Hidravlična ročna ?
Hidravlična ročna ?
Jo,
kdo ve kako se ta zadeva nardi ? Problem je v tem, da je ročna na zajlo in ima avto zadaj v disku še tak boben narjen in poseben obloge za ročno. A se da to enostavno predelat na hidravliko al je velik poseg ?
Prosim za pomoč, če ma kdo kej izkušenj.
kdo ve kako se ta zadeva nardi ? Problem je v tem, da je ročna na zajlo in ima avto zadaj v disku še tak boben narjen in poseben obloge za ročno. A se da to enostavno predelat na hidravliko al je velik poseg ?
Prosim za pomoč, če ma kdo kej izkušenj.
High on LSD
Najbl izi je ta kt je eddy reku gumb vn in gotovo
Drgac je pa se en zanimiv nacin wich i just thought about Uzams elektro ventil ga namontiras na ze obstojeco napeljavo. Za njem priklopis rocno ki je iz kabine povezana na obstojeco hidravliko in ko bi rocno dvignu bi se elektro ventil sprozu in bi zamenju smer pretoka tekocine tako da bi ubistvu rocna delala z pomocjo diska ne pa tistih malih paknc k so glih za glih vecje od frcijevih (tomos avtomatik ) ce vm ni jasn vn narism
Drgac je pa se en zanimiv nacin wich i just thought about Uzams elektro ventil ga namontiras na ze obstojeco napeljavo. Za njem priklopis rocno ki je iz kabine povezana na obstojeco hidravliko in ko bi rocno dvignu bi se elektro ventil sprozu in bi zamenju smer pretoka tekocine tako da bi ubistvu rocna delala z pomocjo diska ne pa tistih malih paknc k so glih za glih vecje od frcijevih (tomos avtomatik ) ce vm ni jasn vn narism
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
Problem je v tem, da ti tak ventil potisne olje tudi na sprednje cilindre in blokirajo vsa štiri kolesa. Če pa daš pred tem še nepovratni ventil, se pa olje ko ročno spustiš ne vrne nazaj in zadnja kolesa ostanejo blokirana.PiLLLe napisal/-a:Najbl izi je ta kt je eddy reku gumb vn in gotovo
Drgac je pa se en zanimiv nacin wich i just thought about Uzams elektro ventil ga namontiras na ze obstojeco napeljavo. Za njem priklopis rocno ki je iz kabine povezana na obstojeco hidravliko in ko bi rocno dvignu bi se elektro ventil sprozu in bi zamenju smer pretoka tekocine tako da bi ubistvu rocna delala z pomocjo diska ne pa tistih malih paknc k so glih za glih vecje od frcijevih (tomos avtomatik ) ce vm ni jasn vn narism
Zadeva se reši z "pretočnim zavornim cilindrom", ki ga vežeš med obstoječo napeljavo.
kaj ste premišljevali tudi kaj o PNEVMATIKI???js bom na mojmu naštimal tako,da bo zračni cilinder nategnu zajle,tko,da bom namesto ročne mel le nekej cm visoko ročko(ventil za zrak)...je pa res,da je potreba imeti instalacijo za zrak po avtu,katera pa v mojem bo-rabim za pumpat gume,ker za po terenu morjo bit čim bolj mehke...