sem pa mrzu
Damn...zakaj slikca ne dela ? Men lepo pokaže. Tale moj-album ga neki jebe, pa tolk obetavno je blo.
http://ikst.moj-album.com/album/348402/
A tole dela ? Prva slikca je števc.
Damn...zakaj slikca ne dela ? Men lepo pokaže. Tale moj-album ga neki jebe, pa tolk obetavno je blo.
http://ikst.moj-album.com/album/348402/
A tole dela ? Prva slikca je števc.
High on LSD
Za lampico ni problem, tisto bom posebej zvezu. Sondo pa povežem samo z enim kablom ? Od sonde na S priklop na števcu ? G in I pa na - in + od avta isto kot lampico ?maky napisal/-a:glede štroma je tko ko je pugi rekel. na sondo ga priključiš tm na uno palčko. vzameš lepo (matr ko ne vem kako se po štromarsko reče tem nastavkom) tist nastavek ko ima že "podložko gor". vidm da maš še lampico. lampico morš posebi ozemljit
High on LSD
Smotano je ker ima sonda le en izhod. Ene firme pac nimajo pojma. Tako bos moral narest T kos, da bos dal oba senzorja, original in tega za stevec. Moja sonda ima dva izhoda, enga za elektorniko (beri: check engine light in to...) enega pa za števec.
Lahko ti jaz prodam za 3k SIT pleteno cev cca 0.5m in T kos + vse konverterje:
Moje je zgledalo takole, pa imam itaq dva izhoda na sondi, tako da ne rabim T kosa + original sonde, sploh (opazis 2 T kosa: pri drugem, bi sla cev na turbino (dovod olja), vendar je avto N/A)
Pa še števčki:
Lahko ti jaz prodam za 3k SIT pleteno cev cca 0.5m in T kos + vse konverterje:
Moje je zgledalo takole, pa imam itaq dva izhoda na sondi, tako da ne rabim T kosa + original sonde, sploh (opazis 2 T kosa: pri drugem, bi sla cev na turbino (dovod olja), vendar je avto N/A)
Pa še števčki: